Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Marienlyst Legesenter

Veldig flink, hjelpsom og omsorgsfull

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Dr. SFF har vært min fastlege i 17 år og han har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe uansett hva det er. Men; til tider lang ventetid og forsinkelser og da møter vi en veldig stresset lege som det er utfordrende å forholde seg til. Som pasient da føler man seg rimelig i veien. Hastetimene fungerer fint men det største problemet til Marienlyst Legesenter er uten tvil sekretærene. Går fra vondt til verre til stadighet. Opplever dem som arrogante og lite imøtekommende - og veldig lite tilgjengelige for spørsmål når en er ved luken. Smilekurs?

Omsorgsfull

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Henrik har vært vår fastlege i snart 21 år. Han har hjulpet oss både som barn, voksen og familie. Han stiller opp, lytter og ordner opp.

Har ikke tid, følger ikke opp.

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Jeg har hatt Mundal som fastlege i snart et år, og til tross for at han er svært hyggelig, er det vanskelig å anbefale verken ham eller Marienlyst Legesenter, dette grunnet manglende oppfølging (jeg har til gode å få beskjed når resultatene mine for MR, røntgen, eller blodprøve har kommet tilbake, og de er svært vanskelig å kontakte) og en følelse av at han/de er stadig forsinket. Jeg har aldri ventet mindre enn 20 minutter etter avtalte time for å komme inn til legen, og jeg føler meg forhastet og pushet ut døra etter få minutter.

Dyktig, hyggelig, men henvisningsproblemer

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Jeg har vært hos Mundal fra 2002 til 2018. Han er svært dyktig, varm og sympatisk og har alltid tatt meg på alvor. Han er utrolig flink til å relatere seg. Allikevel har det vært mye trøbbel med henvisninger som ikke ble sendt, slik at jeg har måttet vente og vente, bare for å finne ut henvisningen aldri gikk ut. Etter hvert ble det for mye stress for meg.

Fantastitsk lege med stort hjerte

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Dr Henrik er en fantastisk lege med et stort hjerte for sine pasienter. Han har vært familiens fast lege i snart ti år og han er den beste legen jeg kan tenke meg.. Barna våre er også svært glad i Henrik - han lytter, utreder og følger opp.. Jeg kan ikke få full rost Henrik som lege. Tusen takk!