Brynjar Reberg

Autorisasjon (1987)

Brynjar Reberg er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Fantastisk fastlege

Utrolig kunnskapsrik fastlege, som lytter og viser interesse for å finne ut hva som er galt.

Var innom 2 kjappe fastlege bytter før jeg fant han. Nå går både samboer og heldigvis også barnet vår hos ham!
Han har vært lege på helsestasjon så meget god erfaring med små barn.

Flink til å se rett i øyne

Hele tiden trodde jeg at jeg har blitt tatt på alvor og hørt. Jeg hadde inntrykk om at jeg hadde en grei fastlege. Men, beklagevis, måtte byttes underveis.

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg har hatt Reberg som lege i mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Han er den første legen jeg har hatt en ordentlig god opplevelse med. Han fremstår varm og empatisk, oppleves å ha god tid til tross for at tiden er knapp, og er veldig kunnskapsrik. Har alltid følt meg i veldig trygge hender hos Reberg og vil anbefale han videre til andre på det sterkeste. Hadde jeg ikke flyttet ville jeg gått til han i mange år til.

Lyttende og flink lege

Jeg er ny pasient hos Brynjar Reberg og allerede etter første møte virker han som en tillitsvekkende lege som møter deg lyttende og empatisk. Jeg har ingen betenkeligheter mot å anbefale han til andre som fastlege.

Trygg

Dr. Reberg er tålmodig og tok alltid nok tid til å høre hva pasienter sier. Han er en veldig god lege, med mye erfaring og noen ganger følte jeg at jeg burde ikke vente for spesialisten da Reberg ga meg riktig diagnose (spesielt da det er relatert med barna mine), men han alltid vil at man føler seg sikker og trygg.