Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Marienlyst Legesenter

En særdeles dyktig lege.

Mikkel Mundal:
Vi, familien og jeg, har hatt Mikkel Mundal som fastlege i over ti år.
Vi har alltid vært særdeles godt fornøyd - han er en virkelig profesjonell lege med omfattende og dyp kunnskap. Han tar alt og alle på alvor og er også meget dyktig til å følge opp.
Vi føler oss svært heldige som har nettopp Mikkel Mundal som fastlege.
Han fortjener uten tvil de aller beste anbefalinger.
Også de ansatte på legekontoret/resepsjonen fortjener skryt. De er alltid hyggelige og oppfølgende.

TRYGG og Kunnskapsrik og meget behagelig!

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Dr. Mundal - er en av de få legene i Oslo som tar seg god tid til sine pasienter. Meget behagelig fremtreden, sympatisk og meget kunnskapsrik.
Virkelig en lege som tar sine pasienter på alvor. Toppskår 6 terningkast. ******
Her er det absolutt ingen ting å klage på. SUPERLEGEN som har alt av kvaliteter en lege bør ha.

Utilgjengelig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Mye rot, og manglende oppfølging. Gammeldags betalingssystem. Utilgjengelig. Forværelse-personell er uvanlig uhøflige og gjør besøket ubehagelig. "Alt" er vanskelig som burde være enkelt å løse.
Byttet hit pga flytting, og syntes det så bra ut i fra anbefalinger her men må finne en ny fastlege etter å ha gitt dette 1 år på å gå seg til, uten hell.
Våger rett og slett ikke bli her om det skulle bli behov for oppfølging ifm. mer alvorlig sykdom, da tilliten dessverre ikke er tilstede.

flink lege men sekretærene er forferdelige !!!

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Mikkel er en dyktig lege. Han lytter til deg , skriver henvisninger om det trengs, veldig hyggelig, tar deg på alvor. Jeg liker legen og er kjempe fornøyd med han.
Men sekretærene er så frekke i tonen ! Ser ut som de hater jobben sin. De gir ikke videre beskjeder til legen pluss hvis du ringer dem og spør ting 2 ganger begynner de å skrike/heve stemmen. De må gjøre noe med sekretærene. Sånn skal det ikke være. Jeg gruer meg hver gang jeg må ta kontakt med sekretærene. Ikke greit!

Hyggelig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Var hos ham i går,- og han var veldig hyggelig. Ordnet med henvisning til spesialist på stedet. Tok meg seriøst. Det var heller ikke lang ventetid.