Brit Eli Raanaa

Autorisasjon (2004)

Brit Eli Raanaa er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brit Eli Raanaa

God lege, håpløst legekontor

Har ikke et negativt ord å si om henne. Veldig enkel å prate med, omsorgsfull og vil det beste for pasienten. Hender at hun har ganske lang ventetid og at man må vente på venterommet en stund før man får komme inn. Dessverre er ikke legekontoret hun jobber på noe å skryte av. Jeg har ikke fått svar på prøvene som jeg skulle få, og sekretærene i resepsjonen er svært lite samarbeidsvillige. Opplever det som ubehagelig å ringe for å bestille time eller få svar på prøvene, og hvis jeg først må gjøre det så legger sekretæren på røret så fort hun har mulighet. Kort oppsummert; Flink lege, elendig legekontor.

Kjempedyktig

En lege som gjør at du føler deg ivaretatt og sett. Hun tar problemene dine på alvor og henviser deg videre om du må det. Ikke noe problem å få time, men kan være noe ventetid når du er der. Er det akutt får du time på dagen. Hun kan faget sitt og tar det lenger tid enn det avsatte, så bruker hun den tiden hun må. Det gjør at du føler deg ivaretatt enten om det er småtteri du er der for eller litt alvorligere ting.
Veldig hyggelig og jordnær.

Lege som gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt

Litt lang ventetid, men dette fordi hun tar seg tid til hver pasient. Lyttende, dyktig og trygg. Veldig hyggelig lege.

God lege - håpløst legesenter

Jeg har hatt to leger på SiO Helse i sentrum og legesenteret er håpløst. Lang ventetid for time, rot med prøvesvar, kommunikasjonen er dårlig, de som jobber på legesenteret har ingen felles prosedyre for ting, så hvordan noe blir gjort avhenger av hvem du snakker med. Flere av dem som jobber i resepsjonen er utrolig frekke og usympatiske. Gruer meg til å ringe eller komme hit på grunn av det.

Brit Eli er en god lege. Hun er omsorgsfull og bryr seg. Hun kaster deg heller ikke ut om du trenger mer tid enn de avsatte 15 minuttene, men det fører til at hun alltid er forsinket. Begge gangene jeg har vært hos henne kom jeg inn 50 minutter etter at jeg hadde time.

Etter vanvittig mye rot rundt kommunikasjon med legen og mangel på prøvesvar, byttet jeg lege langt vekk fra SiO Helse. Jeg orker rett og slett ikke mer.

helt ok

Legen holder til hos SiO, så det er lang ventetid for legetime og man kan kun ta opp èn ting for hver gang (noe som ikke er legens feil, men det er frustrerende når man ikke går til legen så ofte, og liker å samle opp noen saker før man tar seg turen). Når man først er der er legebesøket helt OK, men med tidspresset hun er under, får man en slags "samlebåndsfølelse".