Phuong Ngoc Nguyen

Tøyengata 2 0190 Oslo
Phuong Ngoc Nguyen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Phuong Ngoc Nguyen

HYGGELIG OG KUNNSKAPSRIK

Familien vår har brukt dr. Phuong som fastlege i mange år. Vi blir alltid godt mottatt og behandlet på en profesjonell og faglig dyktig måte. Er det behov for en time på dagen, får vi det. Dersom vår lege etter å ha undersøkt oss, mener at det er behov for time hos spesialist ordnes det raskt. Vi opplever at han lytter interessert til det vi sier, tar oss på alvor og har gjerne en humørfylt replikk på lur. Med sin store arbeidskapasitet har han mange pasienter som alltid blir tatt godt imot og holdt orden på av legesekretær Sonja. En stor takk sendes fra en fornøyd pasient!

Arrogant

Ikke så hyggelig lege. Ved siste besøk fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne spørre om tre forskjellige ting samtidig. Han hjalp meg med to ting, men fikk beskjed om å bestille ny time for å sjekke det tredje.

Bra

Han er hyggelig og hjelpsom lege som gir henvisning til røntgen og spesialister ved behov.

Seriøs og påpasselig lege

Vår fastlege på Grønland Legesenter er hyggelig, påpasselig og flink til å sende saker til spesialisthelsetjenesten hvis det er påkrevet.
Som pasienter gir det oss en god trygghet.

Han er en meget dyktig lege

Dr. Phuong er en meget sympatisk, dyktig og imøtekommende lege. Han tar seg riktig god tid til å lytte og forklare, samt at han setter pasienten foran alt.