Mikkel Mundal

Ingen på venteliste

Mikkel Mundal er en av 544 fastleger i Oslo

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

flink lege men sekretærene er forferdelige !!!

Mikkel er en dyktig lege. Han lytter til deg , skriver henvisninger om det trengs, veldig hyggelig, tar deg på alvor. Jeg liker legen og er kjempe fornøyd med han.
Men sekretærene er så frekke i tonen ! Ser ut som de hater jobben sin. De gir ikke videre beskjeder til legen pluss hvis du ringer dem og spør ting 2 ganger begynner de å skrike/heve stemmen. De må gjøre noe med sekretærene. Sånn skal det ikke være. Jeg gruer meg hver gang jeg må ta kontakt med sekretærene. Ikke greit!

Hyggelig

Var hos ham i går,- og han var veldig hyggelig. Ordnet med henvisning til spesialist på stedet. Tok meg seriøst. Det var heller ikke lang ventetid.

Meget god oppfølging

jeg har gått hos Mundal i mang år. Har alltid tid til en prat, meget hyggelig og tar mine problemer seriøst. Samarbeider tilsynelatende godt med Louisenberg sykehus, der jeg også går ofte.

Har ikke tid, følger ikke opp.

Jeg har hatt Mundal som fastlege i snart et år, og til tross for at han er svært hyggelig, er det vanskelig å anbefale verken ham eller Marienlyst Legesenter, dette grunnet manglende oppfølging (jeg har til gode å få beskjed når resultatene mine for MR, røntgen, eller blodprøve har kommet tilbake, og de er svært vanskelig å kontakte) og en følelse av at han/de er stadig forsinket. Jeg har aldri ventet mindre enn 20 minutter etter avtalte time for å komme inn til legen, og jeg føler meg forhastet og pushet ut døra etter få minutter.

Dyktig, hyggelig, men henvisningsproblemer

Jeg har vært hos Mundal fra 2002 til 2018. Han er svært dyktig, varm og sympatisk og har alltid tatt meg på alvor. Han er utrolig flink til å relatere seg. Allikevel har det vært mye trøbbel med henvisninger som ikke ble sendt, slik at jeg har måttet vente og vente, bare for å finne ut henvisningen aldri gikk ut. Etter hvert ble det for mye stress for meg.