Anders Sandvei

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anders Sandvei er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sandvei

super fornøyd!!

Jeg hadde denne legen mens jeg var student på BI, og har bare positivt å komme med her! Han var seriøs, lyttet godt, og tok det jeg hadde å si på alvor, og kom med tips og muligheter. Snakker rolig, og gav meg god oppfølging. Hadde jeg fortsatt vært student, hadde jeg garantert ikke byttet fastlege.

Flink lege som tar pasienter på alvor

Har hatt Sandveig som lege i ca 4 år. Ila denne tiden har jeg vært en del hos lege da jeg har utviklet allergier samt astma. Sandveig er det lett å komme til med problemer. Han tar deg på alvor. Han er tilgjengelig. Han henviser dersom det er noe han ikke finner ut av. Den beste legen jeg har hatt - han er tillitsvekkende og lar deg høre hva han tenker.

Mumling gjør legebesøk litt utfordrende

Det er vanskelig å forstå hva Anders sier, fordi han mumler og snakker lavt. Han virker som en rolig fyr - muligens litt reservert.

Anders fremstår som pragmatisk, men noe firkantet vedrørende bestilling av time.

Enkelte av sekretærene på Studenthelsetjenesten på Blindern er svært sta og lite forståelsesfulle. Dette påvirker Sandveis tilgjengelighet og derved hans karakter.

Flink og forståelsesfull lege

Flink og forståelsesfull lege, som tar seg tid til å virkelig forstå situasjonen riktig. Han er grundig og faglig dyktig, og man føler seg alltid ivaretatt som pasient. Svarer på spørsmål og forklarer det som trengs! Meget fornøyd!

Fink i sitt fag, men

Legen virker flink i sitt fag, men er veldig vanskelig å prate med. Han snakker fort og uforståelig, og vil helst ikke snakke mer enn nødvendig. Det er vanskelig å ha ordentlig dialog og den samtalen som èr, er mer akademisk enn forståelsefull for pasienten.