Monica Nilsdatter Nyquist

Autorisasjon (1990)

Monica Nilsdatter Nyquist er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monica Nilsdatter Nyquist

Strålende lege

Monica har vært min fastlege i veldig mange år. Jeg vil aldri bytte. Hun lytter og er utrolig dyktig. Hun tar meg alvorlig. Har aldri følt meg verken over eller underbehandlet. En fastlege etter mitt hjerte.
mange mange stjerner til henne.

Beste legen!

Monica har vært min fastlege i over 15 år. Hun har fulgt meg gjennom mye forskjellig. Blant annet valgte jeg å gå til henne istedet for jordmor under begge mine svangerskap. Dette nettopp fordi hun er dyktig, pålitelig, engasjert, støttende og ikke minst lett å snakke med. Servicen hos Brynsenglegene er veldig bra. Hyggelige og behjelpelige mennesker både i skranken og på lab`en. Jeg har aldri opplevd å ikke bli tatt imot på dagen. Og har heller aldri måttet sittet tre timer å vente, slik jeg hører at man kan risikere på andre legesentere. Hadde jeg kunne gitt terningkast 6, hadde jeg gjort det, istedet får jeg gi full pott med en fem-stjerners :)

Svært bra

Monica var min fastlege gjennom mange år. Måtte bytte pga. flytting, men savner henne fortsatt. Ble alltid godt ivaretatt. Hun lyttet og svarte på det meste. Seriøs og oppdatert.

Veldig hyggelig og flink

Jeg har bare vært hos henne en gang, men har veldig godt inntrykk. Hun lytter til det jeg sier og kommer med gode innspill og tilbakemeldinger.
Jeg er veldig godt fornøyd med henne!