Ola Sand

Best Helse AS

1984

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Best Helse AS
Kongsveien 104 1177 Oslo
Ola Sand er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ola Sand

Meget kunnskapsrik

Ola har vært min fastlege siden ordningen ble innført i 2000. Han har i disse 18 årene stilt riktige diagnoser, og henvist meg til dyktige spesialister når det har vært nødvendig. Han er effektiv, tydelig kommunikasjon, omsorgsfull. Men også bestemt og kan korrigere meg hvis jeg tror jeg er dårligere enn det jeg er. Når jeg går fra hans kontor, føler jeg meg trygg og ivaretatt. Ola driver et legesenter, og det er derfor mange dyktige «vikarer» som stepper inn for ham når han er på oppdrag som idrettslege for landslaget i fotball.

Kunnskapsrik - best - seriøs - lytter

Har vært med siden oppstart ved Nordstrand Legesenter. Får alltid time raskt. Alltid topp service via meldingssystemet. Alltid rask og tydelig oppfølging.

Best

Kunne ikke tenke meg en annen fastlege. Vært pasient siden han startet opp ved Nordstrand legesenter.

God fastlege!

Ola har vært vår familielege siden 1999. Vi er en familie på 5 boende på Nordstrand. Ola er alltid tilgjengelig. Men telefonkøen er alltid lang. Men er det mye bedre etter at timebestillingen kan gjøres via deres hjemmeside.

Dyktig lege som har for liten tid til sine fastpasienter

I mer enn 25 år har jeg vært meget fornøyd med Ola. Nå virker det som om han ikke kan/vil bruke tid til å gjennomgå med en tilbakemeldinger fra røntgeninstitutter og til å diskutere problemløsninger. Det hender oftere og oftere at man eller jeg blir avspist med diagnose og/eller terapi fra sykepleierne.

Ola er effektiv mht sykmelding og fornyelse av resepter. Beskjedene etter lab-/røntgenundersøkelser kommer raskt, men er for overfladiske.

Jeg savner å kunne kommunisere med legen eller legekontoret per e-post.

Det er altfor lang ventetid for å komme til Ola. Det ville være en fordel om helsekontoret kunne tilby legetimer etter kl 15. Kanskje flere leger kunne være med på en slags "patient sharing"?