Ola Sand

Autorisasjon (1984)

Ola Sand er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ola Sand

Trygg og veldig kunnskapsrik

Jeg har vært pasient siden oppstart ved Nordstrand legesenter. Ola er en lege man kan stole på. Er det noe spes han lurer på, gir han seg ikke før han vet svaret… Ola har en fin og rolig framtreden, lett å forstå, når han forklarer om sykdom eller skade.

Fantastisk

Ola har vært min, og mine barns fastlege i 25 år og har vært helt fantastisk. Finner alltid hba som er galt, og gir seg aldri. Svært kompetent lege som burde vært selve standarden på hvordan en lege skal være.

Alt fra forkjølelse til avanserte løpeskader, Ola finner alltid årsaken og gir riktig behandling.

Trygghet

Veldig fornøyd med Ola Sand som fastlege igjennom mange år for meg og min familie på 5. Bred kunnskap gjennom mange år som lege for toppfotball og topp håndball.

Meget kunnskapsrik

Ola har vært min fastlege siden ordningen ble innført i 2000. Han har i disse 18 årene stilt riktige diagnoser, og henvist meg til dyktige spesialister når det har vært nødvendig. Han er effektiv, tydelig kommunikasjon, omsorgsfull. Men også bestemt og kan korrigere meg hvis jeg tror jeg er dårligere enn det jeg er. Når jeg går fra hans kontor, føler jeg meg trygg og ivaretatt. Ola driver et legesenter, og det er derfor mange dyktige «vikarer» som stepper inn for ham når han er på oppdrag som idrettslege for landslaget i fotball.

Kunnskapsrik - best - seriøs - lytter

Har vært med siden oppstart ved Nordstrand Legesenter. Får alltid time raskt. Alltid topp service via meldingssystemet. Alltid rask og tydelig oppfølging.