Brynjar Reberg

Autorisasjon (1987)

Brynjar Reberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Opplevde legen som kald og mindre dyktig.

Min opplevelse av denne legen på mellommenneskelig basis er: manglende empati og respekt. Han fikk meg til å gråte flere ganger. Skiftet lege etter å ha gitt ham flere sjanser. Kommer aldri til å angre på det.

Dyktig lege!

Veldig fornøyd med Reberg. Tar seg god tid, og er blid og hyggelig. Virker også svært dyktig, og gir råd. Anbefales!

Fullstendig kjemi crash

Byttet til Reberg, da jeg tidligere hadde benyttet lege på Volvat og etterhvert ønsket en fastlege i nabolaget.
Få leger å velge mellom og endte tilfeldigvis opp med Reberg som fastlege, da han hadde ledig kapasitet.
Sikkert ok nok for de som ønsker sykemeldinger og årssjekk, men han er ikke interessert i hva andre leger måtte ha av synspunkter, eller måtte ha utredet tidligere føler jeg.
Påståelig og lite imøtekommende er hva jeg oppfatter ham som.

Dyktig lege

Har nå hatt Reberg som fastlege i noen år, og det var litt omstilling fra min tidligere lege.

Han skriver ut sykemelding, men bare om du ber om det. Spør du ikke regner han med at du tar egenmelding, og det er jo greit nok.

Ganske full kalender, men har ikke hatt problemer med å få timer hurtig ved behov.

Kan ikke forstå tidligere kommentar om at han tar cash in hand, da de elektronisk fakturasystem, med automat i gangen, så skal godt gjøres å ta noe under bordet.

Han ser en del i skjermen, uten at jeg føler det går ut over diagnose/oppfølging. Leser faktisk journal, og følger opp ting derifra uten at man må mase.

Tidvis litt lang ventetid.

Har problemer med øyenkontakt

Jeg har tidligere hatt Reberg som fastlege. Jeg følte ikke at han tok meg på alvor.

Jeg fikk sykemelding da jeg skulle operere. Da jeg ville utvide sykemeldingen med en dag siden jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne gå på jobb - måtte jeg komme innom kontoret hans på ny time. Da jeg møtte opp til timen så han ikke på meg en gang. Spurte bare om hvor lenge jeg ønsket å ha sykemeldingen til.

Pengene fikk han alltid i hånden og jeg har aldri fått en kvittering.

Jeg syns han har en hånlig og nedlatende måte å snakke til folk på. Veldig lite behagelig person.