Hallstein Netland

Autorisasjon (2006)

Hallstein Netland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hallstein Netland

Flink lege,

Ganske fornøyd, men har det litt for travelt innimellom, har ikke tid til å "ta" alt det jeg har på hjertet, så han ber meg ofte o.m å få ny time hvis det blir for mye for han. Så jeg ønsker at han tok seg litt bedre tid når jeg har behov for det, men er som sagt ganske fornøyd :-)

Den verste legen jeg har hatt

Jeg har slitt med mye "ikke synlige" kroniske smerter etter en MC-ulykke. Han brydde seg lite om hva jeg sa. Han hadde heller ikke tid til å høre på hva slags plager jeg hadde. Han leste ikke epikrisker sendt fra undersøkelser eller andre timer jeg hadde utenfor kontoret. Jeg måtte finne undersøkelser jeg selv trengte og nesten si hva han skulle skrive i henvisninger. Jeg har vært hos mange leger, men han her er den verste fastlegen jeg har vært borti.

God erstatter for forrige fastlege jeg hadde!!

Min første fastlege gikk over i en annen stilling, og jeg fikk beskjed om at Dr. Netland var min nye fastlege. Var noe skeptisk for jeg var utrooooolig fornøyd med min fastlege. Men Dr. Netland er en kjempe dyktig lege og tar sin pasient på alvor. Utrolig god til å følge opp sin pasient og er hjelpsom!! Flink til å sette seg inn i den sykdommen man måtte ha enten fysiske eller psykiske lidelser. Godt fornøyd med min fastlege!!!!!

Den beste legen jeg har hatt :)

Er veldig fornøyd med denne legen.. Om jeg er syk, tar han alle nødvendige prøver, samt at han er utrolig flink til og følge opp. Han er flink til og lytte og gi svar på dine spørsmål, som jeg ofte stiller mye av. Og jeg føler meg heldig som fikk en så fin fastlege :) kjempe fornøyd..