Anders Sandvei

SiO Helse

2006

Siste vurderinger av Anders Sandvei

Nei

Værste fastlegen jeg har hatt, der jeg aldri får fikset det jeg sliter med. Jeg er en person som ikke går til legen før jeg ikke klarer mer/føler jeg er døden nær, og når jeg da ikke får noen hjelp og ikke blir tatt seriøst går jeg alltid gråtende hjem. har blant annet de siste tre årene slitt med en kronisk hodepine jeg aldri blir kvitt. Har vært til Anders med dette flere ganger, der jeg enten bare får beskjed om at det kommer til å gå over og det bare er stress, ellers så spør han meg hva jeg tror er galt. Har slitt med mye og aldri fått fikset noe av det med hans hjelp. Anbefales ikke.

Helt ok

Han er rett og slett en helt ok lege. Noen ganger hører han på det du har og si, andre ganger tar han tak i det første du sier slik at man kan glemme vesentlige opplysninger. Mumler, noe som gjør det vanskelig å få med seg all viktig info.

Ikke en dårlig lege, men kunne vært bedre på det menneskelige.

Rolig og effektiv

Jeg har brukt Anders under studietiden, og skulle gjerne fortsatt etter endt studietid. Anders er en god fastlege.
Han tar seg til tid å lytte, stille spørsmål, henvise videre hvis det går på kompetanseområder utover hans eget og jeg føler meg alltid ivaretatt og respektert.
Han snakker lavt og mumler litt i blant, men det er jo bare å be ham om å gjenta seg. Jeg opplever ikke at stemmeleiet hans signaliserer at han ikke er interessert. Anbefales!

God erfaring

Jeg har kun gode erfaringer med Anders Sandvei. Han tok mine symptomer på alvor og var flink til å henvise meg til spesialister.

Ryddig og profesjonell fastlege

Har hatt Sandvei som fastlege hele studietiden (circa fem år). Alltid vært fornøyd med hans behandling.

Jeg er enig i at han snakker ganske lavt og til tider utydelig, men han viser tydelig at han følger med og han er en god lytter. Dette har aldri vært noe problem for meg.

Kan trygt anbefale ham videre.