Brynjar Reberg

Autorisasjon (1987)

Brynjar Reberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Følte ikke jeg ble tatt på alvor.

Reberg er rask til å svare på e-konsultasjon men koster skjorta, jeg var syk og fikk sykmelding på 3 dager bare, fikk ikke 1 uke engang. Trengte forlengense og måtte betale egenandel på nytt. Og da fikk jeg bare 2 dager. Følte ikke meg hørt eller trodd på når jeg sa jeg var syk og ikke følte meg bra.

Varm og kunnskapsrik

Har hatt Reberg som fastlege i mange år nå. Han fremstår rolig, varm og omtenksom, og gir gode svar og snakker engasjert om faget sitt. Får time når jeg trenger det, og han er rask på å behandle forespørsler elektronisk - enten det er å svare på spørsmål eller fornying av resepter.

Lang erfaring og trygg i sin rolle

Hatt Brynjar som fastlege i mange år - nå har også barna han som fastlege. Får alltid time raskt, han følger opp og gir gode svar. Aldri opplevd noen problemer med ham eller legekontoret. Han er også god på å holde tiden, slik at man slipper å vente unødvendig lenge på sin time.

Overfladisk, bruker lite tid med pasientene sine

Ikke fått et bra intrykk av dette lege. Bruker lite tid for pasientene sine, han er mer opptatt av å skrive i jurnal, enn å se på pasient. Vanligvis varer timen ikke en gang 15 min. Flere av mine blodprøver kom avvikende, legen svarer at provene er helt finte uten noe videre forklaring. Anbefales ikke denne lege.

Trygg og kunnskapsrik lege

Rask respons, følger opp pasienten, sørger for videre utredning når det er behov og gir tilbakemeldinger.