Nazia Batool

Autorisasjon (2002)

Nazia Batool er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nazia Batool

En uinteressert og overlegen lege

En arrogant dame som sitter der kun for å tjene penger.

Hun interesserer seg ikke for å høre på deg, prøver hele tiden å avslutte samtale og tror alt du forteller henne er løgn. Hun er også dårlig til å følge opp og papirarbeidet klarer hun bare ikke.

Ikke tilstede, følger ikke opp.

Har hatt henne som fastlege i 4 år. Hun er veldig sjeldent tilstede. Kjempelang ventetid for å komme inn til legen, de er alltid forsinket. Skjønner ikke hvordan det går til, da man kanskje får 3 min med legen.
Legen er hyggelig nok, men føler ikke at hun tar meg seriøst. Følger ikke opp. Måtte nesten kjefte på vikaren for å få henvisninger som fastlegen hadde glemt å gi. Måtte til legen nå, fikk beskjed om at hun var på ferie og kom tilbake i september. Da var begeret nådd, byttet fastlege.

Ikke den beste legen akkurat

De aller fleste gangene jeg trenger time har vært for reseptfornyelser, så jeg kan ikke si så veldig mye om hennes kompetanse. Men de få gangene jeg har bestilt time pga andre ting så har jeg blitt skuffet. Hvis du ikke har symptomer på forkjølelse eller feber så virker det ikke som om hun vet hva hun snakker om.

I tillegg så føler jeg meg ukomfortabel av å være inne hos henne fordi det hele tiden virker som om hun bare vil ha meg ut derfra, og da vil ikke jeg plage henne med mine spørsmål. Men det gjelder de gangene hun faktisk er der, og det er heller ikke så ofte.

Har vært hos flere vikarer som absolutt ikke aner hva de snakker om. Jeg spør heller venner og familie (som ikke er leger) om hva de tenker. Var hos en turnuslege en gang som var fantastisk flink!

Jeg fikk relativt raskt time, men det regner jeg med er fordi jeg da var under 18 år.

Umulig å få time hos

Hadde henne som fastlege en stund, men er umulig å få time hos, dersom det ikke er noe som er planlagt. Syksom som intreffer og gjør at man må ha sykemelding, er eksempelvis helt umulig.

Ble syk i slutten av november og måtte ha en sykemelding, ble tilbudt time i midten av januar.. så måtte innom legevakta istede for tre dager sykemelding.

Også tidlgiere når jeg har ringt hit, har jeg fått samme ventetiden opp mot to måneder. Har ikke fått tak i legen i det hele tatt..

byttet fastlege.

Er aldri tilgjengelig

Hun er aldri tilgjengelig og har vikarer som er nye studenter. De kan ingenting, har byttet bort raskt. Anbefales ikke i det hele tatt.
De tar deg ikke seriøs.
uprofesjonelle. Sitter med legehåndboka hele tiden og prøver å gjette hva som feiler deg.