Hallstein Netland

Autorisasjon (2006)

Hallstein Netland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hallstein Netland

Kompetent, trygg og dyktig

Grundig, hyggelig og lyttende. Flink til å vurdere, henvise og gi tilbakemeldinger. Netland setter seg selv i pasientens sted og bruker alle midler for å undersøke nøye pasientens tilstand.

En utrolig kompetent lege!

Jeg har alltid blitt tatt på alvor av Hallstein. Han undersøker meg grundig dersom jeg har vondt noe sted, utfører bevegelsestester.

Han henviser meg til de rette stedene dersom jeg har behov for det og vet hvilke.

Noen ganger har jeg mye på hjertet, men respekterer at han har mange pasienter i løpet av dagen. Derfor bruker jeg min tilmålte tid.

Det lønner seg å skrive opp det man vil ta opp med han, slik at man bruker tiden godt og ikke glemmer noe.

Han gir god service og er vennlig i tonen,
personlig, men ikke privat. Slik som en lege skal være.

Glad for at jeg har han.

verste jeg har hatt

Dårlig oppfølging for meg selv og enda verre for min 5år gamle psykisk utviklingshemmede sønn.. har Vært nødt til å dra fra legekontor og ned på legevakten på egenhånd for å få hjelp! Anbefaler verken legen hallstein netland og heller ikke Stovner legesenter- forferdelig sted med inkompetente folk!

Flink og lyttende

Fikk akutte ryggproblemer og kom til Dr. Netland. Han tar seg nok tid, lytter og forstår. Måtte ta mye smertestillende en periode, men legen forstod smertene jeg hadde (nerver i ryggen som Var betente) henviste til fysio, forklarte godt. Heldigvis ikke varig plage. Han er sympatisk, hyggelig og kan faget.

Bedre fastlege får du ikke

Har fått maksimalt god oppfølging gjennom div. sykdommer,
jeg er ikke bare et navn på en liste, men en pasient som blir ivaretatt.
Når legen selv, på grunnlag av f.eks. blodprøver, tar kontakt, forklarer og foreslår videre behandling, da vet jeg at jeg er i de beste hender.