Astri Marie Albech Dolva

Autorisasjon (1992)

Trekanten Legesenter Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ...
Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Astri Marie Albech Dolva er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astri Marie Albech Dolva

Empatisk og luttende

Dr. Dolva er en erfaren og grundig lege. Lang erfaring innen yrket sitt har gitt mye erfaring, det kommer pasientene til gode. Alltid positiv og imøtekommende, hun vil en vel. Fint å diskutere sin situasjon med Dr. Dolva, hun lytter til min oppfattelse av hva som til en hver tid plager meg. Pga stor pasientmengde kan det ta litt tid å få time, men v/akutt ordnes det. Anbefaler denne legen på mitt varmeste!

Stødig, imøtekommende fastlege😊

Møter deg med respekt og fremstår veldig empatisk. Kan anbefales! Eneste haken er litt lang ventetid når du skal ha ny time..

Fantastisk lege

Dette er en varm lege som lytter og som tar seg tid. Hun er interessert i pasienten som helhet, og har også humor.

Profesjonell og behagelig

Dyktig lege med en behagelig og avslappet fremtreden.

Flink, hyggelig og grundig

Jeg har hatt Dolva som fastlege gjennom hele ungdomstiden og 20-årene og hun er en meget dyktig lege som jeg anbefaler på det sterkeste. Hun passer på at man har det bra, lytter og er forståelsesfull og gjør alltid en grundig jobb. Jeg har alltid følt meg trygg hos Dolva. Det kan av og til være noe vanskelig å få time kjapt hos Dolva, da hun har mange pasienter, men man får alltid tilbud om å komme til en av de andre legene på legesenteret, noe jeg bare har god erfaring med.

Legesenteret fremstår også som veldig profesjonelt, du får alltid god service og kontor- og labmedarbeidere er alltid hyggelige og vennlige. Anbefales!