Jane Gro Edvardsson

Fjerdingby Legesenter

Autorisasjon (1996)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Jane Gro Edvardsson er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Jane Gro Edvardsson

Lite forståelsesfull

Jeg opplever henne som lite forståelsesfull. Ser ikke hele mennesket og de smertene det leves daglig med. Hele samtalen bunner i sykmeldingsprosent, når jeg som pasient prøver å få veiledning til hvordan jeg kan bli bedre. Jeg gjør så godt jeg kan med å gjennomføre behandlinger som både er tidskrevende og kostbare. Dette informeres om, men allikevel er hun lite forståelsesfull.

Faglig dyktig og sympatisk «familielege» som kjenner deg

Vi har hatt Jane som «familielege» i mange år, og det oppleves som vi har nettopp det; en familielege. Hun husker og følger opp gamle plager som gjelder både voksne og barn, noe som gir trygghet fordi hun ser sammenhenger, kompleksitet og hele mennesket. Hun er grundig i sine undersøkelser, henviser ved behov, og tar seg god tid selv om venterommet er fullt. Alle svar kommer raskt. Jeg føler meg 100 % ivaretatt som hennes pasient, og hun er lett å prate åpent med. Hun lytter og viser empati, samtidig som hun er tydelig ved behov. Jane er den beste legen jeg kunne hatt. En faglig dyktig og sympatisk lege som innfrir trygghet og tillit!

Lyttende og forståelsesfull

Prøver å finne beste løsning for ditt problem. Hun er også veldig forståelsesfull og omtenksom. I tillegg veldig opptatt av oppfølgning.

Hun er opptatt av min totale helse ("hele mennesket")

Jeg er svært tilfreds med Edvardssons behandling og oppfølging av meg. Hun er opptatt av hvordan min hverdag er - dvs hvordan både min fysiske og psykiske helse er. Jeg føler trygghet ved å ha Jane Gro Edvardsson som min fast lege.

Mareritt!!!!!!!!

Etter å ha leverert en skrifltig klage etter å ha lest artikkel på Dine penger og Helfo angående gebyr snudde dette helt og hun ønsket ikke å hjelpe meg uten heller disskutere dette på legetimen min.Jeg fikk ikke hjelp med det jeg trengte og henviste hun til å svare meg skriftlig å heller ta å hjelpe meg med det jeg kom for.Hun snakket nedlatende og jeg fikk ikke svar på hvorfor jeg ikke fått prøvesvar som hun lovet.Hun er spiss og jeg byttet lege med en gang jeg kom hjem!!!!!!