Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Marienlyst Legesenter

Trygg, omtenksom og dyktig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Munndal er den beste fastlegen jeg har hatt.
God tid, spørrende, omtenksom og en kjempefin humor. Har hjulpet meg gjennom både små og store hendelser. Anbefales på det sterkeste.

Lite hyggelig opplevelse

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Denne legen var vikar når mitt legesenter var stengt. Ringte for å få resept, det gikk fint men nesten litt for fort.

Sa jeg hadde noen spørmål om medisinen(lurte på om nærkontakter burde teste seg og hvordan jeg skulle forholde meg til samboeren min)

Når jeg fortalte jeg hadde noen spørsmål, så "sukket" han høylytt.
Han sa jeg måtte booke time hos fastlegen min hvis jeg hadde spørsmål. Fastlegen min var stengt og "dr" Steenfeldt var jo vikar.

Til slutt sa han, "jeg er bare vikar for å være grei. Vennligst ta kontakt med din fastlege, hade"

Endte opp med å snakke med en hyggelig sykepleier på Ullevål sin smitteavdeling.

Vil du ha en lege som bryr seg og tar seg tid til å hjelpe deg, da er min erfaring at du bør styre unna denne personen.

Vurdering

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Har opplevet å bli møtt på en meget respektløs måte i en svært sårbar livssituasjon.

Generelt dårlig service og legen har vært svært lite tilgjengelig, og responderer ikke på beskjeder, samt at han ikke tar kontakt når han selv har avtalt det.

Ja takk

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Hei han er beste lege som finnes jeg bruker han når ikke min fastlege er på jobb han heter Henrik stenfeldt foss og er vikar på måte for meg

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Imøtekommende, lyttende, beredvillig. Sjekker og dobbeltsjekker. Tar seg tid. Gir råd. Og gir tilbakemelding.