Ola Sand

Best Helse AS

1984

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Best Helse AS
Kongsveien 104 1177 Oslo
Ola Sand er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ola Sand

God fastlege!

Ola har vært vår familielege siden 1999. Vi er en familie på 5 boende på Nordstrand. Ola er alltid tilgjengelig. Men telefonkøen er alltid lang. Men er det mye bedre etter at timebestillingen kan gjøres via deres hjemmeside.

Dyktig lege som har for liten tid til sine fastpasienter

I mer enn 25 år har jeg vært meget fornøyd med Ola. Nå virker det som om han ikke kan/vil bruke tid til å gjennomgå med en tilbakemeldinger fra røntgeninstitutter og til å diskutere problemløsninger. Det hender oftere og oftere at man eller jeg blir avspist med diagnose og/eller terapi fra sykepleierne.

Ola er effektiv mht sykmelding og fornyelse av resepter. Beskjedene etter lab-/røntgenundersøkelser kommer raskt, men er for overfladiske.

Jeg savner å kunne kommunisere med legen eller legekontoret per e-post.

Det er altfor lang ventetid for å komme til Ola. Det ville være en fordel om helsekontoret kunne tilby legetimer etter kl 15. Kanskje flere leger kunne være med på en slags "patient sharing"?

Dyktig, trygg, høy kompetanse

Har hatt dr Sand som fastlege i mange år. Han er vennlig, empatisk og har en svært høy faglig kompetanse. Videre syns jeg han er tydelig, god på øyekontakt og humoristisk - når det passer seg. Jeg opplever at han tar meg på alvor og stort sett tar seg tid til meg. Han er ingen "gråteskulder", men gir konstruktive gode råd, og henviser videre uten omsvøp når det er nødvendig. Han er populær og kan tidvis oppleves som noe kort, spesielt i avslutningen av konsultasjon. Jeg føler meg likevel godt ivaretatt og har stor tillit til ham.

Beste legen i by`n!

Hele min familie har hatt Ola Sand som fastlege i mange mange år (jeg hele mitt liv) og han er en utrolig flink lege. Sympatisk, forstående, tillitsfull og dyktig. Han tar deg på alvor og er klar i tilbakemeldingene han gir. Han prøver å finne årsaken til hvorfor man er syk, ikke bare gi resepter. Han er veldig flink til å printe ut info ark slik at man får mer forståelse for sykdommen man har. Han er en lege som gjør det lille ekstra for pasienten. Verdens beste lege og utrolig takknemlig for å ha han som min fastlege.

Beste jeg har vært hos

Flott lege som tar deg på alvor. Mye kunnskap. Veldig fornøyd.

Den beste legen jeg har hatt.

Flott lege som tar deg på alvor og følger deg opp. Sender deg videre hvis det trengs. Kommer aldri til å bytte hvis nærheten til legen er som nå.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Ryddig, sakelig, empatisk. En lege som er faglig dyktig og som strekker seg langt for å hjelpe deg. Kort sagt, en lege du kan ha full tillit til!

Den beste fastlegen i Oslo!

Ola er en meget flink lege, sympatisk og nøye. Vi er svært godt fornøyd med Ola. Hele min familie (alle 5) har hatt han som fastlege siden ordningen ble innført. I tillegg kan vi skryte av Best Helse på Nordstrand, bra konsept.