Jane Gro Edvardsson

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Tlf: 64 80 29 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jane Gro Edvardsson er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Jane Gro Edvardsson

Hun er opptatt av min totale helse ("hele mennesket")

Jeg er svært tilfreds med Edvardssons behandling og oppfølging av meg. Hun er opptatt av hvordan min hverdag er - dvs hvordan både min fysiske og psykiske helse er. Jeg føler trygghet ved å ha Jane Gro Edvardsson som min fast lege.

Mareritt!!!!!!!!

Etter å ha leverert en skrifltig klage etter å ha lest artikkel på Dine penger og Helfo angående gebyr snudde dette helt og hun ønsket ikke å hjelpe meg uten heller disskutere dette på legetimen min.Jeg fikk ikke hjelp med det jeg trengte og henviste hun til å svare meg skriftlig å heller ta å hjelpe meg med det jeg kom for.Hun snakket nedlatende og jeg fikk ikke svar på hvorfor jeg ikke fått prøvesvar som hun lovet.Hun er spiss og jeg byttet lege med en gang jeg kom hjem!!!!!!

En lege som husker hvem du er

Jeg har gått til Jane siden jeg var liten jente, og blitt fulgt godt opp. Hun er personlig på en profesjonell måte, og ser deg for den du er. Hun husker ting om deg, og er ikke redd for å være litt streng hvis hun må. Hun er alltid blid og hyggelig og forståelsesfull, og både min mor og jeg er veldig fornøyde. Min mor sier til og med at jeg ikke får lov til å bytte lege selv om jeg har flyttet til Oslo...

Anbefaler Jane Gro Edvardsson til alle som trenger lege i Rælingen. Blir synd den dagen jeg faktisk bytter, for kan ikke se for meg noen bedre.

Dyktig og empatisk lege

Jeg har gått til Edvardsson i lengre tid, og er meget fornøyd. Hun er empatisk og kunnskapsrik. Føler meg tatt på alvor og godt ivaretatt. Kan muligens virke som at hun har litt dårlig tid iblant, men der er jo mulig at hun faktisk har det.

Den verste legen jeg har hatt

Jeg har følt meg latterliggjort og oversett fra ganger av denne legen. Jeg har fått spisse kommentarer, samt at jeg føler jeg ikke blir hørt. Vanskelig å få time.

Byttet lege, og har det nå mye bedre hos ny lege.

Omsorgsfull!

En utrolig empatisk, trygg og dyktig lege. Alle fortjener en fastlege som henne!
Tett og god oppfølging gjennom svangerskap og barseltid. Alltid godt å være hos henne!

Fantastisk fastlege.

En fantastisk fstlege. Henviser videre ved usikkerhet. Er sympatisk og hyggelig, og er det noe får man raskt time.

En lege som ser deg.

En fantastisk lege som tar seg tid og viser omsorg på en god måte.
Det var med med blandede følelser jeg måtte bytte lege da jeg flyttet for langt.

Bedre fastlege finnes ikke!

En fastlege som tar seg tid. Er nøye og flink til å henvise videre hvis det er nødvendig. Får alltid time ved akutte behov. En lege som ser deg, er rolig og fårståelsesfull. Er alldri stresset om det noen ganger er forsinkelser.

Verdens beste fastlege!

Alltid god tid og lytter. Faglig dyktig, flink til å henvise videre! Humor har hun også. Føler meg alltid bedre etter et besøk hos henne. Ungene er stor fornøyd de også! Får alltid time raskt.

Lyttende og personlig

Jeg har hatt henne som fastlege i 13 år og er svært fornøyd. Jeg får alltid time i løpet av kort tid, og hun tar alle problemer alvorlig. Hun er alltid lyttende og lydhør for mine behov. Hun har, når det har vært behov, raskt henvist meg videre om hun selv har vært i tvil om diagnose. Jeg har fått mange gode råd og setter stor pris på at hun er jordnær og "ujålete", men lett å snakke med om alt.