Brit Eli Raanaa

Autorisasjon (2004)

Brit Eli Raanaa er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brit Eli Raanaa

Forståelig og hjelpsom

Anbefales på det sterkeste. Hun er opptatt av hva som skal til for å bedre din helse og gjør alt hun kan for nettopp dette.

Hun er en veldig populær lege, så tidvis kan det være vanskelig å få time raskt. Og det er nesten alltid ventetid.

Seriøs, oppdatert lege. Virkelig interessert i DIN HELSE :)

Lytter, legger merke til ting du enda ikke har rukket å analysere ferdig om deg selv. Aktiv, realistisk, respektfull og troverdig lege. Aldri vært borti bedre og mer altvitende lege. Er en "glede" å komme til henne ;)

Herlig dame!

Jeg er ikke så veldig åpen av meg, og er litt redd alt som har med leger å gjøre, men hos Brit Eli glemmer jeg alt dette. Hun er herlig rett og slett!

Anbefales på det sterkeste!

Det er med tungt hjerte jeg må bytte fastlege, da jeg ikke lenger er student!Brit Eli Raanaa er en fantastisk lege som jeg varmt kan anbefale på alle måter. Hun er imøtekommende, tar deg på alvor, er svært empatisk og kunnskapsrik. En lege jeg kommer til å savne og de neste som får henne er veldig heldige!

Empatisk, interessert i å hjelpe.

Brit Eli har vært min fastlege i over et år nå, og jeg er strålende fornøyd. Hun er genuint interessert i hvordan det går med meg og gjør alt hun kan for å hjelpe. Jeg har blitt sent rundt flere steder, og selv om de ikke fant ut noe, så gir ikke Brit Eli opp. Hun prøver alle muligheter og er interessert i å finne løsningen på problemet og sende meg videre til nye spesialister. Alltid blid og hyggelig og interessert i å hjelpe og lytter bra.
Hun er flink og seriøs og empatisk. En lege som kan anbefales på det sterkeste.

Eneste minus er at hun alltid er forsinket, så man kan bli sittende en god stund å vente. Men for min del er det verdt det når hun er så bra. Hun tar seg tid til hver enkelt selv om hun er forsinket. Et tips er å bestille time hos henne tidlig på morgenen eller etter lunsj, da er hun ikke så forsinket.