Alexander Dorgelo

Autorisasjon (2004)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand
Alexander Dorgelo er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Alexander Dorgelo

Helhetstenkende almenpraktiserende lege.

Brukt Dorgelo snart 27 år. Helhetstenkende lege som er dyktig men også åpen for innsigelser der det er berettiget. Jeg er veldig fornøyd med Dorgelo som min fastlege.
Jeg liker balansen mellom hans lege kunnskap, nyskjerrighet til å undersøke nytt og medmenneskelighet. Jeg opplever Dorgelo ser det enkelte menneske og ønsker å gi tilrette lagt behandling. Takk.

Fantastisk

Pålitelig, fantastisk og kunnskapsrik som alltid stiller opp til enhver henvendelse og finner alltid rette diagnose

Trygg fårståelsefull og god lytter.Faglig dyktig i jobben sin.

Føler meg 100% trygg hos Alexander. Aldri hatt en lege som har fulgt opp så godt som han har gjort. Han er faglig dyktig i jobben sin.

Flink medisinsk men ikke langtids

Har du psykiske problemer og lignende så opplevde jeg å ha en dårlig følelse etter hans råd. Har du en mening som motsetter hans? Ja da følte jeg meg enda dårligere.

Forbedringspotensiale

Faglig dyktig, grundig og systematisk, og et godt menneske?

Jeg har hatt mange leger og behandlere opp igjennom de siste 20 årene, og har i varierende grad opplevd å bli hjulpet. Mange får til å ta riktige tester og noen er dyktige. Andre er medmennesker og en sjelden gang har de hjulpet meg over tid på en systematisk måte som har gagnet meg utover plastring og sammensyinger.
Alexander gjør alt dette. Jeg har ikke opplevd å bli kartlagt systematisk for deretter å bli gitt en behandling, som etter dette igjen blir kontrollert med tanke på effektivitet, og fulgt opp på samme "skavank" til den er under kontroll før uten å ha vært lagt inn på et sykehus over tid.
Rart å si det, men Alexander har gitt med 100% tillit til at noen passer på meg, vil meg vel, og følger med.
Selvsagt har han mye å gjøre. Han kan også glemme litt småtteri fra gang til gang, men han blir ikke brydd hvis man minner han på ting eller har egne innspill.
Utrolig fin lege og et godt menneske jeg er glad for å ha funnet.