Paal Sand

Autorisasjon (1992)

Paal Sand er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Paal Sand

Den beste legen jeg har hatt

Det er riktignok noen år siden, men gikk til han jevnlig og han var veldig hyggelig og veldig profesjonell. Følte meg alltid trygg hos han og var sikker på at han var på min side. Anbefales sterkt

Vennlig og flink lege.

Som menneske er Paal hyggelig og imøtekommende. Som lege er han engasjert, konkret, tar grundig undersøkelse og gir 100 prosent oppfølging.

Meget grundig og menneskelig!

Etter forholdene (antatt stor arbeidsbyrde) er oppfølgingen han har gitt meg formidabel. Ble relativt alvorlig syk i 2014, og hans raske reaksjon var uunnværlig for en umiddelbar behandling i det offentlige systemet. Ønsker ingen annen fastlege:-)

Veldig rask,henviser fort videre. Blid

Har ikke tid til å høre etter og følger ikke opp. Som pasient må jeg komme med klare bestillinger. Men han er grundig med å ta prøver. Vanskelig når det er ny problemstilling

Fantastisk fastlege

Har hatt Paal som fastlegen min i over femten år nå og er strålende fornøyd. Blid, dyktig, erfaren og flink til å forklare, og med stor omsorg for pasientene sine. Men nettopp fordi han tar seg så godt av pasientene sine, hender det at det blir litt forsinkelser på venterommet, men det er det vel verdt for å ha en så fantastisk fastlege!