Anders Sandvei

SiO Helse

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anders Sandvei er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sandvei

Fantastisk

Anders har fulgt meg i mine fem år som student, der jeg har hatt svært mange helseutfordringer. Han har hjulpet meg og vært en utrolig god støttespiller, samt at jeg alltid føler han har tatt meg seriøst og forstått hvor mye jeg ønsker å fungere og ikke være syk. Han er rolig og fremstår noe sjenert, men er utrolig flink og engasjerer seg veldig for å finne de riktige løsningene. Han er alltid hyggelig, og sier alltid god bedring. Jeg liker også at han har fokus på det psykiske, og at han spør hva jeg selv har tenkt kan være grunnen: Det viser ydmykhet og et ønske om å forstå. Utrolig fint.

Eneste jeg kan si som kan bli bedre er kunnskap og undersøkelser ift. kvinnehelse - men igjen så henviste han meg her til gynokolog og det er begrenset hva en fastlege skal måtte kunne også. Utrolig fornøyd, og hadde beholdt han som lege dersom jeg ikke sluttet som student.

Her får du virkelig en lege som hjelper deg gjennom dine utfordringer i studietiden, og som vil at folk skal klare skole og fremtidig jobb. Virker geniunt opptatt av at folk skal kunne leve sine liv best mulig.

Hyggelig og proff

Hyggelig og flink, tar alle problemer seriøst. Jeg hører ikke alltid alt som blir sagt, men null problem å be om å høre det igjen. Man må huske at SiO ikke setter av noe særlig ekstra tid.

Flink lege, som tar en på alvor

Jeg er nok en veldig slitsom pasient, men synes han har taklet meg kjempe bra. Han har både tatt meg på alvor, og henvist meg til der det trengs å henvises til.

Ellers kan han veldig mye om fagfeltet sitt, anbefaler på det sterkeste.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Har bare hatt gode erfaringer i løpet av de 3 årene jeg har hatt han som fastlege.

Han stråler kompetanse og velvillighet, er effektiv, og kan til og med bruke kryptert digital kommunikasjon.

Så forståelsesfull

Jeg har bare hatt Anders som vikar en gang, men ble veldig positivt overrasket. Ble tatt seriøst og henvist videre med engang. Han virkelig troa på han som fastlege! Jeg er ferdig student nå, så kan ikke fortsette med SIO - eller så ville jeg byttet 🤗