Astri Marie Albech Dolva

Tlf: 66 79 90 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Astri Marie Albech Dolva er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astri Marie Albech Dolva

Hilste ikke på meg

Jeg ble anbefalt denne legen av en venn, og stod på venteliste i ett år. Da jeg kom dit første gang ble jeg veldig skuffet over at hun ikke håndhilste. Hun ropte opp navnet mitt, og da jeg reiste meg "løp" hun nærmest fra meg i korridoren. Nesten så jeg ikke rakk å se hvilket kontor hun stresset inn på.

Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med mitt problem. Føler hun glemte å stille noen relevante spørsmål for å få et helhetlig bilde før hun traff en beslutting. Jeg bytter lege i håp om å bli utredet.

Empatisk og luttende

Dr. Dolva er en erfaren og grundig lege. Lang erfaring innen yrket sitt har gitt mye erfaring, det kommer pasientene til gode. Alltid positiv og imøtekommende, hun vil en vel. Fint å diskutere sin situasjon med Dr. Dolva, hun lytter til min oppfattelse av hva som til en hver tid plager meg. Pga stor pasientmengde kan det ta litt tid å få time, men v/akutt ordnes det. Anbefaler denne legen på mitt varmeste!

Stødig, imøtekommende fastlege😊

Møter deg med respekt og fremstår veldig empatisk. Kan anbefales! Eneste haken er litt lang ventetid når du skal ha ny time..

Dette er en varm lege som lytter og som tar seg tid. Hun er interessert i pasienten som helhet, og har også humor.

Profesjonell og behagelig

Dyktig lege med en behagelig og avslappet fremtreden.

Flink, hyggelig og grundig

Jeg har hatt Dolva som fastlege gjennom hele ungdomstiden og 20-årene og hun er en meget dyktig lege som jeg anbefaler på det sterkeste. Hun passer på at man har det bra, lytter og er forståelsesfull og gjør alltid en grundig jobb. Jeg har alltid følt meg trygg hos Dolva. Det kan av og til være noe vanskelig å få time kjapt hos Dolva, da hun har mange pasienter, men man får alltid tilbud om å komme til en av de andre legene på legesenteret, noe jeg bare har god erfaring med.

Legesenteret fremstår også som veldig profesjonelt, du får alltid god service og kontor- og labmedarbeidere er alltid hyggelige og vennlige. Anbefales!

Lyttende, grundig og godt humør.

Dr. Dolva er grundig og nøye. Forklarer godt. Hun fremstår som trygg i sin rolle og har et godt humør. Det er sjelden man må vente mer enn ti minutter og når det skjer, beklager hun alltid.

Legekontoret hun arbeider på, Trekanten legesenter, har svært flinke medarbeidere. Kontor- og resepsjonspersonalet gjør en god jobb! De øvrige legene er også flinke. De få gangene dr. Dolka har vært fraværende, har jeg blitt gitt time hos en av dem. Alltid positivt!

SUPERLEGEN ASTRID

Å komme til A.Dolva er godt.Hun tar seg alltid tid til å lytte,Trøster når det trengs og forklarer nøye når en lurer på noe om sin egen helse.
Hun har en veldig behagelig og tillitsvekkende væremåte.
Jeg har blitt veldig nøye fulgt opp i de tilfellene det har vært nødvendig.Dette føles trygt og godt.Kunne ikke hatt en bedre lege enn henne.
Jeg blir hos henne ......til evig tid !! om mulig.