Anna Maria Persvold

Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Tlf: 22 76 39 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anna Maria Persvold er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

En lege som oppfyller alle kriterier

Et imøtekommende, lyttende menneske som jeg er så heldig å ha fått som fastlege. Hun er dyktig rent faglig, og kommer ikke med lettvinte løsninger. Virkelig en lege å stole på. 100% fornøyd.

Ekte lege.

Anna Maria tar jobben sin på alvor,og vil hjelpe sine pasienter.Hun har et stort hjerte,og evne til å forstå hvorfor folk kommer til henne.Hun er altid blid og glad,bruker den tiden som trengs til å oversette legespråk til vanlig språk.Viser empati,og er et fantastisk meneske.

Anna Persvold er en fantatisk lege. Hun er en meget dyktig lytter. Flink til å vise empati. Alltid i godt humør. Super på å finne løsninger. Hun kan absolutt anbefales. Heldig er jeg som har henne

En lege du kan snakke med

Hun er alltid blid, til stede og grei å kommunisere med. Ikke noe tull, blir sendt videre til spesialist hvis det er nødvendig.

Fantastisk god lege!

Er så fornøyd med fastlegen min Anna Maria Persvold.
Hun er grundig og tar seg tid til å forklare ting slik at jeg selv skjønner mer av ting som skjer i kroppen min. Hun følger opp ting og i tillegg er hun en hyggelig person! Setter også pris på å få utskrift av undersøkelser, blant annet blodprøve som hun også gir kommentar til. Jeg synes også hun som er i resepsjonen gjør en god jobb!

Flott lege!

Etter en lang tid på jakt etter en god lege fant jeg endelig Dr. Persvold! Viser stor omtanke og tydelig interesse for hva man har og si. Hun gikk virkelig over hva man kan forvente da jeg hadde var gravid og fikk lite tilrettelegging fra arbeidsgiver. Fantastisk støtte. "Desverre" har hun selv vært i svangerskappermisjon og i prasksis på Ullevål så hun har ikke vært tilgjengelig på en stund. Jeg vurderte å bytte lege da hennes vikar Dr. Kolman er helt ubrukelig og hennnes kollega Dr. Wadhwa også har en tendens til å være litt for kjapp og arrogant i sine undersøkelser. Men jeg holder ut siden hun snart er tilbake. Veldig flink med barna når de har måttet komme inn også. Meget fornøy! Hadde en del problemer med resepsjonistene i starten men nå som vi kjenner hverandre bedre er det veldig god hjelp å få fra dem også!

En dyktig lege

Anna Maria er en dyktig lege som er villig til å lese seg opp på ting hun ikke har vært borti så ofte. Jeg har en revmatisk sykdom som hun ikke kunne så mye om, men hun satte seg inn i min tilsendte journal og leste seg opp på sykdommen. Eneste som er negativt er at hun har vært mye borte og man har derfor kommet til vikarer som har lite eller ingen peiling på hva de driver med.
Legesenteret som helhet er elendig! Laaang ventetid på telefon, og enda lengre ventetid på legetime. Akutt-timer er omtrent umulig å få da "alle er tatt" selv om man ringer fra det sekundet de åpner.

Veldig god lege

Dr. Persvold er en fantastisk lege, men dessverre er hun ute i permisjon, minst ut 2013. Vikaren Dr. Kolman har jeg ingen tillit til. Hun har null peiling på svangerskapsomsorg, og jeg føler at hun helst vil ha meg ut av kontoret fortest mulig. Hennes faglige kunnskaper virker å være langt under middels. Fraråder folk å bruke henne som fastlege. Selv har jeg byttet fastlege.

flink lege

hun tar problemene på alvor. byttet til henne for et halvt år siden, fordi den andre legen tok ikke problemet mitt på alvor. hadde en time hos henne og ble sendt direkte til spesialist. det eneste negative er at hun bare er der noen ganger i uka og ikke alle vikarene hennes er like dyktige. men Anna maria persvold er en lege jeg vil anbefale!

Dyktig lege, elendig senter

Veldig fornøyd med de gangene jeg har vært hos denne legen. Ikke alltid lett å få komme på akuttime, men får da som oftest time hos en kollega. Vil ikke si at den løsningen er optimal, men må man, så må man.
Blir tatt på alvor hos Anna. Hun er tillitsvekkende og hyggelig.
Senteret trenger oppussing og bedre løsninger for kundebehandling.

smiler alltid

det er en lege som annerkjenner og hører på .
sender videre . jeg liker ikke at hun er borte nei ,

Upålitelig

Vil ikke anbefale denne legen til noen, har byttet lege for ca ett år siden, årsaken til det var hun glemte å sende henvisninger, overfladisk undersøkelser, jeg stolte ikke på henne. Hun kunne også svare på private telefoner når jeg som pasient var tilstedet.

Dyktig lege, elendig legesenter

Persvold er en kjempeflink lege, har vært utrolig fornøyd med henne i alle år.
Men selve senteret er hååpløst drevet. Altfor vanskelig å få legetime i nær framtid om det skulle gjelde akutte tilstander. Et annet stort irritasjonsmoment har vært at det er umulig å komme gjennom per telefon for å bestille legetime. Tok meg en gang 1 times forsøk! Flere oppringninger og avbrudd fra min side fordi jeg kunne ikke stå med telefonen ringende så lenge:/ Dette er ikke bra.
Da jeg fikk en vikarlege som virket nedlatende, utviste dårlig pasient-lege kommunikasjon, da fikk jeg nok dessverre og byttet fastlege.
Dette er over ett år siden.

Hun er den beste legen jeg har hatt noen gang!

Hun er utrolig dyktig, lett å prate med, super god på oppfølging,finner bra løsninger, veldig imøtekommende,god til å lytte og veldig flink til å følge opp pasientene sine. Strekker seg langt og gjør mer enn hva som er krevd av henne.

En super lege.

Dyktig lege, elendig legesenter

Jeg har gått til Persvold i flere år. Jeg opplever henne som svært dyktig og pålitelig, og en som bryr seg genuint om pasientene sine. Hun har gitt meg god personlig oppfølging på kroniske problemer jeg har.

Dessverre er Søndre Nordstrand Legesenter elendig drevet. Sure resepsjonister som aldri kan hjelpe deg, som aldri kan finne ledig time før tidligst om en måned eller to (selv om jeg står på liste over akuttpasienter), utrolig vanskelig å få akuttimer selv når jeg er syk.

Når Persvold gikk ut i permisjon fikk jeg en vikar som kjeftet på meg. Har nå byttet, dessverre.