Nils Petter Pedersen

Autorisasjon (1985)

Ingen på venteliste

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ...
Årvollveien 23 E 0590 Oslo
Nils Petter Pedersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Petter Pedersen

Thjaa

Har veldig dårlig tid, og tar ikke alltid pasienten på alvor. Når du forteller symptomer, stiller han ikke noe spørsmål slik som "har du dette i tillegg?", han bare hopper il konklusjonen ut i fra det pasienten sier. Han er en hyggelig fyr utenom dette, samme med resepsjonen, smilende,hyggelige mennesker.

Dyktig og interessert lege

Han er vår "huslege". Vi føler oss alltid godt ivaretatt når vi har vært hos han. Han lytter til det du har å si og henviser ved behov. Han ser pasienten!

Har ikke tid

Han er bra til å skrive henvising og god noen ganger. God på fag.
Har vært fastlege siden 2006, men lytter ikke ofte på hva du sier og liker å sende deg ut fort så mye som mulig. Du må si en ting hver gang kommer, ikke mer. Du får beskjed at du må bestille en ny time. Ser på pc når du snakker eller snur seg av og til. Ellers er han rolig.
Må være flink til å høre på pasienten sier og være høflig. Hilse på pasient og la pasienten fortelle hva som er problemer det vil si gi tid. Vise at han bryr seg og pasienten må fortelle om det er noen andre helseplager enn dagens problemer.

Grundig og samvittighetsfull

Sender gode attester til NAV. Henviser og følger opp problemene man legger frem, grundig i sine utredninger. Opplever noen ganger misforståelser i kommunikasjonen, kan kanskje komme av travelhet/mange pasienter?

God lege, men travel

Har vært min fastlege i ca 3 år, bl.a. gjennom et svangerskap. Han er svært hyggelig og grundig. Fra tid til annen kan han skape inntrykk av at han har dårlig tid og at man som pasient nærmest "forstyrrer", men som regel er han imøtekommende, og jeg har fått meget god oppfølging. Jeg fikk meget god og grundig oppfølging gjennom svangerskapet.