Monica Nilsdatter Nyquist

Brynsenglegene AS

1990

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Brynsenglegene AS
Brynsengveien 2 0667 Oslo
Tlf: 22 72 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Monica Nilsdatter Nyquist er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monica Nilsdatter Nyquist

Norges beste fastlege

HUn er alltid tilstede for meg som pasient. Alltid vennlig. Alltid ydmyk og søker råd hos andre yrkegupper hvis behov.

Meget dyktig og til å stole på

Hele familien har hatt Monica som fastlege i 15-20 år. Vi opplever at vi får raskt time. Monica er meget dyktig og hun følger opp og tar kontakt pr. tlf. og PasienSky.

Alle burde hatt en slik lege:)

Har hatt henne som lege i 8 år.
Hun tar seg alltid god tid, lytter, viser empati og kommer med veldig gode råd.
Jeg håper hun blir i jobben til hun er 80!
Føler meg 100% trygg på hennes vurderinger.

Merkelig.

Jeg er svært misfornøyd med Monica som fastlege. Jeg har brukt henne i 10 år. Hun var flink med forkjølelser og diverse plager, men hun var feig da det kom til kritisk sykdom. Kald og kynisk personlighet.

Veldig dyktig og flink lege

Monica er dyktig i sitt arbeid. Hun lytter nøye etter og er veldig flink til å ta dine problemer seriøst. Hatt hun som min fastlege siden 1997. Hun har jobbet hardt med å finne løsninger for min bror som fikk en alvorlig skade. Jeg vil anbefale henne på det sterkeste. Eneste ulempe er at resepsjonistene er sære og stresset til en hver tid. Har klagd på dem og Monica skrev ned en klage med det samme.

Anbefalt!

Jeg har hatt Monica som fastlege i 16 år, og har kun positive erfaringer med henne. Hun bryr seg, er forståelsesfull, faglig sterk og har humor. Jeg er kjempefornøyd med Monica, og anbefaler henne på det sterkeste.

Er generelt fornøyd med Brynsenglegene, og får time raskt på dagen ved behov. Det er til tider 10-20min venting etter timen, men det er vel vanlig flere steder.

EN FANTASTISK LEGE

Monica Nyqvist er en lege som ser ut for å ta pasienten på alvor. Hun hører på deg, tar seg god tid og du føler deg ivaretatt. Søt hyggelig og blid og vil anbefale henne på det varmeste.

Profesjonell og fantastisk fastlege.

Monica ser og hører meg som pasient . Alltid profesjonell oppfølging . Er hun usikker på noe, nøler hun ikke med å sende meg videre til spesialist . Jeg har også fått tverrfaglig behandling på legesenteret ( Fysioterpi & lege ), noe jeg synes fungerer bra.
Føler meg trygg og verdsatt og kan anbefale Monica på det varmeste!

Anbefales ikke

Hun prøver å bruke minimalt med tid på pasientene og har du mer enn et spørsmål kan du se irritasjonen. Hun prater på en nedverdigende måte og virker ikke interessert i å faktisk løse problemene mine. Jeg opplever henne som arrogant, hun avbryter ofte når jeg snakker og det virker som hun har lite empati og forståelse for min situasjon. Hun oppfattes som tverr og sur når jeg ikke har en "enkel skade", og det virker som hun går i forsvar når hun ikke kan svare på mine spørsmål.

Jeg har måttet be om utskrift av legejournal, og heller spurt andre leger om råd. Anbefaler dessverre ikke Monica og har skiftet fastlege selv.

Faglig dyktig og empatisk lege

Alltid interessert og imøtekommende. Har tid til å lytte og er ikke redd for å søke råd hos andre.

Dyktige medarbeidere på legekontoret sørger for at man føler seg sett og ivaretatt.

Flink

Jeg har vært kjempeheldig med fastlegen min. En blir tatt på alvor. Alltid blid og vennlig. Hjelper der jeg selv kommer til kort.

Kompetent lege!

Super lege med engasjement, empati, kunnskap og raushet!

Norges beste fastlege

Jeg tror Monica må være Norges beste fastlege. Og jeg tror hun jobber på Norges beste legekontor. Som pasient kan jeg ikke få fullrost dr og hjelperne nok. Jeg bytter ikke - og reiser gjerne 5 mil hver vei for å komme til fastlege.

Skulle helst hatt henne med på flyttelasset

Monica tar deg på alvor og evner å se dine begrensninger når du selv ikke gjør det. Vært min fastlege i mange år før jeg flyttet. Tok meg til igjen inn på dagen da jeg ikke kom i kontakt med min nye lege i nytt fylke. Hun er fantastisk, det samme er jentene på kontoret og de har alltid tid og time til deg når det er behov. Monica, takk for utmerket oppfølging.

Super fastlege

Jeg har hatt Monica i flere år, og har kun positive erfaringer med henne. Hun er rett på sak, forståelsesfull og har humor! :) Jeg er kjempefornøyd, kunne ikke tenkt meg en annen fastlege.

Er generelt fornøyd med at Brynsenglegene har enkel og grei timebestilling på nettet.

En veldig god lege

Monica har vært min fastlege gjennom flere år. Hun har alltid vært forsåelsesfull, lyttende og gitt meg svar på eventuelle spørsmål. Hyggelig og imøtekommende. Hun virker faglig oppdatert. Glad jeg har henne som fastlege!

Strålende lege

Monica er en flink, oppmerksom og forståelsesfull lege. Hører på meg og mitt, og tar det jeg sier med i betraktningene.

en meget god og behagelig lege

en lege som tar seg tid til å lytte og som tror på det jeg sier, rett og slett tar meg på alvor. den beste legen jeg noen gang har hatt.

En strålende fastlege

Monica Nyquist har vært min fastlege i mange mange år. Jeg vil aldri bytte. Hun er så lydhør, gir bestandig full oppmerksomhet til meg, selv om man ser at hun har masse å gjøre. Hun gir aldri utrykk for å ha dårlig tid, og er alltid like blid. Hun spør alltid om jeg er fornøyd med svarene hun har gitt meg, og det har jeg ALLTID vært.Selv om jeg bare er der kanskje maks 1-2 ganger i året, så er dette legen i mitt hjerte altså. Det er overraskende nok, heller ikke lang ventetid for å få time hos henne.

Seriøs lege

Alltid hatt Monica.hun har hjulpet meg gjennom mye,og tar tak i ting.hun er også lett å prate med.går an å tulle med.er ikke en av de som alltid må være superalvorlige hele tiden,men fortsatt seriøs.sånt er bra!