Monica Nilsdatter Nyquist

Autorisasjon (1990)

Monica Nilsdatter Nyquist er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monica Nilsdatter Nyquist

Verdens beste fastlege

Monica er en fantastisk lege og gjør alltid det hun kan for meg! Hun er forståelsesfull og dyktig, i tillegg til at hun får deg til å føle deg trygg og forstått. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege, og jeg vil anbefale hun på det sterkeste.

Vil faktisk takke henne for den fantastiske jobben hun gjør!

Usikker og lite hyggelig

Lite imøtekommende og følte meg ikke tatt på alvor. Viser lite hensyn til pasientens følelser eller behov, og rusher veldig gjennom timen for å bli ferdig fortest mulig. Har opplevd dette flere ganger, og har hver gang sittet igjen med en dårlig oppfatning av hennes måte å håndtere pasienter på. Hun har stort forbedringspotensiale på alle overnevnte punkter.

Anbefales ikke.

Nytter ikke at man får time kjapt når hun ikke hører på problemene. Har du flere plager blir hun irritert og rusher igjennom, og gidder ikke å høre på deg. Må også alltid hente en kollega fordi hun selv er usikker på ting. Har nå byttet fastlege.

erfaren, god dyktig lege

Ingenting å klage på, tar seg god tid og hører på pasienten. Får time veldig fort, er det akutt får du time gjerne på dagen. Hyggelig personalet. Vært min fastlege i over 10 år.

Anbefales

Har hat Monica så lenge jeg kan huske. Jeg føler hun tar meg på alvor, og virkelig bryr seg. Anbefaler henne på det sterkeste.