Brit Eli Raanaa

Autorisasjon (2004)

Brit Eli Raanaa er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brit Eli Raanaa

Verdens desidert beste fastlege

Har du Brit Eli er du i trygge hender. Hun er varm, empatisk, fantastisk lege, lyttende. Hun er definisjonen av lege og hedrer yrket. Grunnen til at jeg kan si det er at jeg også selv er lege, og jeg kommer aldri til å bytte. Hun ser mennesket, hjelper i akuttfaser og hjelper langt utover det hun skal rent teoretisk. Ikke rart hun skårer høyt her! Også henviser hun til spesialister og bruker hjertet og hodet! Hun fortjener all verdens ros som hun kan få <3

Omtenksom og tålmodig

Føler meg alltid hørt når jeg er hos Brit. Min tidligere fastlege stoppet meg alltid opp, og hørte heller aldri etter.
Hele familien min har Brit som fastlege. Takknemlig for henne!

Naturlig og profesjonell

Først av alt vil jeg si at Kantarellen legekontor er pasientvennlig , rent og effektivt sett med en pasients blikk.
Legen byr på seg selv og får med seg det meste- det er en bragd vil jeg si!

Avstand gjør vondt

Det tok ikke lang tid fra jeg, ved et "uhell" havnet hos Brit Eli da hun var fastlege på SiO. Ved første møte merket jeg at hun var en snill, lyttende og klok lege.

Det var derfor med tungt hjerte jeg måtte bytte til ny fastlege pga avstand. Brit Eli har, til tross for stor pågang, aldri gitt meg inntrykk av at hun ikke vil gi meg den tingen jeg trenger inne på legekontoret hennes. Jeg oppfatter henne som empatisk og dyktig i sitt felt, spesielt fordi hun forklarer ting på en forståelig måte, til meg som pasient.

Flink og hyggelig, løsningsorientert

Hun er en flink lege som kommer med gode forslag og løsninger, og gir deg tiden du trenger.
Hun er flink til å lytte.