Quang Hien Pham

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo
Quang Hien Pham er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Quang Hien Pham

Blir ikke tatt seriøst

Smerter i ryggen og han sitter og flirer av meg som om jeg ikke snakker sant. Har seriøst sterke ryggsmerter og han spør om jeg vil ha noen piller og disse hjelper ikke i det hele tatt! Har fremdeles ryggsmerter og siden har flirte av meg så orker jeg ikke gå tilbake å få hjelp :(

Super lege

Første legen jeg har hatt som jeg føler lytter til hva jeg vil og viser meg tillit. Kjempe flink faglig og alltid like blid. Beste legen jeg hat møtt hittil.

Fantastisk fastlege

Har alltid tid
Tar meg alltid seriøst
Undersøker meg grundig
Viser meg utrolig tillit- hører på meg
Finner gode løsninger

Tar meg seriøs !

Har brukt Hien i over 10 år , har ikke mye å klage på der ......Har jeg tatt blodprøver ringer han meg alltid tilbake om det er gode eller mindre gode prøver , setter ekstra pris på det.....Han bryr seg om nettopp deg . Er det noe en dag , så kommer jeg som regel innimellom , ikke alle gjør det....Litt vanskelig å komme frem på Kalbakken legegruppe noen ganger , men der er de også veldig hyggelige og i møtekommende....

Fantastisk mann!

Da jeg fikk denne legen fant jeg fort ut at uansett hvor jeg bor i byen så er det han jeg vil ha. Det er ikke mange som finner en så flink lege at de velger å ta 3 busser fremfor å bytte lege! Han tar meg seriøst og jeg føler meg trygg når jeg snakker med han. Han er rolig, ydmyk og har en usedvanlig god hukommelse i forhold til leger jeg har hatt før :)