Brynjar Reberg

Brynjar Reberg er en av 544 fastleger i Oslo

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Har alltid dårlig tid

Jeg har hatt ham som min fastlege i flere år. Jeg har ikke hatt behov for legebesøk før men i siste årene har behovet økt pga rygg og nakke smerter, senebetennelse, influensa og andre ting. Han virker hyggelig men samtidig stresset og nevnt et par ganger at han har dårlig/lite tid før neste pasient. Jeg følte at jeg var uviktig og burde skynde meg. Han er også litt for opptatt av å skrive sin journal. En annen ting jeg la merke til at han skjelver litt i hendene. Det var ikke behagelig å være pasient hos ham, så jeg vurderer å bytte fastlege.

Fantastisk fastlege

Utrolig kunnskapsrik fastlege, som lytter og viser interesse for å finne ut hva som er galt.

Var innom 2 kjappe fastlege bytter før jeg fant han. Nå går både samboer og heldigvis også barnet vår hos ham!
Han har vært lege på helsestasjon så meget god erfaring med små barn.

Flink til å se rett i øyne

Hele tiden trodde jeg at jeg har blitt tatt på alvor og hørt. Jeg hadde inntrykk om at jeg hadde en grei fastlege. Men, beklagevis, måtte byttes underveis.

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg har hatt Reberg som lege i mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Han er den første legen jeg har hatt en ordentlig god opplevelse med. Han fremstår varm og empatisk, oppleves å ha god tid til tross for at tiden er knapp, og er veldig kunnskapsrik. Har alltid følt meg i veldig trygge hender hos Reberg og vil anbefale han videre til andre på det sterkeste. Hadde jeg ikke flyttet ville jeg gått til han i mange år til.

Lyttende og flink lege

Jeg er ny pasient hos Brynjar Reberg og allerede etter første møte virker han som en tillitsvekkende lege som møter deg lyttende og empatisk. Jeg har ingen betenkeligheter mot å anbefale han til andre som fastlege.