Monica Nilsdatter Nyquist

Brynsenglegene AS

Autorisasjon (1990)

Monica Nilsdatter Nyquist er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monica Nilsdatter Nyquist

Fantastisk lege, som ser pasientene sine.

Fantastisk god lege, hun er varm og ser pasientene sine. Hun gir gode råd og er faglig dyktig. Trenger du spesialist sender hun deg dit. Barn blir trygge på henne og som min datter sier: hun er «den snille legen».
Verdens beste lege.

Verdens beste fastlege

Har aldri blitt sett og hørt på en så trygg og god måte av en lege som av dr Monica. Uansett hvor travelt hun har det, oser hun trygghet, og hun går den ekstra mila med deg hvis du trenger det. I tillegg er hun fantastisk morsom.

Trygg,kunnskapsrik og alltid lydhør .

Verdens beste lege ! Har alltid med meg notater om ting jeg vil ta opp som vi sammen går igjennom ! Føler meg hørt , sett og trygg . Og hun gir seg ikke før vi finner løsning på ting .

Vanskelig problem? Skift lege

Fikk tildelt henne som fastlege, da fastlegeordningen trådte i kraft. Jeg hadde laktoseintoleranse fant jeg ut etterhvert, via en annen lege som rådet meg til å bruke eliminasjonsmetoden for å forsøke å finne ut hva problemet kunne være. Var ingen hjelp og råd å få fra Monica, dessverre.

Men hun var veldig hjelpsom hvis man skulle ha helseerklæringer til diverse formål.

Verdens beste fastlege

Monica er en fantastisk lege og gjør alltid det hun kan for meg! Hun er forståelsesfull og dyktig, i tillegg til at hun får deg til å føle deg trygg og forstått. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege, og jeg vil anbefale hun på det sterkeste.

Vil faktisk takke henne for den fantastiske jobben hun gjør!