Alexander Dorgelo

Fagerstrand Legesenter DA

Autorisasjon (2004)

1 person

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand
Alexander Dorgelo er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Alexander Dorgelo

Beste legen jeg har hatt

Dr Dorgelo er en sjeldenhet i dagens fastlegeordning. Med humor og empati ser han hele deg, tar seg svært god tid, og er alltid tilgjengelig. Han er også dyktig med barn, våre tre er trygge på «Dr Aleksander». I tillegg er Dr Dorgelo lyttende til pasientens synspunkter og opplevelse av situasjon/symptomer/sykdom, og vurderer utifra dette, uten en ovenifra og «jeg vet best»-holdning. Jeg kommer aldri til å bytte, han er rett og slett fantastisk. (Og mannen min, som aldri går til legen, liker ham også overraskende godt, og går må til legen hvis det er noe)

Trygg og lyttende.

Empatisk reflektert og ser helhet. Leverer bra på alle behov jeg har hatt hos fastlegen. Vil alltid hjelpe til det beste

En dyktig og klok lege

Alexander Dorgelo er en lege som SER deg, både som menneske og pasient. Han har innlevelse, klokskap og og grundig refleksjon. Han ser sammenhenger som gjør at man føler seg trygg. Bedre blir det ikke !!!

Lyttende, reflektert og hyggelig

Alexander Dorgelo undersøker grundig når det trengs og ser lange linjer. Jeg opplever å bli sett som pasient på en måte jeg ikke har vært vant til, og jeg får den hjelpen jeg trenger. Han er lyttende, reflektert og hyggelig, virkelig opptatt av å hjelpe. Jeg har aldri hatt en bedre lege.

Empatisk og profesjonell

I dag hadde jeg min første time hos Dr. Dorgelo. Jeg var veldig nervøs i forkant, men takket være ham ble dette det beste legebesøket jeg har hatt. Legen er varm, empatisk og profesjonell. Denne kombinasjonen gjorde at jeg følte meg ivaretatt og hørt. Dorgelo er rett og slett en fantstisk lege! Jeg var veldig nervøs i forkant av timen. I helsevesenet møter man mange som dessverre ikke egner seg. Alexander er en av den gode sorten - den type lege Norge trenger mange flere av.