Anna Maria Persvold

Alpha Legegruppe
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Anna Maria Persvold er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

En lege som oppfyller alle kriterier

Et imøtekommende, lyttende menneske som jeg er så heldig å ha fått som fastlege. Hun er dyktig rent faglig, og kommer ikke med lettvinte løsninger. Virkelig en lege å stole på. 100% fornøyd.

Ekte lege.

Anna Maria tar jobben sin på alvor,og vil hjelpe sine pasienter.Hun har et stort hjerte,og evne til å forstå hvorfor folk kommer til henne.Hun er altid blid og glad,bruker den tiden som trengs til å oversette legespråk til vanlig språk.Viser empati,og er et fantastisk meneske.

Anna Persvold er en fantatisk lege. Hun er en meget dyktig lytter. Flink til å vise empati. Alltid i godt humør. Super på å finne løsninger. Hun kan absolutt anbefales. Heldig er jeg som har henne

En lege du kan snakke med

Hun er alltid blid, til stede og grei å kommunisere med. Ikke noe tull, blir sendt videre til spesialist hvis det er nødvendig.

Fantastisk god lege!

Er så fornøyd med fastlegen min Anna Maria Persvold.
Hun er grundig og tar seg tid til å forklare ting slik at jeg selv skjønner mer av ting som skjer i kroppen min. Hun følger opp ting og i tillegg er hun en hyggelig person! Setter også pris på å få utskrift av undersøkelser, blant annet blodprøve som hun også gir kommentar til. Jeg synes også hun som er i resepsjonen gjør en god jobb!