Elisabeth Johanne Neumann Rødland

Enerhaugen Legesenter

1996

Enerhaugen Legesenter Telefonnummer22 35 80 9022 35 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smedgata 49 0651 Oslo
Elisabeth Johanne Neumann Rødland er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Johanne Neumann Rødland

ser hele mennesket

Fantastisk lege som ser helheten i mennesket-opplever at hun tar seg god tid til å lytte.Har tatt undersøkelser der jeg var meget engstelig for -- opplever at hun forsto og har kunnskap noe som gjorde meg trygg.
Kunne ikke tenke meg å bytte lege.

God lege, dårlig kontor

Elisabeth er en flink og omsorgsfull lege, om du klarer å komme forbi sekretærene og får time. Det er lang ventetid på time hos Elisabeth (1 mnd) og sekretærene er uhøflige og lite hjelpsomme. Veldig synd at det er ansatt så frekke og uprofesjonelle sekretærer, på telefon og ved prøvetaking. Til tross for at jeg er fornøyd med Elisabeth, bytter jeg til et mer profesjonelt legekontor.

Hyggelig men svært opptatt

Sekretærene oppleves ofte svært frekke og kvasse i kommunikasjon med pasienter. Var lenge veldig fornøyd med Elisabeth som fastlege da hun er hyggelig og flink til å lytte til pasienten. Hun er dog en veldig alternativ lege, og har anbefalt alternativ behandling som har gitt forvirring og unødvendig kostnader. Alltid vanskelig å få time, og hun har alltid dårlig tid.

Tilgjengelighetsproblemer

Jeg er ikke selv pasient av denne fastlegen, men min gamle mor på 87 år er det, og da er det naturlig at jeg får høre hvordan ting oppleves. Slik jeg forstår er denne fastlegen en dyktig og hyggelig lege. Det som er problematikken er han hun er fryktelig lite tilgjengelig. Med nesten 2000 pasienter som har henne som fastlege er det ikke bra å være så lite tilgjengelig. Når hun er borte i kortere eller lengre tid og min mor trenger en resept gis det fra ekspedisjonen at jo da det kan hun få man da fastlegen er borte må en annen lege skrive denne ut og da skal de ha penger for dette :( Kan vel ikke si på vegne av min mor at hun ikke er såååå tilfreds men dette går vel egentlig mer på det administrative enn på fastlegen. Ingen tvil her er det et forbedringspotensiale i flere ledd.

Veldig behjelpelig

En veldig god lege. Hun lytter og kommer med tips og råd. Hyggelig. Litt lang tid for å få time, første ledige var 2 uker etter at jeg ringte.