Marianne Møllerop

0 av 1950

Marianne Møllerop er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Møllerop

Positivt førsteinntrykk

Marianne Møllerop er min nye fastlege. Har vært hos henne kun en gang, men opplevde henne som både hyggelig og dyktig. Angrer ikke på valget av henne.

Takk også til Legelisten.no's SMS-varsling som gjorde at jeg fikk plass hos denne legen!

Ikke fornøyd!

Føyer meg ikke i rekke av varme anbefalinger av denne legen.
Hun er veldig forsinket, sier ikke beklager og ga meg en følelse av å være til bry! Jeg er en enkel pasient, høflig og aldri hatt negativ opplevelse med andre leger.
Hun total-overkjørte meg, tydelig irritert, ingen empati , innvier ikke til tillitt og dårlig på kommunikasjon.

Meget bra fastlege, anbefales!

Marianne er en faglig meget dyktig lege, hun har behandlet meg og min familie i mange år og møtt oss på en behagelig måte og vært flink til å lytte. Hun har også behandlet vanskelige situasjoner svært profesjonelt. At hun er populær og må være effektiv har passet oss bra. Vi har flyttet og måtte skifte fastlege.

Skal aldri bytte fastlege!

Jeg har vært pasient hos Dr. Marianne Møllerop i mange år nå, og har aldri hatt en negativ opplevelse. Å gå til legen er ikke så ille likevel, når det er til Marianne. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt, både på grunn av hennes høye faglige kompetanse, men også grunnet hennes vennlige vesen. Marianne Møllerop og Best Helse Nordstrand anbefales på det varmeste.

Dyktig!

Jeg har vært hos denne legen kun èn gang for svangerskapskontroll (hun er ikke min fastlege), og jeg er virkelig fornøyd med konsultasjonen. Jeg følte meg svært godt ivaretatt.

Anbefales!