Gunnar Frode Olsen

Autorisasjon (1984)

Gunnar Frode Olsen er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Frode Olsen

Glimrende lege.

Har hatt Gunnar som fastlege i mange år. Nå har jeg flyttet til Modum, men har valgt å fortsatt bruke han. Har aldri hatt noen negative opplevelser hos han. Flink til å lytte, sjekker alt som må og bør sjekkes. Henviser enkelt videre til spesialist. Har vært helt fantastisk med tanke på min diagnose. Bare synd han nå jobber veldig lite, så ikke alltid enkelt å få time fort.

Heder til min fastlege

Dr. Gunnar F. Olsen er fastlege og spesialist i indremedisin. Han har vært min fastlege i 20 år. Han lytter, er effektiv og korrekt. Har loset meg gjennom vanskelige tider. Han har stor kunnskap i sin legegjerning. Han har integritet. Takk!

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Gunnar Olsen som fastlege i ca 20 år. Veldig korrekt opptreden og samtidig menneskelig. Han lytter på innspill fra meg. Får rask time og holder tiden. Får rask svar på prøver.

Lyttende og effektiv

Gunnar Olsen har vært min fastlege siden ordningen ble innført. Har aldri vurdert å bytte fastlege. Han er svært flink til å følge opp mine «bekymringer», ta blodprøver og henvise videre ved behov. Han er svært kjapp til å gi skriftlige tilbakemeldinger etter henvisninger.
Kantarellen legesenter er godt organisert, alltid vennlige og effektive ved bestilling av legetime. Opplever aldri vesentlige forsinkelser til avtalt legetime.
Flyttet til Ski for 8 år siden, men har beholdt Gunnar Olsen som min fastlege.

Uinteressert, dårlig

Det er umulig å få øyekontakt, han ser på data skjermen og sin klokka når j snakket om min helse, det var ikke snakk om å si hei el ha det.. mistenkt på hvorfor j har byttet min fastlege, red for j ønsker sykemelding... useriøst uinteressert dårlig lege.. han vet best.. han må lære å stole på pasienter og deres plager, snakket respektløs med sine kollega på laben når j satt der å tok prøve... ikke bruk tid å prøve han en gang...