Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Marienlyst Legesenter

Brilliant lege

Lege: Christine Helene Catherine Bjørge Getz de Bethencourt Skrevet

Christine er en dyktig lege som bestandig gjør alt hun kan for å hjelpe. Hun er tålmodig, hensynsfull og kunnskapsrik. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Fantastisk lege

Lege: Christine Helene Catherine Bjørge Getz de Bethencourt Skrevet

Christine er en lege som tar seg tid til å lytte og tar de undersøkelsene hun mener behøves. Får ikke inntrykk av at hun har noe hastverk til tross for fulle lister. Hun er en ekstremt dyktig lege og en av de beste jeg har møtt.

Veldig dyktig lege!

Lege: Christine Helene Catherine Bjørge Getz de Bethencourt Skrevet

Christine er svært oppmerksom og lyttende. Hun er utrolig grundig i sitt arbeid og får en til å føle seg ivaretatt. Man må kanskje vente litt ekstra på sin time når det er på det travleste, men til gjengjeld får man skikkelig oppfølging når det er din rur. Beste legen jeg har hatt!

Lang ventetid

Lege: Liv Ariane Augestad Skrevet

Aldri ledig time før minst fem uker frem i tid, men man kan få time hos vikar (mann). Dette er vanskelig siden jeg valgte kvinne med vilje fordi jeg synes det er tryggere når det kommer til underlivsundersøkelser og lignende.

En annen ting jeg ikke er fornøyd med er at jeg fikk prøvesvar på melding uten mulighet til oppfølgingsspørsmål. Spesielt irriterende at man da må vente over en måned for ny time.

Både Liv Ariane og vikarlegen er imidlertid hyggelige og flinke leger. Det blir bare litt problematisk at hun har så mange på listen, men har så få timer selv.

Liv har vært en klippe

Lege: Liv Ariane Augestad Skrevet

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos Dr Augestad. Hun lytter og er ærlig på hva hun er god på og hva hun vil at spesialister skal svare på. Dette er tillitsvekkende, og gjør at jeg stoler på hennes råd. Jeg opplever at hun ser kompleksiteten i spørsmålene fra meg som pasient, og at hun streber etter å vurdere helheten og hvordan ulike plager henger sammen. Jeg har fått hjelp til alt fra alvorlig sykdom til småplager - og hun navigerer systemet slik at jeg som pasient får best mulig behandling. Jeg opplever at Dr Augestad oppriktig bryr seg om pasientene sine.