Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Marienlyst Legesenter

Fantastisk fastlege

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

HSF har jeg gått til i mange år, veldig opptatt, men en fantastisk lege! har veldig mange pasienter! Alltid omsorgsfull, og gjør sitt aller beste! Hevn ved behov og får alltid hastetime hvis du ringer tidlig samme dag! De andre fast-legene på legesenteret er også veldig bra! Måtte bytte til Samantha Salvesen og Mikkel Mundahl Pga ferie, ikke noe problem like flotte leger som tok seg tid til å lytte, og hjelpe! Sekretærene har gått på ,smilekurs, og har blitt mye bedre nå på service og telefonkontakt!
Anbefales på det varmeste!

Meget god oppfølging

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

jeg har gått hos Mundal i mang år. Har alltid tid til en prat, meget hyggelig og tar mine problemer seriøst. Samarbeider tilsynelatende godt med Louisenberg sykehus, der jeg også går ofte.

Styr unna

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med denne legen.
Det er veldig lang ventetid, også når det er svært viktig. Jeg ble aldri lyttet til og veldig ofte avbrutt. Man får en opplevelse at noe haster og du er i veien. Ingen forståelse for kvinnehelse.

Veldig flink, hjelpsom og omsorgsfull

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Dr. SFF har vært min fastlege i 17 år og han har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe uansett hva det er. Men; til tider lang ventetid og forsinkelser og da møter vi en veldig stresset lege som det er utfordrende å forholde seg til. Som pasient da føler man seg rimelig i veien. Hastetimene fungerer fint men det største problemet til Marienlyst Legesenter er uten tvil sekretærene. Går fra vondt til verre til stadighet. Opplever dem som arrogante og lite imøtekommende - og veldig lite tilgjengelige for spørsmål når en er ved luken. Smilekurs?

Omsorgsfull

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Henrik har vært vår fastlege i snart 21 år. Han har hjulpet oss både som barn, voksen og familie. Han stiller opp, lytter og ordner opp.