Anders Sandvei

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anders Sandvei er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sandvei

Rolig og effektiv

Jeg har brukt Anders under studietiden, og skulle gjerne fortsatt etter endt studietid. Anders er en god fastlege.
Han tar seg til tid å lytte, stille spørsmål, henvise videre hvis det går på kompetanseområder utover hans eget og jeg føler meg alltid ivaretatt og respektert.
Han snakker lavt og mumler litt i blant, men det er jo bare å be ham om å gjenta seg. Jeg opplever ikke at stemmeleiet hans signaliserer at han ikke er interessert. Anbefales!

God erfaring

Jeg har kun gode erfaringer med Anders Sandvei. Han tok mine symptomer på alvor og var flink til å henvise meg til spesialister.

Ryddig og profesjonell fastlege

Har hatt Sandvei som fastlege hele studietiden (circa fem år). Alltid vært fornøyd med hans behandling.

Jeg er enig i at han snakker ganske lavt og til tider utydelig, men han viser tydelig at han følger med og han er en god lytter. Dette har aldri vært noe problem for meg.

Kan trygt anbefale ham videre.

Trygg og rolig lege med masse integritet

Jeg har hatt Anders Sandvei som fastlege gjennom hele studietiden. Valgte ham som fastlege etter at han behandlet meg på en utrolig god måte i en krisesituasjon da jeg tilfeldigvis fikk ledig time hos ham. Han var rolig, saklig og profesjonell, og tok meg og mine symptomer på ytterste alvor. Han henviste meg fort videre og gav meg raskt tilbakemelding på hva de ulike undersøkelsene viste, slik at jeg følte meg ivaretatt hele veien.

De siste fem årene har jeg blitt kjent med Sandvei som en lege som er så trygg på sin kompetanse at han kan være ydmyk om det han ikke kan. Enten han stikker innom en kollega, henviser meg til en spesialist eller bare spør meg som pasient ut om symptomene mine, har jeg alltid oppfattet ham som svært godt til å kommunisere, komme til bunns i hva problemet egentlig er, samtidig som han er opptatt av å ta best mulig vare på meg som pasient.

Jeg har også opplevd at Sandvei er god til å behandle både psykiske og fysiske helseplager.

Det eneste som er litt kjipt med Sandvei, er at han har vært i relativt lange permisjoner to ganger da jeg skulle bestille time. Begge gangene har han hatt gode vikarleger, men det er noe helt annet å skulle gå igjennom hele sykehistorien sin med et nytt menneske, og å komme til en lege som kjenner deg.

Jeg vil på det sterkeste anbefale Sandvei som fastlege.

Mumlende

Sandvei snakker så lavt og utydelig at det er vanskelig å høre hva han sier. Tenk om det skulle være noe viktig man går glipp av... Han har lav tilstedeværelse. Ellers er han effektiv når det kommer til henvisninger og det praktiske.