Kristin Hexeberg Dysvik

Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga
Tlf: 67 15 41 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Hexeberg Dysvik er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Hexeberg Dysvik

Dyktig lege, mindre hyggelige ansatte i resepsjonen

Dyktig fastlege som absolutt kan anbefales. Har hatt fastlege der i 4 år nå og er i utgangspunktet veldig fornøyd. Derimot har jeg til gode å bli møtt av en blid stemme når jeg ringer legekontoret for å bestille time. Ei heller er de ansatte i resepsjonen spesielt imøtekommende når man møter opp til timen. Synd.

Seriøs og ser deg

Veldig fornøyd og komfortabel med Kristin. Hun ser deg og er flink til å lytte. Ringer gjerne til sykehuset eller andre dersom hun selv står fast.

Trygg

Jeg har hatt Kristin H. Dysvik i snart 20 som fasrlege. Hun behandler, lytter og har alltid god veiledninger og vurderinger.

Flinke leger - minus for sentralborddame

Alle tre legene jeg har vært hos selv, eller med mine barn på Vøyenenga legesenter er dyktige, hyggelige og hjelpsomme.
Har hatt fastlege her i 15 år.

Derimot kan det være vanskelig å komme gjennom på telefon, og telefontidene er ganske begrenset.

Har ved et par anledninger opplevd en lite hyggelig service på telefon. Ved konstruktive tilbakemeldinger, er det mangel på ydmykhet. Det er spesielt en person på telefon som opptrer uprofesjonelt og har "kort lunte".

Urimelig bra lege bryr seg om deg ++

Urimelig bra lege bryr seg om deg og dine interesser følger opp og gjør det hun skal å sier veldig flink og ekte lege

Vanskelig å prate med

Nølende med å henvise til spesialist, selv om jeg ikke blir bedre hos henne. Vanskelig å ta opp ting man vil prate om.

Topp

Brukt henne som fastlege i årevis, kunne aldri tenke meg å bytte. Faglig dyktig, empatisk, og flink til å henvise deg videre når det trengs.

Veldig fornøyd

Kristin er god til å lytte, kommer med gode råd og er flink til å følge opp. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege!

Rolig og empatisk!

Kristin Dysvik er veldig flink til å vise empati, hun får deg til å føle at det du har å si betyr noe. Om det er ang. Medisinsk behandlig eller allternativt er hun åpen for forslag og kommer også med råd og egne erfaringer. Noe jeg syns er en god egenskap, da føler man seg med en gang likestillt noe som igjen skaper tillit. Jeg byttet til Dr.Dysvik for ca. 4 år siden og har vært utrolig fornøyd med henne som lege. Jeg har en kronisk lidelse som gjør at jeg ofte er hos legen. Eller evt. Har kontakt over telefon.

Venteværesle er ganske slitt og stolene er vonde å sitte på, noe som er litt dumt, for det er som regel en del pasienter og det kan fort gå en halvtime over avtalt time. Men det er alltid på radio og de har lesestoff for en hver interesse så det går som regel greit.

Men nå ser jeg meg nok nødt til å bytte, for makan til uhøfelige sentralbordkjerringer skal du lete lenge etter.
Det er en av dem som er veldig søt! Men hun er aldri å møte på telefon, hun tar mest prøver. De andre to som jobber ved sentralbordet er frekke og utålmodige, de får deg til å føle deg helt forferdelig og jeg får rett og slett vondt i magen hver gang jeg skal ringe for å få snakket med legen min. Det er grusomt!! Dette er utrolig synd, men om man blir psykisk nedbrutt av å kontakte legekontoret er det vel på tide å komme seg bort der ifra..

Dyktig, seriøs og venleg

Ho er ein dyktig lege som tar pasienten seriøst. Blir møtt med smil og ei følelse av at ho tar seg tid. Følger bra opp og gjer jobben på ein ordentleg måte. Ho henviser til spesialistar når det trengs. Veldig fornøgd med Kristin!

Meget dyktig lege!

Kristin er en meget dyktig lege, hun bruker tid på pasient og følger opp med telefonsamtaler og henvisninger. Er spesialist i almenmedisin og er dyktig faglig samtidig som hun lytter og virkelig bryr seg. Har brukt hun i 12 år.

Flink og hyggelig lege

Hun har vært fastlege for hele familien min til vi flyttet til en annen sted, og hun er forsatt fastlege til mannen min. Jeg synes at hun er en av de beste fastleger i Norge. Jeg er takknemlig til henne for den tålmodighet og forståelse hun hadde avgående familien min.

Den beste legen jeg har hatt

Ingen ting å ustette -hun er svært seriøs og dyktig!

Meget oppegående

En lege man har en dialog med og som man finner den beste løsningen sammen med. Anbefales!

en slik lege alle burde ha tilgang til

Hun er veldig god til og lytte. Bestandig blid. Tar seg god tid. Henviser til spesialister når det er nødvendig. Tar kontakt når det trenges oppfølging av prøver.
Ingen spørsmål forblir ubesvart.

ekte lege med interesse for mennesker

som en lege burde være- ringer og følger opp! anbefales på det sterkeste fordi hun tenker litt alternativt.