Hallstein Netland

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Tlf: 23 34 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hallstein Netland er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hallstein Netland

En utrolig kompetent lege!

Jeg har alltid blitt tatt på alvor av Hallstein. Han undersøker meg grundig dersom jeg har vondt noe sted, utfører bevegelsestester.

Han henviser meg til de rette stedene dersom jeg har behov for det og vet hvilke.

Noen ganger har jeg mye på hjertet, men respekterer at han har mange pasienter i løpet av dagen. Derfor bruker jeg min tilmålte tid.

Det lønner seg å skrive opp det man vil ta opp med han, slik at man bruker tiden godt og ikke glemmer noe.

Han gir god service og er vennlig i tonen,
personlig, men ikke privat. Slik som en lege skal være.

Glad for at jeg har han.

verste jeg har hatt

Dårlig oppfølging for meg selv og enda verre for min 5år gamle psykisk utviklingshemmede sønn.. har Vært nødt til å dra fra legekontor og ned på legevakten på egenhånd for å få hjelp! Anbefaler verken legen hallstein netland og heller ikke Stovner legesenter- forferdelig sted med inkompetente folk!

Flink og lyttende

Fikk akutte ryggproblemer og kom til Dr. Netland. Han tar seg nok tid, lytter og forstår. Måtte ta mye smertestillende en periode, men legen forstod smertene jeg hadde (nerver i ryggen som Var betente) henviste til fysio, forklarte godt. Heldigvis ikke varig plage. Han er sympatisk, hyggelig og kan faget.

Bedre fastlege får du ikke

Har fått maksimalt god oppfølging gjennom div. sykdommer,
jeg er ikke bare et navn på en liste, men en pasient som blir ivaretatt.
Når legen selv, på grunnlag av f.eks. blodprøver, tar kontakt, forklarer og foreslår videre behandling, da vet jeg at jeg er i de beste hender.

Flink lege,

Ganske fornøyd, men har det litt for travelt innimellom, har ikke tid til å "ta" alt det jeg har på hjertet, så han ber meg ofte o.m å få ny time hvis det blir for mye for han. Så jeg ønsker at han tok seg litt bedre tid når jeg har behov for det, men er som sagt ganske fornøyd :-)

Den verste legen jeg har hatt

Jeg har slitt med mye "ikke synlige" kroniske smerter etter en MC-ulykke. Han brydde seg lite om hva jeg sa. Han hadde heller ikke tid til å høre på hva slags plager jeg hadde. Han leste ikke epikrisker sendt fra undersøkelser eller andre timer jeg hadde utenfor kontoret. Jeg måtte finne undersøkelser jeg selv trengte og nesten si hva han skulle skrive i henvisninger. Jeg har vært hos mange leger, men han her er den verste fastlegen jeg har vært borti.

God erstatter for forrige fastlege jeg hadde!!

Min første fastlege gikk over i en annen stilling, og jeg fikk beskjed om at Dr. Netland var min nye fastlege. Var noe skeptisk for jeg var utrooooolig fornøyd med min fastlege. Men Dr. Netland er en kjempe dyktig lege og tar sin pasient på alvor. Utrolig god til å følge opp sin pasient og er hjelpsom!! Flink til å sette seg inn i den sykdommen man måtte ha enten fysiske eller psykiske lidelser. Godt fornøyd med min fastlege!!!!!

Den beste legen jeg har hatt :)

Er veldig fornøyd med denne legen.. Om jeg er syk, tar han alle nødvendige prøver, samt at han er utrolig flink til og følge opp. Han er flink til og lytte og gi svar på dine spørsmål, som jeg ofte stiller mye av. Og jeg føler meg heldig som fikk en så fin fastlege :) kjempe fornøyd..