Hallstein Netland

Stovner Legesenter AS Mann, 38 år

Autorisert2006
Ledige plasser 10 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Stovner Legesenter AS

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Hallstein Netland er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hallstein Netland

verste jeg har hatt

Dårlig oppfølging for meg selv og enda verre for min 5år gamle psykisk utviklingshemmede sønn.. har Vært nødt til å dra fra legekontor og ned på legevakten på egenhånd for å få hjelp! Anbefaler verken legen hallstein netland og heller ikke Stovner legesenter- forferdelig sted med inkompetente folk!

Flink og lyttende

Fikk akutte ryggproblemer og kom til Dr. Netland. Han tar seg nok tid, lytter og forstår. Måtte ta mye smertestillende en periode, men legen forstod smertene jeg hadde (nerver i ryggen som Var betente) henviste til fysio, forklarte godt. Heldigvis ikke varig plage. Han er sympatisk, hyggelig og kan faget.

Bedre fastlege får du ikke

Har fått maksimalt god oppfølging gjennom div. sykdommer,
jeg er ikke bare et navn på en liste, men en pasient som blir ivaretatt.
Når legen selv, på grunnlag av f.eks. blodprøver, tar kontakt, forklarer og foreslår videre behandling, da vet jeg at jeg er i de beste hender.

Flink lege,

Ganske fornøyd, men har det litt for travelt innimellom, har ikke tid til å "ta" alt det jeg har på hjertet, så han ber meg ofte o.m å få ny time hvis det blir for mye for han. Så jeg ønsker at han tok seg litt bedre tid når jeg har behov for det, men er som sagt ganske fornøyd :-)

Den verste legen jeg har hatt

Jeg har slitt med mye "ikke synlige" kroniske smerter etter en MC-ulykke. Han brydde seg lite om hva jeg sa. Han hadde heller ikke tid til å høre på hva slags plager jeg hadde. Han leste ikke epikrisker sendt fra undersøkelser eller andre timer jeg hadde utenfor kontoret. Jeg måtte finne undersøkelser jeg selv trengte og nesten si hva han skulle skrive i henvisninger. Jeg har vært hos mange leger, men han her er den verste fastlegen jeg har vært borti.