Anders Sandvei

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anders Sandvei er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sandvei

Langt ifra fornøyd!

Han hører på hva du sier, men det er vel egentlig dét. Han skriver ikke ned noen ting, så ved neste time har han ingen oversikt. Han forteller ikke hva han tenker, så han gir lite tilbake. Når han først prater mumler han veldig lavt, nesten uforståelig. Han tenker veldig lite utenfor boksen, så er blodprøven fin så er du frisk!

God lege, men mumling.

Har hatt Anders som fastlege i tre år. Eneste minuset, er at jeg som norskfødt sliter med å forstå hva han sier. Ordene mumles ofte ut, og jeg finner det litt ubehagelig å måtte be han gjenta flere ganger i løpet av en time.

Dyktig lege som tar pasienten på alvor.

Tar seg tid til å finne ut av problemet og tar pasienten på alvor. Han foreslår nye medisiner når de gamle ikke har ønsket effekt. Henviser videre når det er nødvendig.

Som andre sier så er en del av resepsjonistene vanskelige å ha med å gjøre så jeg anbefaler å bestille time via sms.

Beste fastegen jeg har hatt!

Jeg hadde Sandvei som fastlege i 5 år. Har vært hos han ofte og syns han er den mest forståelsesfulle legen jeg har hatt. Han lytter veldig godt og tar alt seriøst. Jeg kunne alltid spørre om andre løsninger og medisiner som hadde passet bedre for min sykdom. Han har vært veldig hjelpsom. Skulle ønske jeg kunne fortsette å ha han som fastlege.

Hjelpsom lege

Flink lege som tar deg seriøst, og som er flink til å berolige deg. Kunnskapsrik og veldig hjelpsom.

Vedkommende var min fastlege i de 3 årene jeg studerte på BI. Dyktig lege.