Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Trekanten Legesenter

Glad for å ha henne ved min side <3

Lege: Jeanette Hjelle Østenstad Skrevet

Jeanette er tilstede hele tiden, kommer med løsninger og tar seg tid til å lytte. Hun svarer på meldinger raskt.

Jeg er glad for å ha en ung, klok lege som tar vare på hele meg, tusen takk Jeanette.

Dyktig og klok..empatisk

Lege: Cecilie Ylvisåker Wexels Skrevet

Flink.dyktig..klok.
Hyggelig. Imøtekommende
Empatisk..alletiders kjekk fastlege
Veldig interessert i pasienten
Engasjert
Fulgte opp nøye..fikk så godt inntrykk

Tilstedeværende

Lege: Jeanette Hjelle Østenstad Skrevet

Anbefaler Jeanette på det sterkeste. Føler meg veldig heldig som har henne som min fastlege. Hun lytter, er forståelsesfull, morsom og faglig dyktig. En lege som er glad i jobben sin, og ser pasientene sine. Tar deg seriøst, henviser ved behov og gir deg riktig veiledning. Vet at flere står bak meg, da det ikke er uvanlig at jeg kommer inn og hun har mottatt blomst eller bok fra fornøyde pasienter. Synes det er viktig at leger mottar ros da de har et enormt belastende yrke, samtidig med å eventuelt leve et familieliv ved siden av. Jeg har i alle fall trukket det lengste strået med min fastlege!

Flink og hyggelig lege

Lege: Guro Nymann Vangen Skrevet

Forstår ikke de litt negative anmeldelsene om denne legen.
Jeg synes hun er flink og hyggelig - hun er effektiv - men også lyttende og hører på hva jeg forteller.
Aldri opplevd negativ kommunikasjon eller «dårlig» mottakelse.
Alltid blid og hyggelig.

Veldig dyktig

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Jeg har alle mulige god-ord å gi til Øyvind Kristensen.

Han er empatisk og veldig profesjonell. Hadde det ikke vært for han, hadde jeg nå vært arbeidsledig. Jeg hadde stått uten mål og mening, antageligvis 100% i NAV-systemet.

Han backet meg opp konsekvent. Han har gitt råd som har hjulpet meg opp. Han er like dyktig som profesjonelle psykologer jeg har vært i kontakt med.

Han har hjulpet meg opp på et nivå, der jeg ser at jeg kommer meg opp til 100%. For dette er jeg takknemlig. Tusen takk.