Anna Maria Persvold

Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Anna Maria Persvold er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

Håpløst legesenter

Etter mange år hos Dr. Persvold har jeg nå byttet fastlege. Dette er ikke Dr. Persvold sin feil, men Alpha Legegruppe. Håpløst lang ventetid for ledig time, her snakker vi ikke en ukes tid men oppimot en måned. Har aldri opplevd å komme inn til legen til rett tid heller, gjerne minimum en halvtimes forsinkelse, ofte oppimot en time. Legesekretærene er sure, frekke og nedlatende med svært liten lyst til å bistå med småting. Svært lite velvillige til å prøve å finne løsninger. Etter sammenslåing og flytting syns jeg også legekontoret og venterommet er lite, rotete og direkte ukoselig. Dr. Persvold har også hatt vikar veldig ofte, og vikaren Viktoria Kolman er det mest udugelige mennesket som noensinne har jobbet som lege. Glemmer å skrive i journal så ved neste anledning aner hun ikke hva som er gjort og sagt, lytter ikke/evner ikke å lytte og forstå pasientens behov. Helt håpløst!
Skulle så gjerne fortsatt å ha Dr. Persvold som min fastlege da hun er en fantastisk lege, men så lenge hun jobber hos Alpha Legegruppe er dette helt uaktuelt.

Ekte lege.

Anna Maria tar jobben sin på alvor,og vil hjelpe sine pasienter.Hun har et stort hjerte,og evne til å forstå hvorfor folk kommer til henne.Hun er altid blid og glad,bruker den tiden som trengs til å oversette legespråk til vanlig språk.Viser empati,og er et fantastisk meneske.

Anna Persvold er en fantatisk lege. Hun er en meget dyktig lytter. Flink til å vise empati. Alltid i godt humør. Super på å finne løsninger. Hun kan absolutt anbefales. Heldig er jeg som har henne

En lege du kan snakke med

Hun er alltid blid, til stede og grei å kommunisere med. Ikke noe tull, blir sendt videre til spesialist hvis det er nødvendig.

Fantastisk god lege!

Er så fornøyd med fastlegen min Anna Maria Persvold.
Hun er grundig og tar seg tid til å forklare ting slik at jeg selv skjønner mer av ting som skjer i kroppen min. Hun følger opp ting og i tillegg er hun en hyggelig person! Setter også pris på å få utskrift av undersøkelser, blant annet blodprøve som hun også gir kommentar til. Jeg synes også hun som er i resepsjonen gjør en god jobb!