Brit Eli Raanaa

Kantarellen legesenter

2004

Kantarellen legesenter Telefonnummer22 76 33 6022 76 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Brit Eli Raanaa er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brit Eli Raanaa

Avstand gjør vondt

Det tok ikke lang tid fra jeg, ved et "uhell" havnet hos Brit Eli da hun var fastlege på SiO. Ved første møte merket jeg at hun var en snill, lyttende og klok lege.

Det var derfor med tungt hjerte jeg måtte bytte til ny fastlege pga avstand. Brit Eli har, til tross for stor pågang, aldri gitt meg inntrykk av at hun ikke vil gi meg den tingen jeg trenger inne på legekontoret hennes. Jeg oppfatter henne som empatisk og dyktig i sitt felt, spesielt fordi hun forklarer ting på en forståelig måte, til meg som pasient.

Flink og hyggelig, løsningsorientert

Hun er en flink lege som kommer med gode forslag og løsninger, og gir deg tiden du trenger.
Hun er flink til å lytte.

Hun er veldig blid og imøtekommende, tar sin tid og du føler ikke stress når du har time hos henne. Hun er helt topp.

Erik Bjørnestad (Vikar)

Jeg har aldri hatt time hos Brit Eli Raanaa, men hennes vikar, Bjørnestad. Han har vært den beste fastlegen jeg har vært hos. Bjørnestad tok meg seriøst med en gang, og henviste meg raskt videre til psykolog. Selv om jeg ble henvist videre, hadde jeg fortsatt samtaler med han og han brydde seg genuint om min helse. Jeg synes det er trist at han slutter etter nyttår.

Det eneste negative jeg kommer på er at når Bjørnestad slutter, så kommer det enda en ny vikar.

Synd jeg måtte bytte

Har hatt dr. Raanaa som fastlege mens jeg studerte på Hioa. Jeg var svært fornøyd med dr. Raanaa, samt han som var vikar for henne. Jeg opplevde henne som lyttende, imøtekommende og ga meg en følelse av å bli ivaretatt, samt tatt på alvor. Hun var opptatt av å finne ut av hva som feilet meg, selv om hun måtte henvise meg videre til andre spesialister. Vikaren hennes var så snill at han gikk personlig bort sammen med meg for å bestille time hos psykolog og fikk time allerede 2 uker etter legebesøket, noe som ofte har flere måneders ventetid. Det er synd jeg nå må bytte fastlege da Sio helse kun er for studenter. Hvis det er noe negativt å si er det kun at det tar litt tid før en får time dersom det ikke er noe veldig akutt. Ved mer akutte tilfeller fikk jeg time på selve dagen hvis jeg ringte tidlig eller dagen etter.