Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Marienlyst Legesenter

Vurdering

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Har opplevet å bli møtt på en meget respektløs måte i en svært sårbar livssituasjon.

Generelt dårlig service og legen har vært svært lite tilgjengelig, og responderer ikke på beskjeder, samt at han ikke tar kontakt når han selv har avtalt det.

Ja takk

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Hei han er beste lege som finnes jeg bruker han når ikke min fastlege er på jobb han heter Henrik stenfeldt foss og er vikar på måte for meg

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Imøtekommende, lyttende, beredvillig. Sjekker og dobbeltsjekker. Tar seg tid. Gir råd. Og gir tilbakemelding.

En av de beste

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

I likhet med Mikkel Mundal er Henrik Steenfeld Foss veldig dyktig og snill, varm og empatisk.
Han har vært vikar når Mundal har vært opptatt med studenter på sykehuset. Har aldri opplevd ventetid og dersom jeg har hatt flere enn en problemstilling har jeg vært forberedt og kortfattet. Da får man hjelp.
Henrik er utrolig dyktig og en ekte fagperson.
Både ham og Mundal leverer så det holder. Sekretærene gjør så godt de kan i en stressende hverdag. De er hyggelige og svært effektive.

Beste fastlegen

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Dr Henrik Har vært vår fastlege nå snart i 16 år. Både døtrene mine og jeg har stor tillitt til han. Vi har hatt og får den beste hjelp og oppfølging av han. Har byttet til han etter anbefaling fra vennekrets. Angret ikke et sekund. Dr Henrik er ikke bare lege men også medmenneske, han viser omsorg og er oppriktig opptatt av sine pasienter. Leste at mange klager på forsinkelser og ventetid, det er lik hos andre fastleger og. Anbefaler Dr Henrik med det varmeste

Dette er en Pluss-tjeneste.