Anders Sandvei

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anders Sandvei er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sandvei

Flink og hyggelig lege

Har vært kjempefornøyd med Anders under studietiden min. Men nå hadde tiden kommet for å bytte.
Han er utrolig empatisk og rolig, og har vært behjelpelig med alt fra sykemeldinger til henvisninger til spesialist.
Det største problemet jeg har hatt med han er at han mumler litt og kan være litt lavmælt.

Flink og forståelsesfull

Flink og forståelsesfull lege. Han er rolig og hører på deg. I tillegg, han gir deg et inntrykk at han tar deg seriøst og bryr seg. Jeg hadde beholdt han dersom jeg fortsatt hadde vært student. Anbefaler han til alle studenter som bruker SiO Helse. :)

Verdens beste lege

Trygg og dyktig lege som tar deg på alvor. Forsiktig type som lytter til det du har å si. Kun gode erfaringer. Lei meg for at jeg ikke kan fortsette å ha han som fastlege etter endt studietid (8 år).

Fantastisk

Anders har fulgt meg i mine fem år som student, der jeg har hatt svært mange helseutfordringer. Han har hjulpet meg og vært en utrolig god støttespiller, samt at jeg alltid føler han har tatt meg seriøst og forstått hvor mye jeg ønsker å fungere og ikke være syk. Han er rolig og fremstår noe sjenert, men er utrolig flink og engasjerer seg veldig for å finne de riktige løsningene. Han er alltid hyggelig, og sier alltid god bedring. Jeg liker også at han har fokus på det psykiske, og at han spør hva jeg selv har tenkt kan være grunnen: Det viser ydmykhet og et ønske om å forstå. Utrolig fint.

Eneste jeg kan si som kan bli bedre er kunnskap og undersøkelser ift. kvinnehelse - men igjen så henviste han meg her til gynokolog og det er begrenset hva en fastlege skal måtte kunne også. Utrolig fornøyd, og hadde beholdt han som lege dersom jeg ikke sluttet som student.

Her får du virkelig en lege som hjelper deg gjennom dine utfordringer i studietiden, og som vil at folk skal klare skole og fremtidig jobb. Virker geniunt opptatt av at folk skal kunne leve sine liv best mulig.

Hyggelig og proff

Hyggelig og flink, tar alle problemer seriøst. Jeg hører ikke alltid alt som blir sagt, men null problem å be om å høre det igjen. Man må huske at SiO ikke setter av noe særlig ekstra tid.