Aman Jassal Rai

Autorisasjon (2006)

Aman Jassal Rai er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aman Jassal Rai

Ikke den beste legen..

Har du fått influensa, så får du hjelp.
Har du fått noe annet? Ditt problem.

Jeg har bedt legen undersøke nærmere sykdommen jeg har som ikke er farlig, men medfører til store smerter og langsiktig kan føre til deformasjon i kroppen. Den kan ikke kureres men kan kontrolleres. Etter blodprøvene ble tatt, har jeg ikke hørt noe fra legen. Det visste seg at blodprøvene var negative og undersøkelsen var avsluttet. Tydeligvis er jeg helt frisk.

Jeg har også hatt store utfordringer på arbeidsplassen min som påvirka meg psykisk og førte til at jeg ble deprimert og sleit med livslyst. Har søkt hjelp, men har blitt informert at jeg måtte bare bytte jobb- noe som kan være umulig når man først er nede og klarer ikke hjelpe seg selv (selv om man har forsøkt). Ingen andre tiltak ble gjort.

Etter de to forskjellige tilfeller har jeg byttet fastlegen.
Det mangler oppfølging fra legens side.
Legen gir veldig bra inntrykk (snill og positiv) men virker også som hun mangler erfaring og forståelse for ulike situasjoner man kan befinne seg i. Hun kan etterhvert bli en god lege hvis hun åpner seg for mere kunnskap og setter seg i ulike problemstillinger.

Jeg har dessverre ikke tid til å vente til da.

Godt førsteinntrykk - virket interessert

Men som andre her også fremhever, hun følger deg ikke opp videre og kommer alltid for sent til første time, så alle mine tidlige timer ble forsinket. Ga opp og byttet fastlege. Hun må lære seg å respektere andres tid og komme på jobb til riktig tid, samt følge opp sine pasienter utover et hyggelig førsteinntrykk.

Elendig lege

I begynnelsen var jeg fornøyd med legen, men etter å ha slitt med diverse helseplager der hun skulle ha henvist meg videre til utredning for flere ting, mistet jeg totalt tiltroen til henne som lege da flere henvisninger ikke ble sendt. Dette, samt at hun ikke ser ut til å særlige faglige kunnskaper, medførte at jeg følte meg tvunget til å oppsøke privat helsehjelp så lenge hun var min fastlege. Har heldigvis tatt til fornuft og byttet fastlege nå. For øvrig klarte hun også å komme forsinket til samtlige av timene jeg hadde og som var tidligst på dagen. Uprofesjonelt.

Kjempefornøyd

Profesjonell, kunnskapsrik og empatisk. veldig fornøyd med byttet av fastlege

Bytta

I starten var jeg veldig fornøyd med henne, da hun var veldig hyggelig, imøtekommende og lyttende. Og hun kom med ordentlige svar på ting jeg lurte på. Men så fort blodprøvene var negative, fikk jeg beskjed om at hun ikke kunne hjelpe meg noe mer.

Hun er sikkert kjempeflink med vanlige sykdommer/influensa som alle har iblandt, men så fort det blir litt mer innvikla - googler hun symptomer, for så å gi beskjed om at hun ikke kan hjelpe deg.