Mikkel Mundal

Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Mikkel Mundal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

Fantastisk lege, kunnskap, empati.

Mikkel er på alle måter den beste legen jeg noensinne har hatt. Han ser deg, hører på deg, kommer med konstruktive, forklarende svar på mine spørsmål.
Det som trekker noe ned, er legesekretærene dom kanskje burde gått et kurs i kommunikasjon, empati, føler seg av og til "overkjørt", sånn skal det ikke være.

Profesjonell, tillitsvekkende og hyggelig.

Hele familien har brukt Mikkel som fastlege i mange år og vi er alle enige om at han er en meget dyktig og sympatisk lege som trygt kan anbefales. Etter at han flyttet fra gamle og slitte lokaler i Vidarsgate til de nye lokalene i Slemdalsveien er det en fornøyelse å gå til ham. Det eneste som ødelegger er en av sekretærene som både er kverulerende og vanskelig å ha med å gjøre.

Omtenksom og profesjonel

Han lytter, støtter og veileder. Rolig og behagelig. Dyktig lege. Løsningsorientert og grundig. Ser pasienten.

Veldig god og positiv lege

Mikkel er alltid veldig tilstede og tar meg som pasient alvorlig. Det er viktig for meg. Han forstår hva jeg sier og følger opp.

En meget god lege

Faglig dyktig, profesjonell men meget hyggelig fremtoning, lyttende og tålmodig.

Kan trygt anbefales!