Sasha Dushanov

Autorisasjon (2010)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Sasha Dushanov er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sasha Dushanov

Fantastisk lege

En fastlege som ser deg, hele deg. Ser deg i øynene og lytter til hvert eneste ord. Meget kunnskapsrik og trygg.

Den verste legen jeg har hatt.

Jeg anbefaler ikke Dr. Dusanov. Jeg hadde gått på legesenteret i flere år da jeg fikk han da en annen lege sluttet. Jeg har en lang sykdomshistorie som jeg følte han ikke var det minste interessert i. Var ikke enig i forrige leges vurdering av meg, ville bytte ut alle medisinene mine (selv om han kunne lite om sykdommen min, og jeg var fornøyd med medisinene mine).
Skrev bare på pcen hele tiden, lyttet ikke, virket sur.
Eneste positive var at han hadde kort ventetid, men det var sikkert for at han ikke lyttet og ikke hadde fullt opp med pasienter.

Flinkeste og mest hyggelige jeg har hatt

Dette er det beste legesenteret jeg har brukt. Sjelden ventetid. Å legene tar seg tid til å høre på deg, stille spørsmål, undersøke osv.

Veldig misfornøyd og anbefaler ikke den legen

Var skuffa mange ganger etter jeg har vær hos ham. Ofte han bare later at han hører mens har sin egen bestemt mening alrerede som er ofte ikke riktig. Virker som er uninteresert i pasienten og tar ikke ting på alvår. Anbefaler ikke den legen i hele tatt!!!

veldig bra

Følte meg de første gangene som om han hadde veldig dårlig tid og ikke lyttet, dette har endret seg til en positiv opplevelse