Astri Marie Albech Dolva

Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Astri Marie Albech Dolva er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astri Marie Albech Dolva

Dette er en varm lege som lytter og som tar seg tid. Hun er interessert i pasienten som helhet, og har også humor.

Profesjonell og behagelig

Dyktig lege med en behagelig og avslappet fremtreden.

Flink, hyggelig og grundig

Jeg har hatt Dolva som fastlege gjennom hele ungdomstiden og 20-årene og hun er en meget dyktig lege som jeg anbefaler på det sterkeste. Hun passer på at man har det bra, lytter og er forståelsesfull og gjør alltid en grundig jobb. Jeg har alltid følt meg trygg hos Dolva. Det kan av og til være noe vanskelig å få time kjapt hos Dolva, da hun har mange pasienter, men man får alltid tilbud om å komme til en av de andre legene på legesenteret, noe jeg bare har god erfaring med.

Legesenteret fremstår også som veldig profesjonelt, du får alltid god service og kontor- og labmedarbeidere er alltid hyggelige og vennlige. Anbefales!

Lyttende, grundig og godt humør.

Dr. Dolva er grundig og nøye. Forklarer godt. Hun fremstår som trygg i sin rolle og har et godt humør. Det er sjelden man må vente mer enn ti minutter og når det skjer, beklager hun alltid.

Legekontoret hun arbeider på, Trekanten legesenter, har svært flinke medarbeidere. Kontor- og resepsjonspersonalet gjør en god jobb! De øvrige legene er også flinke. De få gangene dr. Dolka har vært fraværende, har jeg blitt gitt time hos en av dem. Alltid positivt!

SUPERLEGEN ASTRID

Å komme til A.Dolva er godt.Hun tar seg alltid tid til å lytte,Trøster når det trengs og forklarer nøye når en lurer på noe om sin egen helse.
Hun har en veldig behagelig og tillitsvekkende væremåte.
Jeg har blitt veldig nøye fulgt opp i de tilfellene det har vært nødvendig.Dette føles trygt og godt.Kunne ikke hatt en bedre lege enn henne.
Jeg blir hos henne ......til evig tid !! om mulig.