Alexander Dorgelo

Fagerstrand Legesenter DA Mann, 42 år

Autorisert2004
Ledige plasser 191 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand
Alexander Dorgelo er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Alexander Dorgelo

En dyktig og klok lege

Alexander Dorgelo er en lege som SER deg, både som menneske og pasient. Han har innlevelse, klokskap og og grundig refleksjon. Han ser sammenhenger som gjør at man føler seg trygg. Bedre blir det ikke !!!

Lyttende, reflektert og hyggelig

Alexander Dorgelo undersøker grundig når det trengs og ser lange linjer. Jeg opplever å bli sett som pasient på en måte jeg ikke har vært vant til, og jeg får den hjelpen jeg trenger. Han er lyttende, reflektert og hyggelig, virkelig opptatt av å hjelpe. Jeg har aldri hatt en bedre lege.

Empatisk og profesjonell

I dag hadde jeg min første time hos Dr. Dorgelo. Jeg var veldig nervøs i forkant, men takket være ham ble dette det beste legebesøket jeg har hatt. Legen er varm, empatisk og profesjonell. Denne kombinasjonen gjorde at jeg følte meg ivaretatt og hørt. Dorgelo er rett og slett en fantstisk lege! Jeg var veldig nervøs i forkant av timen. I helsevesenet møter man mange som dessverre ikke egner seg. Alexander er en av den gode sorten - den type lege Norge trenger mange flere av.

Den beste jeg har hatt

Jeg ble kronisk syk, og var litt engstelig for hvordan fremtiden ble. Alexander ringte en veldig dyktig spesialist som tok meg i mot raskt, og han følger meg tett opp i samarbeid med spesialisten. Han tar meg alvorlig, og er veldig støttende.

fantastsik og seriøs lege

Dorgelo er en flott lege. Tar bekymringer på alvor. Han er klar på hva han kan og ikke kan og henviser videre der han er usikker! Fagerstrand legesenter har et fantastisk personale og leger. Alltid bilde, og imøtekommende