Gunnar Frode Olsen

1 person

Gunnar Frode Olsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Frode Olsen

Beste legen

Vi får alltid time raskt, og blir tatt på alvor uansett hvilke problemer vi kommer med. Henviser videre ved behov. Raske svar på prøver. Kunnskapsrik og trygg lege. Anbefales på det sterkeste.

Glimrende lege.

Har hatt Gunnar som fastlege i mange år. Nå har jeg flyttet til Modum, men har valgt å fortsatt bruke han. Har aldri hatt noen negative opplevelser hos han. Flink til å lytte, sjekker alt som må og bør sjekkes. Henviser enkelt videre til spesialist. Har vært helt fantastisk med tanke på min diagnose. Bare synd han nå jobber veldig lite, så ikke alltid enkelt å få time fort.

Heder til min fastlege

Dr. Gunnar F. Olsen er fastlege og spesialist i indremedisin. Han har vært min fastlege i 20 år. Han lytter, er effektiv og korrekt. Har loset meg gjennom vanskelige tider. Han har stor kunnskap i sin legegjerning. Han har integritet. Takk!

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Gunnar Olsen som fastlege i ca 20 år. Veldig korrekt opptreden og samtidig menneskelig. Han lytter på innspill fra meg. Får rask time og holder tiden. Får rask svar på prøver.

Lyttende og effektiv

Gunnar Olsen har vært min fastlege siden ordningen ble innført. Har aldri vurdert å bytte fastlege. Han er svært flink til å følge opp mine «bekymringer», ta blodprøver og henvise videre ved behov. Han er svært kjapp til å gi skriftlige tilbakemeldinger etter henvisninger.
Kantarellen legesenter er godt organisert, alltid vennlige og effektive ved bestilling av legetime. Opplever aldri vesentlige forsinkelser til avtalt legetime.
Flyttet til Ski for 8 år siden, men har beholdt Gunnar Olsen som min fastlege.