Alexander Dorgelo

Fagerstrand Legesenter DA

Autorisasjon (2004)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand
Alexander Dorgelo er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Alexander Dorgelo

Arrogant

Opplevde ham som arrogant, dårlig til å lytte og veldig avvisende til annet enn sin egen oppfatning. Fungerer som akuttlege, men ikke hvis du har langvarig eller kronisk sykdom.

Beste legen jeg har hatt

Dr Dorgelo er en sjeldenhet i dagens fastlegeordning. Med humor og empati ser han hele deg, tar seg svært god tid, og er alltid tilgjengelig. Han er også dyktig med barn, våre tre er trygge på «Dr Aleksander». I tillegg er Dr Dorgelo lyttende til pasientens synspunkter og opplevelse av situasjon/symptomer/sykdom, og vurderer utifra dette, uten en ovenifra og «jeg vet best»-holdning. Jeg kommer aldri til å bytte, han er rett og slett fantastisk. (Og mannen min, som aldri går til legen, liker ham også overraskende godt, og går må til legen hvis det er noe)

Trygg og lyttende.

Empatisk reflektert og ser helhet. Leverer bra på alle behov jeg har hatt hos fastlegen. Vil alltid hjelpe til det beste

En dyktig og klok lege

Alexander Dorgelo er en lege som SER deg, både som menneske og pasient. Han har innlevelse, klokskap og og grundig refleksjon. Han ser sammenhenger som gjør at man føler seg trygg. Bedre blir det ikke !!!

Lyttende, reflektert og hyggelig

Alexander Dorgelo undersøker grundig når det trengs og ser lange linjer. Jeg opplever å bli sett som pasient på en måte jeg ikke har vært vant til, og jeg får den hjelpen jeg trenger. Han er lyttende, reflektert og hyggelig, virkelig opptatt av å hjelpe. Jeg har aldri hatt en bedre lege.