Marianne Møllerop

Autorisasjon (1999)

0 av 1950

Marianne Møllerop er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Møllerop

Anbefales - en dyktig lege!

Jeg har vært pasient hos Marianne Møllerop i flere år. Jeg kjenner henne som en utrolig dyktig og nøyaktig lege som både jeg og mine barn har fått veldig god hjelp hos. Jeg har stor tilltil til henne, hun ser deg og finner gode løsninger. Jeg er rett og slett utrolig glad for at jeg har henne som fastlege!

En av få veldig gode leger

En utrolig dyktig lege som jeg har fått veldig god hjelp av, både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Hun ser alvoret og kommer raskt med gode løsninger eller henvisninger. Selv om hun ofte har dårlig tid får jeg alltid inntrykk av å bli sett og tatt på alvor. En betryggelse å ha henne som fastlege!

Kjempebra fastlege

For det første synes jeg lite om anonymisering av vurderingene. Når det er sagt vil jeg si at Marianne Møllerop er en flott fastlege. Alltid tid, som kanskje kan gi litt ventetid for neste pasient, men det får vi da tåle. Her møtes vi med en menneskelig tilnærming og faglig dyktighet. Med en alvorlig diagnose for en tid tilbake var det dr. Møllerop som fikk henvist til spesialist. Dette avverget ytterligere sykmelding og at jeg kunne returnere i full jobb igjen. Jeg for forblir pasient hos henne og vil anbefale andre som er misfornøyd med sin fastlege å bytte hvis hun har ledig kapasitet da.

Nøyaktig, omsorgsfull og faglig sterk

Veldig fornøyd med min Fastlege Marianne Møllerop. Har flyttet ut av Oslo kommune, men velger å beholde fastlegen min, tross lengre reisevei. Hun er en god lytter og tar alle spørsmål og tanker på alvor.

Verdens beste fastlege;)

Jeg sitter alltid igjen med en god følelse etter å ha hatt en time hos Marianne! Hun er god til å lytte,tar seg god tid,faglig flink,og fantastisk med barn;) Vi velger å beholde henne tross for at vi har flyttet til en annen kommune;) Anbefales på det sterkeste!