Ingvild Silja Rekdal

Haugerud legesenter

Autorisasjon (2002)

Ingvild Silja Rekdal er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Silja Rekdal

Empatisk, trygg og tilgjengelig!

Jeg har hatt Silja som fastlege hele tiden og kan ikke tenke meg å bytte. Hun er veldig flink og tar meg seriøst uansett hva det måtte være. Henviser raskt og er veldig løsningsorientert. Hun er veldig lett og snakke med og er super betryggende og genuin!

Svært bra

Meget grundig.Hun har empati for sine pasienter. God til å lytte . Flink til å sende videre. . Følger svært godt opp.

Trygg og dyktig

Silja er utrolig hyggelig, imøtekommende og tar meg alltid på alvor. Hun er lett å snakke med og veldig tilgjengelig i appen. Hun henviser videre bed behov. Kjempefornøyd!

Veldig snill og omtenksom lege!

Silja er en veldig grei lege som lytter til deg som pasient, og henviser videre til spesialister uten å nøle for å være på den sikre siden. Hun er kunnskapsrik og varsom med å skrive ut enkelte medikamenter, noe som gjør henne til en betryggende lege. Man føler seg ikke stresset under legebesøket, for det er lett å snakke med henne om alt mulig ting! Skulle gjerne hatt henne som min fastlege videre om det ikke var for den lange reiseveien.

Anbefales!

har ikke ord for å beskrive hvor god dyktig høflig smart Silja er! er så så fornøyd med henne.
anbefales på det sterkeste!