Elisabeth Johanne Neumann Rødland

Autorisasjon (1996)

Elisabeth Johanne Neumann Rødland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Johanne Neumann Rødland

Klok og dyktig lege

Elisabeth Rødland er en lege som lytter og tar deg på alvor. Både behandler og gir opplæring. Jeg er veldig glad for å ha henne som fastlege.

Nesten lege

Har hatt henne i flere år alltid lyttende tilstede empatisk og dyktig /dessverre flyttet jeg å må bytte fastlege .

Blir ikke sett og får ikke tid til å snakke om hva jeg trenger hjelp

Veldig vanskelig å få time hos henne. Føler meg stress og får ikke tid til å si hva jeg trenger hjelp med!
Du dra til lege fordi du trenger hjelp. Her får jeg ikke alltid hjelpen jeg ønsker og får inntrykk at kanskje jeg er masete eller spør mye eller en slag inntrykk på at legen har ikke på det jeg spør! Det har skjedd flere ganger , men likevel må jeg betale på veien ut.
Det er veldig kjipt følelse hvis fastlegen ikke se deg på alvor.

En av mange

Det er vel ofte slik at man kan føle seg en av mange. Selv ser jeg kanskje ikke så syk ut, men opplever det som et kriterie for å bli tatt på alvor. Tror Elisabeth gjør sitt beste,og liker henne godt - men man blir en av mange og dessverre føler jeg meg ikke sett som pasient. Har selv blitt oppfordret til å gå til fastlegen av blant annet psykologen, men går ut av legekontoret med et klapp på skulderen. og et slags "lykke til på jobben". Havner mellom to stoler. Tidligere var legekontoret helt useriøst med de sekretærene som jobbet der men nå er det heldigvis bare den hyggelige av dem igjen. Det er ikke lett å få time, og det kan ta lang tid. Dersom det virkelig haster opplever jeg likevel å få hastetime rimelig fort. Korte åpningstider på telefontid. Kan være vanskelig å komme igjennom. Kan ikke si meg misfornøyd, men det kunne absolutt vært bedre.

Trygg og kunskapsrik

Beste legen jeg noensinne har hatt.Hun har veldig stor kompetanse og forståelse for pasienntene sine.og er lett tilgjengelig ved akutt behøv .