Anna Maria Persvold

Alpha Legegruppe

2002

Alpha Legegruppe Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Anna Maria Persvold er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

Flink lege!. Dårlig legesenter

Dr. Persvold er en veldig flink fastlege, har hatt henne som fastlege siden jeg var barn. Hun hører på deg, og bruker god tid på konsultasjonene sine. Hun er så og si alltid forsinket og man blir som regel sittende på venteværelse i 30-60 min før man kommer inn til legen.

Hun er flink på å henvise videre hvis man har behov for det. Det liker jeg veldig godt.

Det som trekker ned er at hele legesenteret er elendig drevet, de som jobber i resepsjonen er ikke imøtekommende i det hele tatt, og det er så og si umulig å komme gjennom på telefonen. Time, ja det får man ikke før etter 3-4 uker. Vanskelig å få akutt timer også.

En lege som oppfyller alle kriterier

Et imøtekommende, lyttende menneske som jeg er så heldig å ha fått som fastlege. Hun er dyktig rent faglig, og kommer ikke med lettvinte løsninger. Virkelig en lege å stole på. 100% fornøyd.

Ekte lege.

Anna Maria tar jobben sin på alvor,og vil hjelpe sine pasienter.Hun har et stort hjerte,og evne til å forstå hvorfor folk kommer til henne.Hun er altid blid og glad,bruker den tiden som trengs til å oversette legespråk til vanlig språk.Viser empati,og er et fantastisk meneske.

Anna Persvold er en fantatisk lege. Hun er en meget dyktig lytter. Flink til å vise empati. Alltid i godt humør. Super på å finne løsninger. Hun kan absolutt anbefales. Heldig er jeg som har henne

En lege du kan snakke med

Hun er alltid blid, til stede og grei å kommunisere med. Ikke noe tull, blir sendt videre til spesialist hvis det er nødvendig.