Anders Sandvei

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anders Sandvei er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sandvei

Flink lege, som tar en på alvor

Jeg er nok en veldig slitsom pasient, men synes han har taklet meg kjempe bra. Han har både tatt meg på alvor, og henvist meg til der det trengs å henvises til.

Ellers kan han veldig mye om fagfeltet sitt, anbefaler på det sterkeste.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Har bare hatt gode erfaringer i løpet av de 3 årene jeg har hatt han som fastlege.

Han stråler kompetanse og velvillighet, er effektiv, og kan til og med bruke kryptert digital kommunikasjon.

Så forståelsesfull

Jeg har bare hatt Anders som vikar en gang, men ble veldig positivt overrasket. Ble tatt seriøst og henvist videre med engang. Han virkelig troa på han som fastlege! Jeg er ferdig student nå, så kan ikke fortsette med SIO - eller så ville jeg byttet 🤗

Nei

Værste fastlegen jeg har hatt, der jeg aldri får fikset det jeg sliter med. Jeg er en person som ikke går til legen før jeg ikke klarer mer/føler jeg er døden nær, og når jeg da ikke får noen hjelp og ikke blir tatt seriøst går jeg alltid gråtende hjem. har blant annet de siste tre årene slitt med en kronisk hodepine jeg aldri blir kvitt. Har vært til Anders med dette flere ganger, der jeg enten bare får beskjed om at det kommer til å gå over og det bare er stress, ellers så spør han meg hva jeg tror er galt. Har slitt med mye og aldri fått fikset noe av det med hans hjelp. Anbefales ikke.

Helt ok

Han er rett og slett en helt ok lege. Noen ganger hører han på det du har og si, andre ganger tar han tak i det første du sier slik at man kan glemme vesentlige opplysninger. Mumler, noe som gjør det vanskelig å få med seg all viktig info.

Ikke en dårlig lege, men kunne vært bedre på det menneskelige.