Mikkel Mundal

Marienlyst Legesenter Mann, 61 år

Autorisert1987
Ledige plasser 2 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Marienlyst Legesenter
Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Mikkel Mundal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

Lytter ikke

Det virker som han hører etter, men det gjør han ikke. Han er veldig hyggelig å imøtekommende men det hjelper lite når han ikke sender henvisningene eller så sender han dem feil, og alt tar ekstra ekstra lang tid.
Han husker ikke helt hva han har gjort noen ganger så da må man ta samme praten en gang til. Ganske så frustrerende. Jeg har hatt samme samtale med han nå tre ganger på rad.

Jeg har fått veldig dårlig behandling rett og slett.

Fantastisk lege, kunnskap, empati.

Mikkel er på alle måter den beste legen jeg noensinne har hatt. Han ser deg, hører på deg, kommer med konstruktive, forklarende svar på mine spørsmål.
Det som trekker noe ned, er legesekretærene dom kanskje burde gått et kurs i kommunikasjon, empati, føler seg av og til "overkjørt", sånn skal det ikke være.

Profesjonell, tillitsvekkende og hyggelig.

Hele familien har brukt Mikkel som fastlege i mange år og vi er alle enige om at han er en meget dyktig og sympatisk lege som trygt kan anbefales. Etter at han flyttet fra gamle og slitte lokaler i Vidarsgate til de nye lokalene i Slemdalsveien er det en fornøyelse å gå til ham. Det eneste som ødelegger er en av sekretærene som både er kverulerende og vanskelig å ha med å gjøre.

Omtenksom og profesjonel

Han lytter, støtter og veileder. Rolig og behagelig. Dyktig lege. Løsningsorientert og grundig. Ser pasienten.

Veldig god og positiv lege

Mikkel er alltid veldig tilstede og tar meg som pasient alvorlig. Det er viktig for meg. Han forstår hva jeg sier og følger opp.