Brynjar Reberg

Autorisasjon (1987)

Brynjar Reberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

En ekte lege.

Har hatt Reberg som fastlege ett par år nå, og jeg må si meg fornøyd. Han er kanskje litt for profesjonell, ikke det at det er negativt, men det kan noen ganger gi en følelse av at det blir lite kontakt menneske til menneske. Men, som en som har tilbakevendende depresjon har han vært ganske ok. Det er slik jeg foretrekker det, det er han som er lege ikke jeg.

bra lege

har flyttet endel de siste 10-15 årene og havnet her i oslo for fem år siden, har siden den gang gått til denne legen siden. brynjar tar seg tid til å høre på meg og jeg syns jeg kan stole på han, noe jeg ikke kan si om alle fastleger jeg har hatt. Rolig og vennlig personlighet.

Dyktig lege

En del av de som kommenterer negativt her må ha fått avslag på mer valium eller rohypnol.
Brynjar lytter, og hvis han ser på skjermen så er det for å notere noe nytt i journalen, eller lese gamle anmerkninger. Dette må jo bare være positivt? Jeg opplever at han har tatt gode faglige avgjørelser, og tar både meg og problemstillingene seriøst.

Blir ikke tatt på alvor.

Blir ikke sett eller tatt på alvor. Sitter mutt ved sjermen.

Overstyrer hva spesialister har sagt jeg bør gjøre. Vil heller ikke henvise meg til en undersøkelse som jeg har flere indikasjoner på at jeg bør ta.
Følger heller ikke opp tidligere konsultasjon, ikke et spørsmål.
Har gått ut flere ganger med gråten i halsen.
Denne legen burde ikke jobbe med syke mennesker.
Skifter fastlege.

Lei

Skjønner ikke at jeg ventet så lenge med å bytte. Har prøvd mitt ytterste for å like denne legen og har gitt han så mange sjangser men blir møtt med en lege uten empati og forståelse. Han har en litt sånn ovenfra og ned holdning, synes det var fælt å gå til ham og grudde meg til hver legetime. Ekstremt lang ventetid også, når man først fikk time. Gikk som regel 20-45 minutter over tiden, noe som er alt for dårlig..