Enerhaugen Legene AS

Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av Enerhaugen Legene AS

Verdens beste service!

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Anne og hennes team fikk meg en time i siste liten rett før jeg skulle reise, og var utrolig hyggelige. Vurderingen var veldig kjapt og jeg fikk vite akkurat det jeg ville vite pluss noen ekstra tips. Så flott å ha fått en fastlege som «goes the extra mile»!

Kjempe dyktig lege som lytter

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Vi har hatt Elisabeth som fastlege i over 5 år og er veldig fornøyde. Hun er flink med barn, og er veldig flink til å lytte. Vi føler oss godt ivaretatt og kan varmt anbefale Elisabeth som fastlege.

Fantastisk flink lege

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth er flink, rask og effektiv der det trengs, varm, og veldig god til å lytte og se hele mennesket. Sekretæren er flink, imøtekommende og hyggelig. Jeg er så fornøyd, og kommer ikke til å bytte fastlege.

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth Rødland er en fantastisk lege som virkelig tar sine pasienter alvorlig og med den mest utrolige omteksomme måten. Du blir så godt i varetatt og hjelper deg alltid videre for å få riktig hjelp, hvis en trenger videre oppfølging. Hennes legesekretær er også utrolig flink og hjelpsom. Alltid på tilbudssiden og sørger for rask time.

ser hele mennesket

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Fantastisk lege som ser helheten i mennesket-opplever at hun tar seg god tid til å lytte.Har tatt undersøkelser der jeg var meget engstelig for -- opplever at hun forsto og har kunnskap noe som gjorde meg trygg.
Kunne ikke tenke meg å bytte lege.