Astri Marie Albech Dolva

Trekanten Legesenter

Autorisasjon (1992)

Trekanten Legesenter Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ...
Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Astri Marie Albech Dolva er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Astri Marie Albech Dolva

Sympatisk og flink

Hun møter meg med respekt og gir ikke uttrykk for faglige sperrer når jeg uttrykker hva jeg vet og kan. Hun gir da uttrykk for sitt syn i saken, og er stadig mottagelig for innspill. Veldig godt å bli møtt med tillit og å bli hørt. Henviser gjerne videre for å få klarhet i et spørsmål. Flinke folk i resepsjonen som ordner time raskt hvis jeg uttrykker behov for det, ellers tålbar ventetid.

Trygg og omsorgsfull

Har hatt Dr. Dolva som fastlege nesten 20 år. Har alltid fått hjelp og jeg føler hun ser meg.
Hun har hjulpet meg gjennom tøffe tider og gitt gode råd.

Hilste ikke på meg

Jeg ble anbefalt denne legen av en venn, og stod på venteliste i ett år. Da jeg kom dit første gang ble jeg veldig skuffet over at hun ikke håndhilste. Hun ropte opp navnet mitt, og da jeg reiste meg "løp" hun nærmest fra meg i korridoren. Nesten så jeg ikke rakk å se hvilket kontor hun stresset inn på.

Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med mitt problem. Føler hun glemte å stille noen relevante spørsmål for å få et helhetlig bilde før hun traff en beslutting. Jeg bytter lege i håp om å bli utredet.

Empatisk og luttende

Dr. Dolva er en erfaren og grundig lege. Lang erfaring innen yrket sitt har gitt mye erfaring, det kommer pasientene til gode. Alltid positiv og imøtekommende, hun vil en vel. Fint å diskutere sin situasjon med Dr. Dolva, hun lytter til min oppfattelse av hva som til en hver tid plager meg. Pga stor pasientmengde kan det ta litt tid å få time, men v/akutt ordnes det. Anbefaler denne legen på mitt varmeste!

Stødig, imøtekommende fastlege😊

Møter deg med respekt og fremstår veldig empatisk. Kan anbefales! Eneste haken er litt lang ventetid når du skal ha ny time..