Monica Nilsdatter Nyquist

Autorisasjon (1990)

Monica Nilsdatter Nyquist er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monica Nilsdatter Nyquist

En veldig god lege

Monica har vært min fastlege gjennom flere år. Hun har alltid vært forsåelsesfull, lyttende og gitt meg svar på eventuelle spørsmål. Hyggelig og imøtekommende. Hun virker faglig oppdatert. Glad jeg har henne som fastlege!

Strålende lege

Monica er en flink, oppmerksom og forståelsesfull lege. Hører på meg og mitt, og tar det jeg sier med i betraktningene.

en meget god og behagelig lege

en lege som tar seg tid til å lytte og som tror på det jeg sier, rett og slett tar meg på alvor. den beste legen jeg noen gang har hatt.

En strålende fastlege

Monica Nyquist har vært min fastlege i mange mange år. Jeg vil aldri bytte. Hun er så lydhør, gir bestandig full oppmerksomhet til meg, selv om man ser at hun har masse å gjøre. Hun gir aldri utrykk for å ha dårlig tid, og er alltid like blid. Hun spør alltid om jeg er fornøyd med svarene hun har gitt meg, og det har jeg ALLTID vært.Selv om jeg bare er der kanskje maks 1-2 ganger i året, så er dette legen i mitt hjerte altså. Det er overraskende nok, heller ikke lang ventetid for å få time hos henne.

Seriøs lege

Alltid hatt Monica.hun har hjulpet meg gjennom mye,og tar tak i ting.hun er også lett å prate med.går an å tulle med.er ikke en av de som alltid må være superalvorlige hele tiden,men fortsatt seriøs.sånt er bra!