Kristin Hexeberg Dysvik

Autorisasjon (1990)

Vøyenenga Legekontor Telefonnummer67 15 41 8067 15 41 ...
Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Kristin Hexeberg Dysvik er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Hexeberg Dysvik

Trygg og kunnskapsrik

Det føles alltid veldig naturlig å komme til Kristin, da hun er veldig avslappet og flink til det hun gjør.

Dyktig lege, mye kunnskap, god på kommunikasjon og handlekraftig

Kristin er en dyktig fastlege som har mye kunnskap og evt. skaffer seg kunnskap om sammensatte utfordringer. Hun ordner opp og har stor tillit. Via pasientsky kan jeg sende spørsmål og jeg får svar i løpet av dagen. Videre så har videokonsultasjon fungert bra.

Dårlig legekontor

Er alltid forsinkelser. Må sitte å vente på min tur med ei tulle på 4 måneder i en halvtime, uten at noen sier at beklager de er forskinket i dag. Jeg skifter legekontor.

Hyggelig, kunnskapsrik og tålmodig

Har brukt Kristin i mange år og er kjempefornøyd med henne. Alltid blid og hyggelig. Eneste minus er at det er nesten umulig å komme gjennom på sentralbordet. Har heller ikke hatt noen problemer med damene på forværelse, vært blid og hyggelig de også.

Anbefales!

Veldig dyktig lege, smilende og flink til å ta deg imot og lytte. Tar deg på alvor og henviser videre dersom det er ønskelig. Har alltid følt jeg har fått forståelse og feks sykmelding dersom jeg har hatt behov for det, uten å føle seg mistrodd. Får også akutt-time på dagen dersom det er nødvendig. Dessverre er det flere sure damer i resepsjonen som er lite imøtekommende både over telefon og i skranken. Ei dame der som er veldig hyggelig, ellers er det svært sure miner. Er ofte hun er forsinket. Har imidlertid vært såpass godt fornøyd med Kristin at jeg har sett mellom fingrene på dette. Anbefales til andre!