Nils Petter Pedersen

Bjerke Legesenter

1985

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Refstadveien 64 0589 Oslo
Nils Petter Pedersen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Petter Pedersen

Seriøs, dyktig lege som lytter

Hyggelig lege som følger godt opp over tid. Dessuten god hjelp i forhold til NAV og arbeidsgiver og evner å se sakene fra flere sider.

lyttende og sympatisk lege

Vært min fastlege siden ordningen med fastlege startet. Han lytter og tar mine problemer på alvor. Opplever han som en dyktig lege, som jeg stoler på. Har vært rask med å sende meg videre i "systemet" ved behov.

Helt ok

Føler at jeg blir tatt på alvor. Ser for meg at han ikke sløser med tiden på småprat. Ja, han ser en del på skjermen, men det påvirker ikke at jeg føler meg trygg.

God lege

Pedersen har vært min fastlege i tre år. Jeg bytter fordi vi skal flytte. Han har fulgt meg godt opp i svangerskap nr.2 og med andre ting jeg har vært der for. Tar meg på alvor og vært en det har vært fint å gå til. Kan være en del forsinket, har hendt at jeg har måtte vente 30 min. Litt vanskelig å få legetime på kort varsel og mener han er borte ca.1 dag i uken.

skuffet

Har vært hos han 4 ganger nå. 3 av dem måtte jeg vente 15 min etter avtalt tid og det var greit, siste gangern var jeg forsinket 10 min pga bussen, og han var ganske "uhyggelig" på måten han sa at "jeg er forsinket og må vente".
generelt ikke en god lytter, og ser ikke på meg når jeg snakker (not a good doctor qualities). Vikrer som en mann med sine sterke holdninger og tar ikke meg på alvor, da har man ikke lyst til å fortelle beskymringer. Føler ikke at han rett og slett bryr seg.