Brynjar Reberg

Autorisasjon (1987)

Brynjar Reberg er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Fantastisk og ryddig lege

Ryddig og utrolig dyktig lege.
Noe forsinkelser må det sies at det er, men min opplevelse er at det er ofte fordi han faktisk tar seg god tid til hver og én som er innom, så det er absolutt tålelig!
Alltid fått akutt-time på dagen v/behov.
Har hatt Brynjar Reberg som lege i 10 år og aldri tenkt på å bytte.

Trygg og fin

En fantastisk lege, imøtekommen og tar meg på alvor.
Jeg kom litt for sent til konsultasjonen, men han tok imot meg likevel og satte av god tid.

Småarrogant lege som burde se pasienten og ikke lommeboken vokse

Tydelig mest opptatt av å tjene penger. Bør jobbe mer individrettet. Virker ikke som han trives i eget yrke.

Har alltid dårlig tid

Jeg har hatt ham som min fastlege i flere år. Jeg har ikke hatt behov for legebesøk før men i siste årene har behovet økt pga rygg og nakke smerter, senebetennelse, influensa og andre ting. Han virker hyggelig men samtidig stresset og nevnt et par ganger at han har dårlig/lite tid før neste pasient. Jeg følte at jeg var uviktig og burde skynde meg. Han er også litt for opptatt av å skrive sin journal. En annen ting jeg la merke til at han skjelver litt i hendene. Det var ikke behagelig å være pasient hos ham, så jeg vurderer å bytte fastlege.

Fantastisk fastlege

Utrolig kunnskapsrik fastlege, som lytter og viser interesse for å finne ut hva som er galt.

Var innom 2 kjappe fastlege bytter før jeg fant han. Nå går både samboer og heldigvis også barnet vår hos ham!
Han har vært lege på helsestasjon så meget god erfaring med små barn.