Marienlyst Legesenter

Telefonnummer22 56 70 9022 56 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Marienlyst Legesenter

Dyktig, hyggelig, men henvisningsproblemer

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Jeg har vært hos Mundal fra 2002 til 2018. Han er svært dyktig, varm og sympatisk og har alltid tatt meg på alvor. Han er utrolig flink til å relatere seg. Allikevel har det vært mye trøbbel med henvisninger som ikke ble sendt, slik at jeg har måttet vente og vente, bare for å finne ut henvisningen aldri gikk ut. Etter hvert ble det for mye stress for meg.

Fantastitsk lege med stort hjerte

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Dr Henrik er en fantastisk lege med et stort hjerte for sine pasienter. Han har vært familiens fast lege i snart ti år og han er den beste legen jeg kan tenke meg.. Barna våre er også svært glad i Henrik - han lytter, utreder og følger opp.. Jeg kan ikke få full rost Henrik som lege. Tusen takk!

Kunnskapsrik men lite tilgjengelig

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Dyktig lege, men som andre her også har nevnt følger han ikke opp. I tillegg er servicen og kommunikasjonen med kontoret ikke enkel. Ved en viktig sak skulle legen ringe meg, men gjorde det aldri og etter å ha purret tre ganger hos resepsjonisten måtte jeg bare bestille ny time for å få kontakt. I tillegg var legetimene forsinket 20min-1t. hver eneste gang.

not the best

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Wait times could get as long as 1,5 hours with an appointment scheduled, he does prioritise celebrities and it takes about 5 weeks to get an appointment.

Feels like a conveyor belt, getting more than 5 minutes with him is next to impossible, gets defensive and tells you to switch doctors if you question long waits with a scheduled appointment, referencing your inability to cooperate and defending that it is not his nor his staff´s fault for the long wait.

Follow up is non existent, you need to come in and pay him to get your results.

Styr unna.

Lege: Mikkel Mundal Skrevet

Har hatt Mikkel som fastlege i snart 2 år. Han kan virke veldig forståelsesfull og empatisk, men det er han _ikke_. Han kunne ikke få meg raskere ut av kontoret sitt. Han prøver å være så rask som mulig, haster seg igjennom med et stressende kroppspråk - for så å peke på bankterminalen sin og takker for nå. Da sitter man igjen med en følelse av at man ikke blir hørt, forstått eller blitt tatt på alvor. Ikke holder han ord heller, lover i hytt og pine - at han skal ringe til et eksakt tidspunkt, men det skjer aldri.

Når det gjelder resepsjonen - både hvordan du blir møtt i skranken og på telefon, er et rent mareritt. Null service, bitre, sure damer som er null interessert i faget sitt. En kommer snart aldri gjennom på telefon og om du gjør - ja da blir du møtt med en helt forferdelig holdning. Prøvd å sagt fra til de også, men de tåler heller ingen kritikk.

Så for all del, STYR UNNA.