Brynjar Reberg

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Brynjar Reberg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Trygg og hyggelig lege

Jeg har bare gode erfaringer med Dr.Reberg, både hva gjelder mine barn og meg selv. Han er proffesjonell, flink med barn og får meg til å være helt trygg på de rådene han gir.

Kan absolutt anbefales!

Anbefales på det sterkeste!

Dr. Reberg har vært min fastlege i mange år, og jeg er meget fornøyd. Han er en profesjonell, men samtidig sympatisk lege som tar meg på alvor. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og empatisk

Jeg byttet fastlege til Brynjar Reberg, og opplevde i mitt første møte å bli godt tatt i mot, på en vennlig og empatisk måte. Han fulgte godt opp min kroniske sykdom og tok seg god tid til å gi meg grundig informasjon min tidligere fastlege aldri hadde gitt meg etter flere års behandling.

En tid senere ble jeg utbrent pga jobb- og privatmessig årsaker, og han tok situasjonen min på alvor med en gang. Jeg opplevde han som oppriktig interessert i meg og min situasjon, og som en svært god støttespiller i prosessen. Takket være god oppfølging og henvisning til psykolog kom jeg etter hvert tilbake i full jobb.

Jeg anbefaler han på det varmeste, det er en lege som oppleves som dyktig både på det medisinske og menneskelige.

Litt for rask, virker uinteressert og distrahert

Jeg har stort sett hatt en grei samtale med ham, men samtidig hatt en følelse av at han ikek var så engasjert. Jeg har ikke store helseproblemer utover det som er jobbrelatert, som f.eks. senebetennelse / musearm, trøtthet, ryggsmerter osv. Men jeg har hatt vondt på høyre fot og bein, det har jeg sagt til ham flere ganger, det er til tider svært smertefult (til grader at jeg ikke får sove). Han bare sier at ta smertestillende og hvil ut, så går det over. En annen ting er at etter at jeg fikk ham som min fastlege fikk jeg aldri spørsmål om en grunndig kartlegging eller oppfølging som ny pasient. Siden jeg er helt ny "kunde" anser jeg dette som helt vanlig og nødvendig rutine slik at legen og pasienten blir godt kjent med hverandre. Jeg er kvinne som akkurat har fylt 40 år, så det er en el kvinnelige tester jeg trenger å ta. Men han informerer meg aldri om slike ting, gir ikke noe råd, eller stiller gode oppfølgingsspørsmål. Har lenge vurdert å bytte fastlege.

Kan ikke anbefalles!

Bor I Sverige så jeg hadde bestilt timen min 2 uker innen jeg skulle til Oslo. Förste og siste besök, sitter en time og venter uten at noen som helst sier noenting om at legen er forsinket. En eldre dame för meg har allerede ventet I 1,5 time uten å komme inn og bemerker til meg at det er svärt vanlig at man må vente I over en time hver gang. Jeg reiser uten at jeg kommer inn den dagen og vil gjerne fraråde andre å bruke denne legen! Det finnes masse fastleger som har respect for din tid!!!