Sasha Dushanov

Kløfta Legesenter

Autorisasjon (2010)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Sasha Dushanov er en av 34 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sasha Dushanov

Finnes ikke bedre

Hadde han før jeg flyttet og han tok seg tid til meg, fant ut av problemene mine raskt og sendte meg videre til de riktige spesialistene når det trengtes. Fant løsning på en feil jeg hadde hatt lenge og som ingen andre leger hadde funnet før han. Skulle ønske jeg kunne hatt han ut hans karriere.

Veldig dyktig

Jeg opplever han som meget dyktig lege, han vet hva han snakker om. Tar seg tid til å forklare hva som er årsak til problemet. Veldig fornøyd! Bare godt å si om denne legen!

En fastlege som ser deg, hele deg. Ser deg i øynene og lytter til hvert eneste ord. Meget kunnskapsrik og trygg.

Den verste legen jeg har hatt.

Jeg anbefaler ikke Dr. Dusanov. Jeg hadde gått på legesenteret i flere år da jeg fikk han da en annen lege sluttet. Jeg har en lang sykdomshistorie som jeg følte han ikke var det minste interessert i. Var ikke enig i forrige leges vurdering av meg, ville bytte ut alle medisinene mine (selv om han kunne lite om sykdommen min, og jeg var fornøyd med medisinene mine).
Skrev bare på pcen hele tiden, lyttet ikke, virket sur.
Eneste positive var at han hadde kort ventetid, men det var sikkert for at han ikke lyttet og ikke hadde fullt opp med pasienter.

Flinkeste og mest hyggelige jeg har hatt

Dette er det beste legesenteret jeg har brukt. Sjelden ventetid. Å legene tar seg tid til å høre på deg, stille spørsmål, undersøke osv.