Monica Nilsdatter Nyquist

Brynsenglegene AS

Autorisasjon (1990)

Monica Nilsdatter Nyquist er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monica Nilsdatter Nyquist

Trygg,kunnskapsrik og alltid lydhør .

Verdens beste lege ! Har alltid med meg notater om ting jeg vil ta opp som vi sammen går igjennom ! Føler meg hørt , sett og trygg . Og hun gir seg ikke før vi finner løsning på ting .

Vanskelig problem? Skift lege

Fikk tildelt henne som fastlege, da fastlegeordningen trådte i kraft. Jeg hadde laktoseintoleranse fant jeg ut etterhvert, via en annen lege som rådet meg til å bruke eliminasjonsmetoden for å forsøke å finne ut hva problemet kunne være. Var ingen hjelp og råd å få fra Monica, dessverre.

Men hun var veldig hjelpsom hvis man skulle ha helseerklæringer til diverse formål.

Verdens beste fastlege

Monica er en fantastisk lege og gjør alltid det hun kan for meg! Hun er forståelsesfull og dyktig, i tillegg til at hun får deg til å føle deg trygg og forstått. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege, og jeg vil anbefale hun på det sterkeste.

Vil faktisk takke henne for den fantastiske jobben hun gjør!

Usikker og lite hyggelig

Lite imøtekommende og følte meg ikke tatt på alvor. Viser lite hensyn til pasientens følelser eller behov, og rusher veldig gjennom timen for å bli ferdig fortest mulig. Har opplevd dette flere ganger, og har hver gang sittet igjen med en dårlig oppfatning av hennes måte å håndtere pasienter på. Hun har stort forbedringspotensiale på alle overnevnte punkter.

Anbefales ikke.

Nytter ikke at man får time kjapt når hun ikke hører på problemene. Har du flere plager blir hun irritert og rusher igjennom, og gidder ikke å høre på deg. Må også alltid hente en kollega fordi hun selv er usikker på ting. Har nå byttet fastlege.