Monica Nilsdatter Nyquist

Brynsengveien 2 0667 Oslo
Monica Nilsdatter Nyquist er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monica Nilsdatter Nyquist

Merkelig.

Jeg er svært misfornøyd med Monica som fastlege. Jeg har brukt henne i 10 år. Hun var flink med forkjølelser og diverse plager, men hun var feig da det kom til kritisk sykdom. Kald og kynisk personlighet.

Veldig dyktig og flink lege

Monica er dyktig i sitt arbeid. Hun lytter nøye etter og er veldig flink til å ta dine problemer seriøst. Hatt hun som min fastlege siden 1997. Hun har jobbet hardt med å finne løsninger for min bror som fikk en alvorlig skade. Jeg vil anbefale henne på det sterkeste. Eneste ulempe er at resepsjonistene er sære og stresset til en hver tid. Har klagd på dem og Monica skrev ned en klage med det samme.

Anbefalt!

Jeg har hatt Monica som fastlege i 16 år, og har kun positive erfaringer med henne. Hun bryr seg, er forståelsesfull, faglig sterk og har humor. Jeg er kjempefornøyd med Monica, og anbefaler henne på det sterkeste.

Er generelt fornøyd med Brynsenglegene, og får time raskt på dagen ved behov. Det er til tider 10-20min venting etter timen, men det er vel vanlig flere steder.

EN FANTASTISK LEGE

Monica Nyqvist er en lege som ser ut for å ta pasienten på alvor. Hun hører på deg, tar seg god tid og du føler deg ivaretatt. Søt hyggelig og blid og vil anbefale henne på det varmeste.

Profesjonell og fantastisk fastlege.

Monica ser og hører meg som pasient . Alltid profesjonell oppfølging . Er hun usikker på noe, nøler hun ikke med å sende meg videre til spesialist . Jeg har også fått tverrfaglig behandling på legesenteret ( Fysioterpi & lege ), noe jeg synes fungerer bra.
Føler meg trygg og verdsatt og kan anbefale Monica på det varmeste!