Anna Maria Persvold

Autorisasjon (2002)

Anna Maria Persvold er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

Faglig dyktig og imøtekommende

Min fastlege i mer enn 10 år. Hun er en dyktig lege, lytter og tar pasienten på alvor. Har mye erfaring og er oppdatert, henviser videre og søker kunnskap på spesielle ting. Hun er alltid forsinket, men med god grunn. Her blir du ikke dyttet ut igjen med uforrettet sak.

Alltid sent ute

Da jeg byttet til Anna for 6 år tilbake, var hun flink til å gjøre vurderinger og høre på meg som pasient, men plutselig forandret hun seg helt. Hun er nesten alltid bak skjema, og jeg må regne med at jeg kommer til å bruke dobbelt så lang tid som man pleier vanligvis. Hun hører ikke på pasienten lengre, og jeg føler jeg blir jagd ut av kontoret hennes.

Fantastisk lege!

Jeg har ikke annet å si at jeg er så heldig å ha Persvold som min fastlege.

Hun bruker god tid, har sosiale antenner, empatisk og faglig sterk. Hun har fått meg på bena igjen og ut i jobb etter krevende år med kroniske smerter. Jeg sitter med glede og venter på Persvold om hun er forsinket, fordi jeg vet at hun ivaretar min og barnet mitt sin helse. Heldigvis har hun også fått inn kompetente vikarer ved fravær.

Trygg, sympatisk og meget dyktig.

En fantastisk jordnær lege. Slike leger skapes ikke idag . Hun har god kunnskap og er en meget vennlig lege man kan åpne seg til . Man føler deg tatt godt imot. Hennes råd og veiledning er upåklagelige og takket være hennes gode evne til å lytte til sine pasienter og få dem til å åpne seg i den ærlige retning . Så blir det en lettere , bedre og sunnere diagnose / medisin man benytter seg av . Takk til deg .

Elending fastlege

Hei

Dette er en elendig fastlege, som nekter å høre på sine pasienter. Legen forventer at pasientene selv skal fortelle diagnosen til legen, at pasienten selv skal be om medisiner og henvisninger.

En oppegående lege skal kunne vurdere sin egen pasient selv, og skal sende henvisning samt foreslå medisin utifra diagnosen. Styr unna denne legen