Anders Sandvei

SiO Helse Mann, 37 år

Autorisert2006
Ledige plasser 67 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

SiO Helse

0372 Oslo
Anders Sandvei er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sandvei

Ryddig og profesjonell fastlege

Har hatt Sandvei som fastlege hele studietiden (circa fem år). Alltid vært fornøyd med hans behandling.

Jeg er enig i at han snakker ganske lavt og til tider utydelig, men han viser tydelig at han følger med og han er en god lytter. Dette har aldri vært noe problem for meg.

Kan trygt anbefale ham videre.

Trygg og rolig lege med masse integritet

Jeg har hatt Anders Sandvei som fastlege gjennom hele studietiden. Valgte ham som fastlege etter at han behandlet meg på en utrolig god måte i en krisesituasjon da jeg tilfeldigvis fikk ledig time hos ham. Han var rolig, saklig og profesjonell, og tok meg og mine symptomer på ytterste alvor. Han henviste meg fort videre og gav meg raskt tilbakemelding på hva de ulike undersøkelsene viste, slik at jeg følte meg ivaretatt hele veien.

De siste fem årene har jeg blitt kjent med Sandvei som en lege som er så trygg på sin kompetanse at han kan være ydmyk om det han ikke kan. Enten han stikker innom en kollega, henviser meg til en spesialist eller bare spør meg som pasient ut om symptomene mine, har jeg alltid oppfattet ham som svært godt til å kommunisere, komme til bunns i hva problemet egentlig er, samtidig som han er opptatt av å ta best mulig vare på meg som pasient.

Jeg har også opplevd at Sandvei er god til å behandle både psykiske og fysiske helseplager.

Det eneste som er litt kjipt med Sandvei, er at han har vært i relativt lange permisjoner to ganger da jeg skulle bestille time. Begge gangene har han hatt gode vikarleger, men det er noe helt annet å skulle gå igjennom hele sykehistorien sin med et nytt menneske, og å komme til en lege som kjenner deg.

Jeg vil på det sterkeste anbefale Sandvei som fastlege.

Mumlende

Sandvei snakker så lavt og utydelig at det er vanskelig å høre hva han sier. Tenk om det skulle være noe viktig man går glipp av... Han har lav tilstedeværelse. Ellers er han effektiv når det kommer til henvisninger og det praktiske.

Veldig fornøyd

Har bare hatt positive erfaringer med legen. Føler jeg blir tatt på alvor og han er lett å forholde seg til. Han bruker også tid på å sørge for at jeg forstår resonnement bak diagnose og/eller behandling, som jeg setter pris på.

ikke anbefalt

Veldig irriterende og ikke villig til å hjelpe. Vil ikke stille deg spørsmål for å hjelpe deg å diagonose sykdommen. Du vil bli snakket og snakket og det er det. Ingen hjelp og noen råd fra legen.