Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Marienlyst Legesenter

Fastlege

Lege: Liv Ariane Augestad Skrevet

Hei hun har vært min fastlege helt til 1 januar 2022 og hun er ekspert i Corona og jeg likte henne jeg anbefaler å gå til henne

Beste fastlegen

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Har gått til Henrik i 15 år og er alltid strålende fornøyd. Henrik er fantastisk dyktig fastlege. Ryddig, grundig, ålreit samtalepartner og tar også og tilpasser behandling utifra pasients behov på en god måte. Utrolig caring og bare en herlig person. Leser at flere mener det kan være litt ventetid og lignende - når man har den beste legen så får man heller legge til det kvarteret ekstra tid.

Bra

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Hyggelig lege som er forståelsesfull. Han lytter og gjør at pasienten føler seg trygg. Han kan være litt kjapp, men kun dersom han har funnet ut hva som er galt først.

Trygg, omtenksom og dyktig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Munndal er den beste fastlegen jeg har hatt.
God tid, spørrende, omtenksom og en kjempefin humor. Har hjulpet meg gjennom både små og store hendelser. Anbefales på det sterkeste.

Lite hyggelig opplevelse

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Denne legen var vikar når mitt legesenter var stengt. Ringte for å få resept, det gikk fint men nesten litt for fort.

Sa jeg hadde noen spørmål om medisinen(lurte på om nærkontakter burde teste seg og hvordan jeg skulle forholde meg til samboeren min)

Når jeg fortalte jeg hadde noen spørsmål, så "sukket" han høylytt.
Han sa jeg måtte booke time hos fastlegen min hvis jeg hadde spørsmål. Fastlegen min var stengt og "dr" Steenfeldt var jo vikar.

Til slutt sa han, "jeg er bare vikar for å være grei. Vennligst ta kontakt med din fastlege, hade"

Endte opp med å snakke med en hyggelig sykepleier på Ullevål sin smitteavdeling.

Vil du ha en lege som bryr seg og tar seg tid til å hjelpe deg, da er min erfaring at du bør styre unna denne personen.