Aman Jassal Rai

Autorisasjon (2006)

Aman Jassal Rai er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aman Jassal Rai

Varm og dyktig

Jeg byttet til Rai etter å ha hatt veldig dårlige erfaringer med min forrige fastlege. Overgangen til Rai har vært svært positiv. Hun lytter, ser helheten, er dyktig faglig, samt varm og empatisk. Kan helt klart anbefale henne til andre.

Anbefales ikke!

Jeg hadde denne fastlegen i vel 1 år, og fikk ikke oppfølgning i det hele tatt. I begynnelsen var hun høflig og imøtekommende, men etter noen konsultasjoner endret bildet seg fullstendig!

Henvisninger ble motvillig utskrevet, men havnet aldri der de skulle. Følte meg motarbeidet og skjønte etter hvert at eneste løsningen var å skifte fastlege.

Legekontoret for øvrig virker gammelt og lite imøtekommende, i dobbelt forstand.

Sympatisk, varm og klok

Er meget fornøyd med Aman Raj som fastlege. Hun lytter, tar seg tid, har varme og humor og gir meg alltid følelsen av å bli tatt på alvor, både på det fysiske og det psykiske. Hun gir små historier fra livet, fra seg selv og belyser med psykologisk innsikt, tross sin unge alder. Hun er spesielt god for kvinner, og forstår kvinnetematikker. Eneste minus er at servisen på legesenteret ikke er all verden og at de er vanskelige å nå på tlf, men du når igjennom på dagen bare du ringer tidlig nok. De kunne nok med fordel tatt et smilekurs både på laben og i skranken...Og de kunne gjerne utvidet tlf tidene sine, og hatt tlf tid med legen, ikke alltid man trenger å komme dit mener jeg. De kunne også med fordel "feshet" opp legekontoret inkludert toalettet. Men som sagt, Aman Raj er en fantastisk flott og kunnskapsrik fastlege. Anbefales!

Anbefales!

Rai er en dyktig og profesjonell lege! I motsetning til mange andre leger forklarer hun hva som er galt og hvorfor det er slik. Hun er flink med barn og jeg vil ikke bytte henne som lege selv om vi har flyttet til en annen bydel og det tar lenger tid å komme seg til legen.

får aldri time

legen er i orden, men legekontoret har byens verste service. Beredskapstimene for hele dagen deles ut kl 0815, man kommer vanskelig gjennom på telefon. Personalet på forværelset er sure, lite imøtekommende og gir dårlig service.