Marienlyst Legesenter

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Marienlyst Legesenter

Utilgjengelig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Mye rot, og manglende oppfølging. Gammeldags betalingssystem. Utilgjengelig. Forværelse-personell er uvanlig uhøflige og gjør besøket ubehagelig. "Alt" er vanskelig som burde være enkelt å løse.
Byttet hit pga flytting, og syntes det så bra ut i fra anbefalinger her men må finne en ny fastlege etter å ha gitt dette 1 år på å gå seg til, uten hell.
Våger rett og slett ikke bli her om det skulle bli behov for oppfølging ifm. mer alvorlig sykdom, da tilliten dessverre ikke er tilstede.

flink lege men sekretærene er forferdelige !!!

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Mikkel er en dyktig lege. Han lytter til deg , skriver henvisninger om det trengs, veldig hyggelig, tar deg på alvor. Jeg liker legen og er kjempe fornøyd med han.
Men sekretærene er så frekke i tonen ! Ser ut som de hater jobben sin. De gir ikke videre beskjeder til legen pluss hvis du ringer dem og spør ting 2 ganger begynner de å skrike/heve stemmen. De må gjøre noe med sekretærene. Sånn skal det ikke være. Jeg gruer meg hver gang jeg må ta kontakt med sekretærene. Ikke greit!

Hyggelig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Var hos ham i går,- og han var veldig hyggelig. Ordnet med henvisning til spesialist på stedet. Tok meg seriøst. Det var heller ikke lang ventetid.

Fantastisk fastlege

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

HSF har jeg gått til i mange år, veldig opptatt, men en fantastisk lege! har veldig mange pasienter! Alltid omsorgsfull, og gjør sitt aller beste! Hevn ved behov og får alltid hastetime hvis du ringer tidlig samme dag! De andre fast-legene på legesenteret er også veldig bra! Måtte bytte til Samantha Salvesen og Mikkel Mundahl Pga ferie, ikke noe problem like flotte leger som tok seg tid til å lytte, og hjelpe! Sekretærene har gått på ,smilekurs, og har blitt mye bedre nå på service og telefonkontakt!
Anbefales på det varmeste!

Meget god oppfølging

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

jeg har gått hos Mundal i mang år. Har alltid tid til en prat, meget hyggelig og tar mine problemer seriøst. Samarbeider tilsynelatende godt med Louisenberg sykehus, der jeg også går ofte.