Gunnar Frode Olsen

Autorisasjon (1984)

Gunnar Frode Olsen er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Frode Olsen

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Gunnar Olsen som fastlege i ca 20 år. Veldig korrekt opptreden og samtidig menneskelig. Han lytter på innspill fra meg. Får rask time og holder tiden. Får rask svar på prøver.

Lyttende og effektiv

Gunnar Olsen har vært min fastlege siden ordningen ble innført. Har aldri vurdert å bytte fastlege. Han er svært flink til å følge opp mine «bekymringer», ta blodprøver og henvise videre ved behov. Han er svært kjapp til å gi skriftlige tilbakemeldinger etter henvisninger.
Kantarellen legesenter er godt organisert, alltid vennlige og effektive ved bestilling av legetime. Opplever aldri vesentlige forsinkelser til avtalt legetime.
Flyttet til Ski for 8 år siden, men har beholdt Gunnar Olsen som min fastlege.

Uinteressert, dårlig

Det er umulig å få øyekontakt, han ser på data skjermen og sin klokka når j snakket om min helse, det var ikke snakk om å si hei el ha det.. mistenkt på hvorfor j har byttet min fastlege, red for j ønsker sykemelding... useriøst uinteressert dårlig lege.. han vet best.. han må lære å stole på pasienter og deres plager, snakket respektløs med sine kollega på laben når j satt der å tok prøve... ikke bruk tid å prøve han en gang...

Flink og hjelpsom

Leste noen negative kommentar om Gunnae Frode Olsen. Min erfaring mef Gunnar Frode er bare positivt. Siden jeg flyttet til Mortensrud rundt 12år siden har han vært min fastlege. Ikke noe problemmer med han.
Gode råd, rett behandling, henviste meg spesiel leger når det var behov og han er vennlig og opptatt av helsen min. Hva trenger du mer?

Trumpete

Han er en av de "geniale" legene som "vet bedre" hvor du har vondt enn du vet det selv, han er ikke alene om det.. Jeg har hatt øyeplager spesielt de to siste årene, men må mase og mase meg til alt hos denne fyren, og en blir omtrent aldri tatt høytidelig. Når en aldri får noe råd og hjelp, så blir det jo til at jeg må sjekke en rekke forskjellig ting på eget initiativ, hva skal en ellers gjøre? Jeg har bl.a. sannsynlig klasehodepine, og med litt ptose (hengende øyelokk) sier det seg selv at det går mye utover utseendet i tillegg til å være ekstremt smertefullt. Finn en annen lege, for meg holder det nå, jeg holder på å bli sprø av denne omtrent konstante smerten. Makan!