Brynjar Reberg

Majorstuhuset legegruppe DA

1987

Majorstuhuset legegruppe DA Telefonnummer23 33 18 4023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Brynjar Reberg er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Trygg

Dr. Reberg er tålmodig og tok alltid nok tid til å høre hva pasienter sier. Han er en veldig god lege, med mye erfaring og noen ganger følte jeg at jeg burde ikke vente for spesialisten da Reberg ga meg riktig diagnose (spesielt da det er relatert med barna mine), men han alltid vil at man føler seg sikker og trygg.

Lite fleksibel og noe vanskelig

Hadde Reberg i 7 år. Har vært lite syk, så det har vært greit. Det som har vært vanskelig, er at han er svært firkantet og lite fleksibel. Ved å rebestilling av resepter, må man komme inn til ny time(!), selv om jeg har fått resept før. Han har ikke akseptert å skrive henvisninger, selv om vi (jeg eller med barn), har vært der og bedt om det helt spesifikt. Han insisterer at vi heller må følge hans råd, selv om hans råd ikke har fungert.

Patient, knowledgeable and thorough

Dr Reberg has been very kind and thorough with tending to my questions, concerns and illnesses. He was very knowledgeable about what could be the medical cause of issues and has really made me feel like he cares and wants to find solutions to the problems.

Lite empatisk

Gjør hva ikke jeg gjorde, og tro de mindre flatterende kommentarer her. Reberg er ikke verdens verste lege, men virker autoritær og påtatt sympatisk. Har en absolutt profesjonell sympati, men det strekker seg altså ikke lenger enn det. Jeg gjenkjenner andre kommentarer om forsøk på å pushe private tjenester. Anbefales ikke.

Kunnskapsrik og empatisk fastlege

Jeg har hatt Dr. Reberg som fastlege siden jeg flyttet til Oslo for 3 år siden, og er utrolig fornøyd.
Han er behagelig og trygg å snakke med. Jeg føler alltid at han tar det jeg sier på alvor, og han er flink til å følge opp.

Ikke opplevd noen ventetid utenom det jeg er vant med hos fastleger, og har alltid fått time på dagen om det haster. Opplever ham som svært empatisk og kunnskapsrik, med genuin omtanke for pasientene sine.

Anbefales på det varmeste!