Nils Petter Pedersen

Bjerke Legesenter

1985

Nils Petter Pedersen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Petter Pedersen

Veldig flink faglig og er veldig hyggelig.

Er veldig fornøyd med min lege, han er hyggelig og imøtekommende. Flink faglig og nøyaktig. Gjør meg trygg og er veldig glad jeg gikk tilbake til han.
Føler meg veldig godt ivaretatt med min helse.

Seriøs, dyktig lege som lytter

Hyggelig lege som følger godt opp over tid. Dessuten god hjelp i forhold til NAV og arbeidsgiver og evner å se sakene fra flere sider.

lyttende og sympatisk lege

Vært min fastlege siden ordningen med fastlege startet. Han lytter og tar mine problemer på alvor. Opplever han som en dyktig lege, som jeg stoler på. Har vært rask med å sende meg videre i "systemet" ved behov.

Helt ok

Føler at jeg blir tatt på alvor. Ser for meg at han ikke sløser med tiden på småprat. Ja, han ser en del på skjermen, men det påvirker ikke at jeg føler meg trygg.

God lege

Pedersen har vært min fastlege i tre år. Jeg bytter fordi vi skal flytte. Han har fulgt meg godt opp i svangerskap nr.2 og med andre ting jeg har vært der for. Tar meg på alvor og vært en det har vært fint å gå til. Kan være en del forsinket, har hendt at jeg har måtte vente 30 min. Litt vanskelig å få legetime på kort varsel og mener han er borte ca.1 dag i uken.