Anna Maria Persvold

Autorisasjon (2002)

Anna Maria Persvold er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Maria Persvold

Fantastisk lege, godt medmenneske

Lytter alltid, og veldig hjelpsom. Henviser videre dersom nødvendig og tar pasient på alvor. Ofte sen, men av god grunn. Alltid hjelpsom. Takk skal du ha!!!

Flink lege

Veldig fornøyd med Ann Marie hun er en engel . Kunnskap hennes er topp
Hun hører på deg og har tid til å høre hva er din problem. Vis skriver medisin du er flink å si fra til bruksanvisningen

Faglig dyktig og imøtekommende

Min fastlege i mer enn 10 år. Hun er en dyktig lege, lytter og tar pasienten på alvor. Har mye erfaring og er oppdatert, henviser videre og søker kunnskap på spesielle ting. Hun er alltid forsinket, men med god grunn. Her blir du ikke dyttet ut igjen med uforrettet sak.

Alltid sent ute

Da jeg byttet til Anna for 6 år tilbake, var hun flink til å gjøre vurderinger og høre på meg som pasient, men plutselig forandret hun seg helt. Hun er nesten alltid bak skjema, og jeg må regne med at jeg kommer til å bruke dobbelt så lang tid som man pleier vanligvis. Hun hører ikke på pasienten lengre, og jeg føler jeg blir jagd ut av kontoret hennes.

Fantastisk lege!

Jeg har ikke annet å si at jeg er så heldig å ha Persvold som min fastlege.

Hun bruker god tid, har sosiale antenner, empatisk og faglig sterk. Hun har fått meg på bena igjen og ut i jobb etter krevende år med kroniske smerter. Jeg sitter med glede og venter på Persvold om hun er forsinket, fordi jeg vet at hun ivaretar min og barnet mitt sin helse. Heldigvis har hun også fått inn kompetente vikarer ved fravær.