Quang Hien Pham

Autorisasjon (1995)

0 av 1900

Quang Hien Pham er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Quang Hien Pham

Ikke for meg, men for noen

Fastlegen min i 11 år.
Jeg har kroniske psykiske plager som jeg forsøkte å bli utredet for. Ble fortalt at det går over, bare gå hjem og hvil. Dette skjedde flere ganger.
Jeg hadde en hoste i over 3 år som jeg fikk beskjed om å dra hjem og hvile for, fordi de fysiologiske prøvene var negative.

Han er en fin lege hvis du er syk en gang i blant og trenger en som stiller opp på kort varsel og følger opp med sykemelding.

Ved langvarig og kroniske lidelser og sykdommer, ville jeg valgt noen andre. Spesielt hvis dette er psykiske, emosjonelle eller stress relaterte lidelser.

Hyggelig, blid og hjelpsom

Dr. Pham er veldig hyggelig, imøtekommende og hjelpsom. Har vært der selv, og med sønnen min, og han er veldig flink med barn og får de til å føle seg trygge.

Veldig fint legesenter også. Hvis Dr. Pham er på ferie får jeg en annen lege. Kjempefornøyd. Dessuten er sykepleierne også veldig flinke med barn.

Anbefales!!!

Tålmodig, kunnskapsrik og ydmyk.

Dr.Quang Hien Pham har vært min fastlege i 30 år, og utifra min erfaring med han, kan jeg si:

-Denne legen tar seg tid til pasienten, lytter og prøver å finne gode løsninger.
-Han bryr seg om pasienten som et menneske, ikke som en jobb og inntekt.
-Jeg stoler fullt på hans kompetanse og integritet. Jeg føler meg trygg hos han.
-Selv om jeg har flyttet til et annet fylke, og det er veldig kronglete å reise, har jeg ennå ikke byttet fastlege.

Lege for enkle helse utfordringet

Aldri har jeg møtt en lege som ikke hadde ett eneste behandlings- tilbud til meg.
Anse denne legen for inkompetent skulle du ha en kompleks sykdomshistorie. I 40 min stirret jeg inn i kalde føleseløse øyne, mens jeg la ut om sterk sjelelig smerte og satt i sterk angst. For ordens skyld, var det legen selv som sa seg inkompetent i forhold til min sykdom, skremmende

Effektiv og løsningsorientert

Kan anbefale denne fastlegen. Han lytter og kommer med anbefalinger og mulige behandlinger. Har fått rekvisisjon til spesialist når jeg har bedt om det. Ingen ting å utsette på tilgjengeligheten heller.