Astri Marie Albech Dolva

Autorisasjon (1992)

Trekanten Legesenter Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ...
Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Astri Marie Albech Dolva er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astri Marie Albech Dolva

Dyktig, rolig og forståelsesfull

Noe av sjarmen med Astri er at man nesten må regne med at hun er minst 10 min forsinket til alle sine timer. Dette skyldes at hun alltid tar seg tid til å lytte, undersøke grundig og gjøre gode vurderinger. Hun er lun, rolig og forståelsesfull. Om man ikke er ferdig til tiden har ikke så mye å si for henne. Med dette i minnet gjør det ikke noe å vente litt lenger på timen sin på venterommet. Astri er en dyktig og populær fastlege.

Kjempefin lege

Har brukt henne i 24 år og er veldig fornøyd med henne som lege. Hun har hele tiden tatt meg på på alvor og er flink med personer med meget dårlig hørsel.

Sympatisk og flink

Hun møter meg med respekt og gir ikke uttrykk for faglige sperrer når jeg uttrykker hva jeg vet og kan. Hun gir da uttrykk for sitt syn i saken, og er stadig mottagelig for innspill. Veldig godt å bli møtt med tillit og å bli hørt. Henviser gjerne videre for å få klarhet i et spørsmål. Flinke folk i resepsjonen som ordner time raskt hvis jeg uttrykker behov for det, ellers tålbar ventetid.

Trygg og omsorgsfull

Har hatt Dr. Dolva som fastlege nesten 20 år. Har alltid fått hjelp og jeg føler hun ser meg.
Hun har hjulpet meg gjennom tøffe tider og gitt gode råd.

Hilste ikke på meg

Jeg ble anbefalt denne legen av en venn, og stod på venteliste i ett år. Da jeg kom dit første gang ble jeg veldig skuffet over at hun ikke håndhilste. Hun ropte opp navnet mitt, og da jeg reiste meg "løp" hun nærmest fra meg i korridoren. Nesten så jeg ikke rakk å se hvilket kontor hun stresset inn på.

Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med mitt problem. Føler hun glemte å stille noen relevante spørsmål for å få et helhetlig bilde før hun traff en beslutting. Jeg bytter lege i håp om å bli utredet.