Mikkel Mundal

Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Tlf: 22 56 70 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mikkel Mundal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

Følger ikke opp som lovet og mangler kunnskap om henvisninger

Hyggelig og tilsynelatende dyktig lege.

Legen følger derimot ikke opp henvisning som har blitt lovet både ved to legetimer og ved kontakt over telefon.

Skremmende legesekretærer!

Man gruer seg til å ringe å bestille time, fordi legeskretærene er ufine. Stoler ikke på at beskjeder blir gitt videre til legen.
Skift ut utrivelige og uegnede sekretærer!

En lege som virkelig vil det beste for pasientene sine, med mye omsorg og omtanke. Gir det lille ekstra for at du skal føle deg godt tatt vare på. Kan virkelig anbefales.

Svært fornøyd

Jeg har hatt Mikkel Mundal som fastlege fra oppstart av ordningen, og er/har vært svært fornøyd.
Jeg slutter meg imidlertid til kritikken av forværelsetjenesten. Jeg har opplevd å måtte bruke for mye tid på å komme forbi en obstruerende person, jeg har tom måtte krangle i en for meg svært vanskelig situasjon.
Jeg har også opplevd å sitte oppimot en time i telefonkø noe som ikke er akseptabelt. Generelt er det for lenge å vente i telefon, og løsningen er ikke alltid å sende epost/sms.

Lytter ikke

Det virker som han hører etter, men det gjør han ikke. Han er veldig hyggelig å imøtekommende men det hjelper lite når han ikke sender henvisningene eller så sender han dem feil, og alt tar ekstra ekstra lang tid.
Han husker ikke helt hva han har gjort noen ganger så da må man ta samme praten en gang til. Ganske så frustrerende. Jeg har hatt samme samtale med han nå tre ganger på rad.

Jeg har fått veldig dårlig behandling rett og slett.

Fantastisk lege, kunnskap, empati.

Mikkel er på alle måter den beste legen jeg noensinne har hatt. Han ser deg, hører på deg, kommer med konstruktive, forklarende svar på mine spørsmål.
Det som trekker noe ned, er legesekretærene dom kanskje burde gått et kurs i kommunikasjon, empati, føler seg av og til "overkjørt", sånn skal det ikke være.

Profesjonell, tillitsvekkende og hyggelig.

Hele familien har brukt Mikkel som fastlege i mange år og vi er alle enige om at han er en meget dyktig og sympatisk lege som trygt kan anbefales. Etter at han flyttet fra gamle og slitte lokaler i Vidarsgate til de nye lokalene i Slemdalsveien er det en fornøyelse å gå til ham. Det eneste som ødelegger er en av sekretærene som både er kverulerende og vanskelig å ha med å gjøre.

Omtenksom og profesjonel

Han lytter, støtter og veileder. Rolig og behagelig. Dyktig lege. Løsningsorientert og grundig. Ser pasienten.

Veldig god og positiv lege

Mikkel er alltid veldig tilstede og tar meg som pasient alvorlig. Det er viktig for meg. Han forstår hva jeg sier og følger opp.

En meget god lege

Faglig dyktig, profesjonell men meget hyggelig fremtoning, lyttende og tålmodig.

Kan trygt anbefales!

Meget behagelig opplevelse

Jeg kom til han med et relativt pinlig problem, og han fikk det hele til å virke veldig uproblematisk og vanlig.

Veldig komfortabel erfaring med Mikkel.

Veldig dyktig

Mikkel Mundal er en meget dyktig lege.
Innvolverende, meget tålmodig, lyttende svært faglig og med en framtoning som er både varm og tillitsvekkende.
Jeg deler han som fastlege med mine barn og alle er vi enige om at Mikkel er trygg og god å gå til.

Menneskekjenner og lyttende

I dag var første gang jeg var hos min nye fastlege, Mikkel Mundal, og jeg må få lov til å rose han. Han var lyttende, omtenksom og tok alt på alvor. Og det var en avslappende tone oss i mellom. Anbefaler han på det sterkeste til alle som skulle trenge en ny lege.

Kan anbefales på det varmeste

Jeg har gått hos Mundal i noe år nå, men skal skifte fastlege pga. flytting. Jeg kan ikke annet enn å anbefale ham på det varmeste, ta seg god tid, virker oppriktig interessert i pasienten.

Den beste legen!!

Har gått hos Mikkel i mange år og er kjempe fornøyd. Alltid like hyggelig å være der, og får kjempe god hjelp.

Flott lege, forferdelig legesekretær

Jeg har gått hos Dr. Mundal i ca ti år, og jeg synes han er en enestående lege. Han tar seg alltid god tid, og hjelper til så godt han kan på alle måter. Desverre ødelegger en av sekretærene på legesenteret mye, da hun viser liten forståelse av alvorlighetsgrad av sykdom, gir helseskadelige "råd", er nedlatende og faktisk begynner å krangle med pasientene (om fraværsregler ved UiO i mitt tilfelle). Så jeg har bare godt å si om Dr. Mundal, men jeg har dessverre aldri møtt en sekretær som er mindre passende til å snakke med pasienter enn en av de på kontoret hans.

Veldig fornøyd med legen min

Han er alltid hyggelig og imøtekommende hva det enn skulle gjelde! Jeg føler meg sett og ivaretatt, og han tar pasientene sine på alvor. Han virker jordnær og til å stole på. Det er heller ikke vanskelig å få time hos han. Jeg vil anbefale han på det varmeste.

"mann på rett plass"

Møter deg med respekt, lytter, gir råd, det er det jeg har behov for. Legger seg på samme "nivå" i kommunikasjonen som pasienten.

Dyktig og hyggelig lege

Bra og effektiv service, samt god mellommenneskelig forståelse.

Lang ventetid

Liker Mundal som lege og har hatt han i snart ti år. Godt under ett besøk i året, og har vært fornøyd med behandlingen hvert gang. Men...vær forberedt på å sitte i venterommet en stund. Når jeg skriver dette er det 35 minutter siden jeg skulle vært inne og slik har det dessverre vært de siste ganger. Samboer bruker samme lege og rapporterer det samme.