Hallstein Netland

Stovner Legesenter AS

2006

Stovner Legesenter AS Telefonnummer23 34 41 4023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karl Fossums vei 30 0985 Oslo
Hallstein Netland er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hallstein Netland

Fornøyd pasient

Har hatt denne legen siden 2010 og er veldig fornøy ha en lyttende og god hjelp fra legen.. anbefalses kjempe å ha han som fastlege.

Beste fastlegen

Dr. Hallstein er den beste fastlegen jeg har hatt! Han undersøker grundig, tar deg alvor, gir god oppfølgning, god lytter og er veldig empatisk!

Kompetent, trygg og dyktig

Grundig, hyggelig og lyttende. Flink til å vurdere, henvise og gi tilbakemeldinger. Netland setter seg selv i pasientens sted og bruker alle midler for å undersøke nøye pasientens tilstand.

En utrolig kompetent lege!

Jeg har alltid blitt tatt på alvor av Hallstein. Han undersøker meg grundig dersom jeg har vondt noe sted, utfører bevegelsestester.

Han henviser meg til de rette stedene dersom jeg har behov for det og vet hvilke.

Noen ganger har jeg mye på hjertet, men respekterer at han har mange pasienter i løpet av dagen. Derfor bruker jeg min tilmålte tid.

Det lønner seg å skrive opp det man vil ta opp med han, slik at man bruker tiden godt og ikke glemmer noe.

Han gir god service og er vennlig i tonen,
personlig, men ikke privat. Slik som en lege skal være.

Glad for at jeg har han.

verste jeg har hatt

Dårlig oppfølging for meg selv og enda verre for min 5år gamle psykisk utviklingshemmede sønn.. har Vært nødt til å dra fra legekontor og ned på legevakten på egenhånd for å få hjelp! Anbefaler verken legen hallstein netland og heller ikke Stovner legesenter- forferdelig sted med inkompetente folk!