Brynjar Reberg

Tlf: 23 33 18 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Brynjar Reberg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Kunnskapsrik og empatisk fastlege

Jeg har hatt Dr. Reberg som fastlege siden jeg flyttet til Oslo for 3 år siden, og er utrolig fornøyd.
Han er behagelig og trygg å snakke med. Jeg føler alltid at han tar det jeg sier på alvor, og han er flink til å følge opp.

Ikke opplevd noen ventetid utenom det jeg er vant med hos fastleger, og har alltid fått time på dagen om det haster. Opplever ham som svært empatisk og kunnskapsrik, med genuin omtanke for pasientene sine.

Anbefales på det varmeste!

Trygg og hyggelig lege

Jeg har bare gode erfaringer med Dr.Reberg, både hva gjelder mine barn og meg selv. Han er proffesjonell, flink med barn og får meg til å være helt trygg på de rådene han gir.

Kan absolutt anbefales!

Anbefales på det sterkeste!

Dr. Reberg har vært min fastlege i mange år, og jeg er meget fornøyd. Han er en profesjonell, men samtidig sympatisk lege som tar meg på alvor. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og empatisk

Jeg byttet fastlege til Brynjar Reberg, og opplevde i mitt første møte å bli godt tatt i mot, på en vennlig og empatisk måte. Han fulgte godt opp min kroniske sykdom og tok seg god tid til å gi meg grundig informasjon min tidligere fastlege aldri hadde gitt meg etter flere års behandling.

En tid senere ble jeg utbrent pga jobb- og privatmessig årsaker, og han tok situasjonen min på alvor med en gang. Jeg opplevde han som oppriktig interessert i meg og min situasjon, og som en svært god støttespiller i prosessen. Takket være god oppfølging og henvisning til psykolog kom jeg etter hvert tilbake i full jobb.

Jeg anbefaler han på det varmeste, det er en lege som oppleves som dyktig både på det medisinske og menneskelige.

Litt for rask, virker uinteressert og distrahert

Jeg har stort sett hatt en grei samtale med ham, men samtidig hatt en følelse av at han ikek var så engasjert. Jeg har ikke store helseproblemer utover det som er jobbrelatert, som f.eks. senebetennelse / musearm, trøtthet, ryggsmerter osv. Men jeg har hatt vondt på høyre fot og bein, det har jeg sagt til ham flere ganger, det er til tider svært smertefult (til grader at jeg ikke får sove). Han bare sier at ta smertestillende og hvil ut, så går det over. En annen ting er at etter at jeg fikk ham som min fastlege fikk jeg aldri spørsmål om en grunndig kartlegging eller oppfølging som ny pasient. Siden jeg er helt ny "kunde" anser jeg dette som helt vanlig og nødvendig rutine slik at legen og pasienten blir godt kjent med hverandre. Jeg er kvinne som akkurat har fylt 40 år, så det er en el kvinnelige tester jeg trenger å ta. Men han informerer meg aldri om slike ting, gir ikke noe råd, eller stiller gode oppfølgingsspørsmål. Har lenge vurdert å bytte fastlege.

Kan ikke anbefalles!

Bor I Sverige så jeg hadde bestilt timen min 2 uker innen jeg skulle til Oslo. Förste og siste besök, sitter en time og venter uten at noen som helst sier noenting om at legen er forsinket. En eldre dame för meg har allerede ventet I 1,5 time uten å komme inn og bemerker til meg at det er svärt vanlig at man må vente I over en time hver gang. Jeg reiser uten at jeg kommer inn den dagen og vil gjerne fraråde andre å bruke denne legen! Det finnes masse fastleger som har respect for din tid!!!

Upålitelig

Ser at mange oppfatter dr. Reberg som en som bryr seg. Enig i at han virker slik. Men når man har vært der mange ganger nok (jeg har tre små barn, så i vintersesongen kan det bli mange besøk), skjønner man at han er en dyktig skuespiller. Han har aldri noen sinne gitt uttrykk for å dra kjensel på hverken meg, eller noen av barna mine, han har aldri spurt hvordan det går med noen av oss, og han har tatt veldig lett på ting som senere har vist seg å være alvorlig. Dråpen var da jeg fikk en regning i posten etter å ha avbestilt en time for ett av barna mine mandag morgen pga omgangssyke. I tillegg til dette, er enkelte av damene som tar telefonen kronisk i ekstremt dårlig humør, det er vanskelig å få time, og de er alltid minimum en halvtime forsinket (da er det hyggelig å sitte ved siden av et barn som har omgangssyke, eller hva?) Nei. Finn deg et annet kontor.

Trygg og flink

Brynjar er rett og slett en veldig god fastlege. Jeg opplever at han tar meg seriøst, og setter av god tid. Han er en sympatisk type som virkelig bryr seg. Han passer alltid på å informere på en måte som gjør at man hele tiden forstår hva som skjer og hva som vil skje videre. Han kikker ikke på klokken for å passe på at man ikke går over tiden til legetimen, han er opptatt av at jeg som pasient skal føle at jeg forstår hva som skjer og henge med. Han stiller gode og "riktige" spørsmål og man føler han forstår problemet. Jeg har kun gode opplevelser med Brynjar, og opplever han som profesjonell, omsorgsfull, informert, og opptatt av løsninger som man som pasient er komfortabel med, som samtidig funker. Jeg anbefaler Brynjar på det varmeste.

Korrekt, empatisk og grundig

Må si jeg er veldig glad for at jeg ikke har et yrke hvor man skal vurderes anonymt og på grunnlag av synsing.

Reberg er korrekt, empatisk, grundig og god til å følge opp med beskjeder, prøveresultater osv.

