Elisabeth Johanne Neumann Rødland

Smedgata 49 0651 Oslo
Elisabeth Johanne Neumann Rødland er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Johanne Neumann Rødland

En av mange

Det er vel ofte slik at man kan føle seg en av mange. Selv ser jeg kanskje ikke så syk ut, men opplever det som et kriterie for å bli tatt på alvor. Tror Elisabeth gjør sitt beste,og liker henne godt - men man blir en av mange og dessverre føler jeg meg ikke sett som pasient. Har selv blitt oppfordret til å gå til fastlegen av blant annet psykologen, men går ut av legekontoret med et klapp på skulderen. og et slags "lykke til på jobben". Havner mellom to stoler. Tidligere var legekontoret helt useriøst med de sekretærene som jobbet der men nå er det heldigvis bare den hyggelige av dem igjen. Det er ikke lett å få time, og det kan ta lang tid. Dersom det virkelig haster opplever jeg likevel å få hastetime rimelig fort. Korte åpningstider på telefontid. Kan være vanskelig å komme igjennom. Kan ikke si meg misfornøyd, men det kunne absolutt vært bedre.

Trygg og kunskapsrik

Beste legen jeg noensinne har hatt.Hun har veldig stor kompetanse og forståelse for pasienntene sine.og er lett tilgjengelig ved akutt behøv .

Veldig Fornøyd

Jeg har Elisabeth Rødland som mim fastlege i 6år. jeg er veldig fornøyd med Henne.hun er alltid snill ,

Fantastisk lege som alltid tar seg tid

Jeg har hatt Elisabeth som fastlege i 2 1/2 år. Hun er en lege som tar seg tid og ser deg som person. Hun er dyktig, saklig og interessert, og viser medmenneskelighet og varme.

God kommunikasjon og tillit. Følger alltid opp.
Det kan til tider være stor pågång på legekontoret, men Elisabeth har alltid vært tilgjengelig de gangene det har hastet.

Min mann, min datter og jeg går alle til Elisabeth, og kommer til å fortsette å gå hit så lenge hun har praksis. Anbefales på det sterkeste.

Lytter og ser helheten i mennesket tar dessverre litt tid før man får time,men det er forståelig at en slik dyktig lege ikke har tid med en gang.hyggelige folk i resepsjonen servicen veldig bra