Anna Phinga Pham

Autorisasjon (2008)

Anna Phinga Pham er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Phinga Pham

Imøtekommende, profesjonell med sans for humor

Dr Anna Pham er ikke min fastlege, jeg går til henne bare for gynekologiske undersøkelser. Hun er veldig hensynsfull og lett å forholde seg til. Effektiv uten å gi inntrykk av at hun har dårlig tid. Hun gir en god og fullverdig behandling uten å kaste bort tiden, samtidig som hun spøker litt innimellom, hun er så livlig. Hvis jeg skulle si noe negativt så måtte det være at hun har lang ventetid, men det er jo klart at en så god lege er populær. Dessuten er mine undersøkelser kun rutine, så jeg har aldri hatt problemer med å vente. Jeg bestiller time via helsenorge.no, så hva telefontid angår så jeg vet ingenting om telefonkø.

Ikke anbefales ikke anbefales de fleste positiv kommentar er de patient som er fra same land som legen og sin sekretar

Uhøflige og uerfarene, både legen selv og hennes ansatte. De tror de er mye bedre enn andre, klager du på dem, skylder de på deg, Og ganske absurd da at de mangler evnen til å si "jeg beklager". Tar ikke Hensyn til barn plus legen og sekretær snakker sitt morsom språk at jeg forstår ikke hva de snakker om om meg.
Anbefales virkelig ikke!

Hyggelig, trygg og alltid vennlig

Dr. Anna P. Pham er alltid smilende, trygg og hjelpsom. Hun tar jobben hennes meget godt og seriøst. Dr. Pham fortjener en stor stjerne 🌟 og mye applaus. 👏👏👏

Snill

Har hatt denne fastlegen i mange år, og hun er veldig hyggelig og forståelsesfull ellers. Spurte om en legeerklæring, og får alltid beskjed om bekreftelse og når den kan hentes. Fikk det ikke denne gangen og fikk med en faktura hjem. Om det er Annas feil eller hennes kollegaer vet jeg ikke, men hun hadde det siste ordet - fikk da beskjed om at jeg måtte betale, selv om det ikke var min feil.
Veldig fornøyd med at det er nettbooking!

Dyktig og hyggelig

Anna er dyktig og hyggelig, og du føler hun tar deg på alvor uansett hva det gjelder. Anbefales på det sterkeste!