Brit Eli Raanaa

Kantarellen legesenter, Studenthelsetjenesten Sentrum Kvinne, 44 år

Autorisert2004
Ledige plasser 20 av 1380
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kantarellen legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Brit Eli Raanaa er en av 529 fastleger i Oslo

Studenthelsetjenesten Sentrum

St Olavs gate 32 0166 Oslo
Brit Eli Raanaa er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brit Eli Raanaa

Synd jeg måtte bytte

Har hatt dr. Raanaa som fastlege mens jeg studerte på Hioa. Jeg var svært fornøyd med dr. Raanaa, samt han som var vikar for henne. Jeg opplevde henne som lyttende, imøtekommende og ga meg en følelse av å bli ivaretatt, samt tatt på alvor. Hun var opptatt av å finne ut av hva som feilet meg, selv om hun måtte henvise meg videre til andre spesialister. Vikaren hennes var så snill at han gikk personlig bort sammen med meg for å bestille time hos psykolog og fikk time allerede 2 uker etter legebesøket, noe som ofte har flere måneders ventetid. Det er synd jeg nå må bytte fastlege da Sio helse kun er for studenter. Hvis det er noe negativt å si er det kun at det tar litt tid før en får time dersom det ikke er noe veldig akutt. Ved mer akutte tilfeller fikk jeg time på selve dagen hvis jeg ringte tidlig eller dagen etter.

En veldig god lege

Jeg har hatt Brit Eli som lege i flere år, og har alltid hatt fine besøke hos henne. Det kan ta lang tid å få time, men det er verdt det når hun er så flink. Hun tar deg alltid på alvor, er empatisk og lett å snakke med. Ingenting var flaut å snakke om overfor Brit Eli. Anbefales på det sterkeste!

God lege, håpløst legekontor

Har ikke et negativt ord å si om henne. Veldig enkel å prate med, omsorgsfull og vil det beste for pasienten. Hender at hun har ganske lang ventetid og at man må vente på venterommet en stund før man får komme inn. Dessverre er ikke legekontoret hun jobber på noe å skryte av. Jeg har ikke fått svar på prøvene som jeg skulle få, og sekretærene i resepsjonen er svært lite samarbeidsvillige. Opplever det som ubehagelig å ringe for å bestille time eller få svar på prøvene, og hvis jeg først må gjøre det så legger sekretæren på røret så fort hun har mulighet. Kort oppsummert; Flink lege, elendig legekontor.

Kjempedyktig

En lege som gjør at du føler deg ivaretatt og sett. Hun tar problemene dine på alvor og henviser deg videre om du må det. Ikke noe problem å få time, men kan være noe ventetid når du er der. Er det akutt får du time på dagen. Hun kan faget sitt og tar det lenger tid enn det avsatte, så bruker hun den tiden hun må. Det gjør at du føler deg ivaretatt enten om det er småtteri du er der for eller litt alvorligere ting.
Veldig hyggelig og jordnær.

Lege som gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt

Litt lang ventetid, men dette fordi hun tar seg tid til hver pasient. Lyttende, dyktig og trygg. Veldig hyggelig lege.