Quang Hien Pham

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

1995

3 av 1900

Kalbakken Legegruppe Telefonnummer22 25 34 7222 25 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo
Quang Hien Pham er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Quang Hien Pham

Anbefales!!!

Tålmodig, kunnskapsrik og ydmyk.

Dr.Quang Hien Pham har vært min fastlege i 30 år, og utifra min erfaring med han, kan jeg si:

-Denne legen tar seg tid til pasienten, lytter og prøver å finne gode løsninger.
-Han bryr seg om pasienten som et menneske, ikke som en jobb og inntekt.
-Jeg stoler fullt på hans kompetanse og integritet. Jeg føler meg trygg hos han.
-Selv om jeg har flyttet til et annet fylke, og det er veldig kronglete å reise, har jeg ennå ikke byttet fastlege.

Lege for enkle helse utfordringet

Aldri har jeg møtt en lege som ikke hadde ett eneste behandlings- tilbud til meg.
Anse denne legen for inkompetent skulle du ha en kompleks sykdomshistorie. I 40 min stirret jeg inn i kalde føleseløse øyne, mens jeg la ut om sterk sjelelig smerte og satt i sterk angst. For ordens skyld, var det legen selv som sa seg inkompetent i forhold til min sykdom, skremmende

Effektiv og løsningsorientert

Kan anbefale denne fastlegen. Han lytter og kommer med anbefalinger og mulige behandlinger. Har fått rekvisisjon til spesialist når jeg har bedt om det. Ingen ting å utsette på tilgjengeligheten heller.

Blir ikke tatt seriøst

Smerter i ryggen og han sitter og flirer av meg som om jeg ikke snakker sant. Har seriøst sterke ryggsmerter og han spør om jeg vil ha noen piller og disse hjelper ikke i det hele tatt! Har fremdeles ryggsmerter og siden har flirte av meg så orker jeg ikke gå tilbake å få hjelp :(

Super lege

Første legen jeg har hatt som jeg føler lytter til hva jeg vil og viser meg tillit. Kjempe flink faglig og alltid like blid. Beste legen jeg hat møtt hittil.