Enerhaugen Legene AS

Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Enerhaugen Legene AS

En av mange

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Det er vel ofte slik at man kan føle seg en av mange. Selv ser jeg kanskje ikke så syk ut, men opplever det som et kriterie for å bli tatt på alvor. Tror Elisabeth gjør sitt beste,og liker henne godt - men man blir en av mange og dessverre føler jeg meg ikke sett som pasient. Har selv blitt oppfordret til å gå til fastlegen av blant annet psykologen, men går ut av legekontoret med et klapp på skulderen. og et slags "lykke til på jobben". Havner mellom to stoler. Tidligere var legekontoret helt useriøst med de sekretærene som jobbet der men nå er det heldigvis bare den hyggelige av dem igjen. Det er ikke lett å få time, og det kan ta lang tid. Dersom det virkelig haster opplever jeg likevel å få hastetime rimelig fort. Korte åpningstider på telefontid. Kan være vanskelig å komme igjennom. Kan ikke si meg misfornøyd, men det kunne absolutt vært bedre.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Beste legen jeg noensinne har hatt.Hun har veldig stor kompetanse og forståelse for pasienntene sine.og er lett tilgjengelig ved akutt behøv .

Veldig Fornøyd

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Jeg har Elisabeth Rødland som mim fastlege i 6år. jeg er veldig fornøyd med Henne.hun er alltid snill ,

Fantastisk lege som alltid tar seg tid

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Jeg har hatt Elisabeth som fastlege i 2 1/2 år. Hun er en lege som tar seg tid og ser deg som person. Hun er dyktig, saklig og interessert, og viser medmenneskelighet og varme.

God kommunikasjon og tillit. Følger alltid opp.
Det kan til tider være stor pågång på legekontoret, men Elisabeth har alltid vært tilgjengelig de gangene det har hastet.

Min mann, min datter og jeg går alle til Elisabeth, og kommer til å fortsette å gå hit så lenge hun har praksis. Anbefales på det sterkeste.

Varm, trygg og faglig dyktig lege

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Har hatt Anne som fastlege i mange år og er kjempefornøyd!! Hun er faglig dyktig, jeg føler meg alltid trygg i hennes vurderinger og behandlinger. Nå som jeg fått barn setter jeg ekstra pris på at hun også jobber på en helsestasjon; det gjør meg trygg på at hun både er flink med barn og har god erfaring med syke barn.

Det eneste minuset med legesentret er at det er ganske vanskelig å komme i kontakt med de. Begrenset telefontid og lang ventetid på å få snakke med resepsjonist.