Anbefales!

Veldig fornøyd!

Byttet til Brynjar Reberg da jeg ønsket fastlege på Majorstua og er veldig fornøyd! Man blir tatt på alvor og han henviser videre ved behov. Opplever at han er interessert i deg som pasient og er opptatt av å finne frem til en god løsning. Anbefales!

For proff og rask i konsultasjoner, typisk kjapp businesslege.

Ble flyttet over til Dr. Reberg da han overtok fastlegelisten til Dr Pourmamali ved Majorstua legesenter. Er 57 år. Har hatt en konsultasjon for ca 3 år siden. Er opptatt av forebyggende Prostatakreft da dette forekommer i vår familie. I tillegg¨er jeg operert for hudkreft i ansiktet 3 ganger. Ved første konsultasjon tok legesekretæren en blodprøve. Resultatet var akseptable PH verdi. Jeg fikk beskjed av Reberg at ny prøve først var aktuellt om ca 3 år, Jeg ønsket kontroll hvert år men fikk beskjed om at det ikke var nødvendig. Hadde bestillt time for noen uker siden. Grunnet graving i Bogstadveien og litt venting p[ parkering kom jeg 13 minutter for seint til rtimen. Jeg bor på Lillestrøm. Jeg ble møtt med en faktura på kr 290,- som Reberg allerede hadde skrevet ut, og han var igang med nypasient. Trodde leger avsatte mins 20 - 30 minutter til en fast legekonsultasjon?? Jeg spurte resepsjonsekretæren om hun kunne ring inn til Reberg, da jeg ønsket å få tatt en ny blodprøve prøve. Dette avviste Reberg og sa jeg måtte booke ny time. Jeg avviste fakturaen og sa fra til resepsjonen at jeg finner meg ny fastlege. . Retorikken heretter er at pasienter hos Reberg bør fakturerer ventetid utover normal legetime hvis venting.Det er normalt at pasienter må finne seg i å vente da det lett kan ta lenger tid hos legen.Trygghet for at fastlegen bryr seg om oss er avgjørende.
Mvh. H Kjensli Lillestrøm.

Topp legetime!

Super fornøgd med legetimen (gravid-rutineundersøkelse) min i dag..(steppet inn som sommervikar for min fastlege) Første gang i Oslo at eg har følt ein lege har tatt seg tid til både små prat og faglig (utfyllende) prat! Varm og hyggelig person!
Vurderer sterkt å bytte til han som min fastlege da eg syns min egen fastlege er noko kald og litt kort!

En ekte lege.

Har hatt Reberg som fastlege ett par år nå, og jeg må si meg fornøyd. Han er kanskje litt for profesjonell, ikke det at det er negativt, men det kan noen ganger gi en følelse av at det blir lite kontakt menneske til menneske. Men, som en som har tilbakevendende depresjon har han vært ganske ok. Det er slik jeg foretrekker det, det er han som er lege ikke jeg.

bra lege

har flyttet endel de siste 10-15 årene og havnet her i oslo for fem år siden, har siden den gang gått til denne legen siden. brynjar tar seg tid til å høre på meg og jeg syns jeg kan stole på han, noe jeg ikke kan si om alle fastleger jeg har hatt. Rolig og vennlig personlighet.

Dyktig lege

En del av de som kommenterer negativt her må ha fått avslag på mer valium eller rohypnol.
Brynjar lytter, og hvis han ser på skjermen så er det for å notere noe nytt i journalen, eller lese gamle anmerkninger. Dette må jo bare være positivt? Jeg opplever at han har tatt gode faglige avgjørelser, og tar både meg og problemstillingene seriøst.

Blir ikke tatt på alvor.

Blir ikke sett eller tatt på alvor. Sitter mutt ved sjermen.

Overstyrer hva spesialister har sagt jeg bør gjøre. Vil heller ikke henvise meg til en undersøkelse som jeg har flere indikasjoner på at jeg bør ta.
Følger heller ikke opp tidligere konsultasjon, ikke et spørsmål.
Har gått ut flere ganger med gråten i halsen.
Denne legen burde ikke jobbe med syke mennesker.
Skifter fastlege.

Lei

Skjønner ikke at jeg ventet så lenge med å bytte. Har prøvd mitt ytterste for å like denne legen og har gitt han så mange sjangser men blir møtt med en lege uten empati og forståelse. Han har en litt sånn ovenfra og ned holdning, synes det var fælt å gå til ham og grudde meg til hver legetime. Ekstremt lang ventetid også, når man først fikk time. Gikk som regel 20-45 minutter over tiden, noe som er alt for dårlig..

Opplevde legen som kald og mindre dyktig.

Min opplevelse av denne legen på mellommenneskelig basis er: manglende empati og respekt. Han fikk meg til å gråte flere ganger. Skiftet lege etter å ha gitt ham flere sjanser. Kommer aldri til å angre på det.

Dyktig lege!

Veldig fornøyd med Reberg. Tar seg god tid, og er blid og hyggelig. Virker også svært dyktig, og gir råd. Anbefales!

Fullstendig kjemi crash

Byttet til Reberg, da jeg tidligere hadde benyttet lege på Volvat og etterhvert ønsket en fastlege i nabolaget.
Få leger å velge mellom og endte tilfeldigvis opp med Reberg som fastlege, da han hadde ledig kapasitet.
Sikkert ok nok for de som ønsker sykemeldinger og årssjekk, men han er ikke interessert i hva andre leger måtte ha av synspunkter, eller måtte ha utredet tidligere føler jeg.
Påståelig og lite imøtekommende er hva jeg oppfatter ham som.