Quang Hien Pham

Autorisert1995
  • Allmennmedisin
  • Indremedisin
Ledige plasser 141 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kalbakken Legegruppe

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo
Quang Hien Pham er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Quang Hien Pham

Fantastisk fastlege

Har alltid tid
Tar meg alltid seriøst
Undersøker meg grundig
Viser meg utrolig tillit- hører på meg
Finner gode løsninger

Tar meg seriøs !

Har brukt Hien i over 10 år , har ikke mye å klage på der ......Har jeg tatt blodprøver ringer han meg alltid tilbake om det er gode eller mindre gode prøver , setter ekstra pris på det.....Han bryr seg om nettopp deg . Er det noe en dag , så kommer jeg som regel innimellom , ikke alle gjør det....Litt vanskelig å komme frem på Kalbakken legegruppe noen ganger , men der er de også veldig hyggelige og i møtekommende....

Fantastisk mann!

Da jeg fikk denne legen fant jeg fort ut at uansett hvor jeg bor i byen så er det han jeg vil ha. Det er ikke mange som finner en så flink lege at de velger å ta 3 busser fremfor å bytte lege! Han tar meg seriøst og jeg føler meg trygg når jeg snakker med han. Han er rolig, ydmyk og har en usedvanlig god hukommelse i forhold til leger jeg har hatt før :)

Bra lege

Hatt han i over 10 år som fastlege. Hyggelig og imøtekommende lege som gir deg den hjelpen du trenger. Veldig fornøyd med han.

Bra lege

Som oftest har jeg gitt uttrykk for hvilken diagnose min lege skal lete etter,sammen har vi funnet passende behandlingsform, han er lyttende og forståelsesfull.han har tid.