Phuong Ngoc Nguyen

Tøyengata 2 0190 Oslo
Phuong Ngoc Nguyen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Phuong Ngoc Nguyen

Bra

Han er hyggelig og hjelpsom lege som gir henvisning til røntgen og spesialister ved behov.

Seriøs og påpasselig lege

Vår fastlege på Grønland Legesenter er hyggelig, påpasselig og flink til å sende saker til spesialisthelsetjenesten hvis det er påkrevet.
Som pasienter gir det oss en god trygghet.

Han er en meget dyktig lege

Dr. Phuong er en meget sympatisk, dyktig og imøtekommende lege. Han tar seg riktig god tid til å lytte og forklare, samt at han setter pasienten foran alt.

Arrogant

Han hører ikke på pasienten. Dr. Nguyen tar ofte mobil midt i samtaler og trakk på skuldrene når jeg innvende mot det.

10år. Anbefaler ham

Rett på sak, humoristisk, forståelsesfull og er effektiv...selvom han tar seg tiden til å høre bør en være direkte og tydelig i hva som er galt / symptomer. Har aldri opplevd noe negativt som de andre skriver om han...Han sier sin mening...god kunnskap. Anbefaler ikke han hvis du er hypokonder og liker å besøke leger for prat...han får jobben gjort punktum! Hadde også hans bror som vikar et år, like flink og effektiv.

verste legen jeg har hatt.

har hatt han her i alle mine år og kan ikke tro jeg har valgt å bytte før nå. han er frekk og lite hjelpsom. om en faktist trenger hjelp og virkelig er syk får man ingen hjelp. han kan starte med å bruke lengre tid enn drøye fem minutter med sine pasienter. forståelse og medfølelse er noe som ikke ligger i hans natur.

Svært fornøyd med tjenesten

Jeg har hatt denne legen siden før fastlegeordningen ble innført og har gjennom hele denne femtenårige perioden vært svært fornøyd. Dette gjelder også kontorpersonale / sykepleier! Takk for sårbehandling, Sonja! Kommunikasjonen er god og tilgjengeligheten uovertruffen. Har aldri ventet lengre enn en dag på time. Husker spesielt en episode rundt jul et år hvor Phuong dukket opp i dress under legefrakken for å ta en hastetime 18:30 en fredag for å hjelpe en klient med ryggvondt på vei til egen juleavslutning. Imponerende. Lykke til videre!

verste lege

Dårlig kommunikasjon. .har som regel en annen fastlege, men når hun er på ferie benytter hun denne verste legen i byen som vikar! Glad for at han ikke er min fastlege!

Norges beste legekontor

Grønland Basar legekontor er uten tvil Norges beste. Min fastlege er meget grundig, imøtekommende, tillitsvekkende og ikke minst vennlig. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og i tillegg er det en utrolig god atmosfære. Dette takket være også en flott legesekretær. Tusen takk for at jeg er pasient akkurat der.

Veldig bra lege

Har hatt Phuong i 10 år nå og kan ikke si annet enn at jeg er 100% fornøyd. I løpet av denne tiden har hjulpet meg med mange ting og aldri begått noen feil så vidt jeg kan bedømme. Er heller slik at han sender deg til en spesialist for en ekstra sjekk for å være helt sikker.
Mitt inntrykk er at han sitter inne med veldig mye kunnskap. Har vært hos han 2 ganger i sommer og fått rask og effektiv hjelp begge gangene.
Sykepleieren som sitter på forværelset er også veldig hyggelig, tar alltid telefonen og er flink til å ta blodprøver.

Språk kan være et lite problem noen ganger, men det går stort sett greit.Vær rett på sak når du kommer til Phong. Forklar raskt å tydelig hva som feiler deg og hvilke symtomer du har. Hvis du er typen som kommer til legen for å sitte å prate løst og fast om problemene dine må du ikke finne på å bruke Phoung. Han er veldig travel og det merker man når man er der. På en annen side er han veldig effektiv og han strekker seg langt for å ta en time innimellom hvis han på forhånd vet at det ikke tar for lang tid. Jeg har forøvrig aldri ventet mere enn 3 dager på time. Jeg var hos han i dag og da jeg ringte ned sa han at jeg bare kunne komme med en gang. Fikk sykemelding, kortisonsprøyte og henvisning til MR på 10 minuter. Det er det ingen som slår tror jeg.

En kompetent allmenspesialist

Lett tilgjengelig. Hører godt på alt du har å si. God kunnskap gjennom mange års erfaring. Henviser til spesialister der det trengs.

En betaler kontant, eller en får giro. De har ikke kortautomat.

Dyktig lege

Dr Phuong har vært min lege i over 10 år, nesten like lenge som jeg har bodd i Oslo, og etter at jeg har fått familie så har han vært vår familie lege og det i snart 7 år. Dr Phuong er flink, tydelig og effektiv. Han er også en lege som lytter og hører på deg om du trenger det og gir deg gjerne råd om du ønsker det. Han er meget god lege som kan anbefales på det sterkeste.

Dyktig lege

Meget vennlig, lett å kommunisere med og lytter til mine behov.Flink til å stille diagnose og følge opp.

Ikke opptatt av pasienten

Han snakker dårlig norsk og er vanskelig å forstå, samtidig som jeg er selv usikker på om han forstår hva jeg sier. Han spør lite etter og ser ikke ut til å forstå meg.

Megeg god lege

Vi har hatt Dr. Phuong som familiens lege i mange år, og kommer til å fortsette med det. Han lytter, stiller gode spørsmål og er ikke redd for å sende videre til spesialist, eller evt. MR hvis det skulle behøves. Vi kommer til å fortsette å gå hos ham! Anbefales!

Vanskelig

Jeg følte kanskje at konsultasjonen var litt kort, og kanskje noe kommunikasjonsvansker. Generelt lite interessert men rask med henvisning, resepeter og kanskje litt mer komlekse sykdommer tror jeg ville blitt utforderende å prate om.

God fastlege

Jeg har brukt Dr. Phuong i over ti år og er meget fornøyd. Lett å få time, sjelden noe særlig venting. Kjappe og kompetente konsultasjoner. Har også Norges hyggeligste kontorsøster.

Skrekkelig

Lyttet ikke til pasientens behov. Har ellers en vennlig tone, men det er ikke nok. Jeg byttet lege.

Proffesjonell.

Doktor Nguyen er hyggelig, proffesjonell og veldig flink og rask til å foreslå behandling, medisinering eller viderehenvisning.

Lokalene er rene og lyse, kontorpersonalet er hyggelige og raske til å ta telefonen. Det er skjelden kø.

Hver gang jeg har vært der har det vært små forsinkelser, men hver gang har Doktor Nguyen tatt seg ekstra tid til meg som pasient.

Kontoret åpner en time før Grønland senter. Det er nærmest umulig å finne inngangen til kontoret og det anbefales å få en time etter kl. 10 når senteret er åpent og man kan gå gjennom der. Evt. burde legekontoret sette opp bedre informasjon.

Kunnskapsrik, vennlig, blid og hjelpsom

Min fastlege er moderne, lyttende og rask med å hjelpe. Trenger du fastlege omgående er han veldig fleksibel og gir deg time på dagen. Han er hjelpsom og har alltid et smil på lur. Tusen takk Phuong.