Alexander Dorgelo

Tlf: 66 96 49 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alexander Dorgelo er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Alexander Dorgelo

En dyktig og klok lege

Alexander Dorgelo er en lege som SER deg, både som menneske og pasient. Han har innlevelse, klokskap og og grundig refleksjon. Han ser sammenhenger som gjør at man føler seg trygg. Bedre blir det ikke !!!

Lyttende, reflektert og hyggelig

Alexander Dorgelo undersøker grundig når det trengs og ser lange linjer. Jeg opplever å bli sett som pasient på en måte jeg ikke har vært vant til, og jeg får den hjelpen jeg trenger. Han er lyttende, reflektert og hyggelig, virkelig opptatt av å hjelpe. Jeg har aldri hatt en bedre lege.

Empatisk og profesjonell

I dag hadde jeg min første time hos Dr. Dorgelo. Jeg var veldig nervøs i forkant, men takket være ham ble dette det beste legebesøket jeg har hatt. Legen er varm, empatisk og profesjonell. Denne kombinasjonen gjorde at jeg følte meg ivaretatt og hørt. Dorgelo er rett og slett en fantstisk lege! Jeg var veldig nervøs i forkant av timen. I helsevesenet møter man mange som dessverre ikke egner seg. Alexander er en av den gode sorten - den type lege Norge trenger mange flere av.

Den beste jeg har hatt

Jeg ble kronisk syk, og var litt engstelig for hvordan fremtiden ble. Alexander ringte en veldig dyktig spesialist som tok meg i mot raskt, og han følger meg tett opp i samarbeid med spesialisten. Han tar meg alvorlig, og er veldig støttende.

fantastsik og seriøs lege

Dorgelo er en flott lege. Tar bekymringer på alvor. Han er klar på hva han kan og ikke kan og henviser videre der han er usikker! Fagerstrand legesenter har et fantastisk personale og leger. Alltid bilde, og imøtekommende

Litt for rask

Legen bruker for kort tid, har flere ganger opplevde å ikke bli undersøkt, men kun fått utskrevet medisin utifra det jeg/vi har fortalt.

Hyggelig "ung" lege, men håpløst å bestille time

Hyggelig og "ung" mann, men må nevne at jeg knapt har vært til legesjekk så har altså ikke mange legetimer å bedømme utifra.

Det som virkelig trekker ned å gjør at jeg skal bytte fastlege er ikke selve legen, men systemet med å bestille time. De har en SMS-ordning som jeg bestemte meg for å prøve ut. Du må betale en viss sum (tror det er 6 kroner) for hver mottatte sms. I den første sms'en sto det at jeg vil få svar så raskt som mulig. Etter EN UKE fikk jeg en ny sms. Der stod det bare at jeg kunne ringe et nummer for akutte tilfeller. Jeg hadde gitt all informasjon som de trengte i min første sms og jeg har enda ikke fått noe svar angående time til meg. Har ringt en gang (vær obs på sære telefontider) og fikk ikke noe svar. Ikke engang en telefonsvarer. Svært irriterende!
Tilgjengelighet burde vært mye bedre på Fagerstrand legekontor. Synd at det trekker ned på selve legen.

Dyktig lege

Etter å ha brukt Varden Legesenter ønsket vi å bytte. Jeg skal ikke gå inn på grunnene eller nevne navn, annet enn at vi var forferdet over behandlingen våre små barn fikk som pasienter der.

Aleksander Dorgelo er vi meget fornøyde med. Han begrunner godt sine handlinger og får oss til å forstå logikken i det han gjør og i det vi må gjøre. Dette legger grunnlaget for en god lege-pasient kommunikasjon og gjør livet for oss foreldre mye lettere. Vi er meget fornøyde med Aleksander og ønsker å fortsette å bruke ham.