Quang Hien Pham

Tlf: 22 25 34 72 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Quang Hien Pham er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Quang Hien Pham

Blir ikke tatt seriøst

Smerter i ryggen og han sitter og flirer av meg som om jeg ikke snakker sant. Har seriøst sterke ryggsmerter og han spør om jeg vil ha noen piller og disse hjelper ikke i det hele tatt! Har fremdeles ryggsmerter og siden har flirte av meg så orker jeg ikke gå tilbake å få hjelp :(

Super lege

Første legen jeg har hatt som jeg føler lytter til hva jeg vil og viser meg tillit. Kjempe flink faglig og alltid like blid. Beste legen jeg hat møtt hittil.

Fantastisk fastlege

Har alltid tid
Tar meg alltid seriøst
Undersøker meg grundig
Viser meg utrolig tillit- hører på meg
Finner gode løsninger

Tar meg seriøs !

Har brukt Hien i over 10 år , har ikke mye å klage på der ......Har jeg tatt blodprøver ringer han meg alltid tilbake om det er gode eller mindre gode prøver , setter ekstra pris på det.....Han bryr seg om nettopp deg . Er det noe en dag , så kommer jeg som regel innimellom , ikke alle gjør det....Litt vanskelig å komme frem på Kalbakken legegruppe noen ganger , men der er de også veldig hyggelige og i møtekommende....

Fantastisk mann!

Da jeg fikk denne legen fant jeg fort ut at uansett hvor jeg bor i byen så er det han jeg vil ha. Det er ikke mange som finner en så flink lege at de velger å ta 3 busser fremfor å bytte lege! Han tar meg seriøst og jeg føler meg trygg når jeg snakker med han. Han er rolig, ydmyk og har en usedvanlig god hukommelse i forhold til leger jeg har hatt før :)

Bra lege

Hatt han i over 10 år som fastlege. Hyggelig og imøtekommende lege som gir deg den hjelpen du trenger. Veldig fornøyd med han.

Bra lege

Som oftest har jeg gitt uttrykk for hvilken diagnose min lege skal lete etter,sammen har vi funnet passende behandlingsform, han er lyttende og forståelsesfull.han har tid.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Både jeg og kona og ungen går til han. Har ikkenoe negativt å si utenom at det er vanskelig å få time hos han.

god lege

Har hatt han som fast lege i nærmere ti år jeg også.
Opplever at han tar det du sier på alvor.
Flink og hyggelig lege!

Dyktig og hyggelig lege.

Dyktig spesialist i allmennmedisin, har vært min (og etter hvert også barnas) fastlege i over 10 år. Har kun positivt inntrykk av legen, men når det kommer til ventetiden i telefonen er denne ofte ganske lang. Over 5 minutter.