Kristin Hexeberg Dysvik

Vøyenenga Legekontor

1990

Vøyenenga Legekontor Telefonnummer67 15 41 8067 15 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Kristin Hexeberg Dysvik er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Hexeberg Dysvik

Dårlig legekontor

Er alltid forsinkelser. Må sitte å vente på min tur med ei tulle på 4 måneder i en halvtime, uten at noen sier at beklager de er forskinket i dag. Jeg skifter legekontor.

Hyggelig, kunnskapsrik og tålmodig

Har brukt Kristin i mange år og er kjempefornøyd med henne. Alltid blid og hyggelig. Eneste minus er at det er nesten umulig å komme gjennom på sentralbordet. Har heller ikke hatt noen problemer med damene på forværelse, vært blid og hyggelig de også.

Anbefales!

Veldig dyktig lege, smilende og flink til å ta deg imot og lytte. Tar deg på alvor og henviser videre dersom det er ønskelig. Har alltid følt jeg har fått forståelse og feks sykmelding dersom jeg har hatt behov for det, uten å føle seg mistrodd. Får også akutt-time på dagen dersom det er nødvendig. Dessverre er det flere sure damer i resepsjonen som er lite imøtekommende både over telefon og i skranken. Ei dame der som er veldig hyggelig, ellers er det svært sure miner. Er ofte hun er forsinket. Har imidlertid vært såpass godt fornøyd med Kristin at jeg har sett mellom fingrene på dette. Anbefales til andre!

Dyktig lege, mindre hyggelige ansatte i resepsjonen

Dyktig fastlege som absolutt kan anbefales. Har hatt fastlege der i 4 år nå og er i utgangspunktet veldig fornøyd. Derimot har jeg til gode å bli møtt av en blid stemme når jeg ringer legekontoret for å bestille time. Ei heller er de ansatte i resepsjonen spesielt imøtekommende når man møter opp til timen. Synd.

Seriøs og ser deg

Veldig fornøyd og komfortabel med Kristin. Hun ser deg og er flink til å lytte. Ringer gjerne til sykehuset eller andre dersom hun selv står fast.