Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Trekanten Legesenter

Erfaren, dyktig og trygg

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Jeg har hatt gleden av å ha hatt Astrid Jelstad som min fastlege i mange år og har alltid fått god hjelp og følt meg trygg og i de beste hender. Meget grundig, behagelig og et herlig menneske.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

En omsorgsfull lege som ser hele pasienten. Stiller spørsmål som gjør at man føler seg trygg, og viser forståelse og empati. Tydelig på en god måte, og har mye kunnskap og erfaring. Jeg føler meg heldig som fikk henne som fastlege.

Stresset og lite empatisk

Lege: Guro Nymann Vangen Skrevet

Har hatt mye «småplager», b.l.a IBS og betennelse i fingerledd, noe som har skapt mye fortvilelse og plager. Har lett og funnet litt hjelp i sosiale medier. Opplever hverken forståelse eller støtte fra Guro, og hun framstår som irritert.

Dyktig, rolig og forståelsesfull

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Noe av sjarmen med Astri er at man nesten må regne med at hun er minst 10 min forsinket til alle sine timer. Dette skyldes at hun alltid tar seg tid til å lytte, undersøke grundig og gjøre gode vurderinger. Hun er lun, rolig og forståelsesfull. Om man ikke er ferdig til tiden har ikke så mye å si for henne. Med dette i minnet gjør det ikke noe å vente litt lenger på timen sin på venterommet. Astri er en dyktig og populær fastlege.

Topp lege!

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Andre gang jeg skriver om dr Kristensen.
Han er svært kunnskapsrik innenfor det meste, grei og har god øyekontakt. Selv har jeg noen plager men mest psykiatri. Der er han pragmatisk og løsningsorientert!

Jeg har full tiltro til ham og vil anbefale ham til ung og gammel!