Jane Gro Edvardsson

Autorisasjon (1996)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby
Jane Gro Edvardsson er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Jane Gro Edvardsson

Empatisk og ser hele deg

Har gått hos henne siden hun var nyutdannet. Alltid gode samtaler om min helse og veien videre. Anbefales.

Misfornøyd

Du føler ikke deg velkommen hos henne, veldig spiss lege. tar ikke hensyn til deg som pasient.
Dårlig erfaring med henne som behandler.

Lite forståelsesfull

Jeg opplever henne som lite forståelsesfull. Ser ikke hele mennesket og de smertene det leves daglig med. Hele samtalen bunner i sykmeldingsprosent, når jeg som pasient prøver å få veiledning til hvordan jeg kan bli bedre. Jeg gjør så godt jeg kan med å gjennomføre behandlinger som både er tidskrevende og kostbare. Dette informeres om, men allikevel er hun lite forståelsesfull.

Faglig dyktig og sympatisk «familielege» som kjenner deg

Vi har hatt Jane som «familielege» i mange år, og det oppleves som vi har nettopp det; en familielege. Hun husker og følger opp gamle plager som gjelder både voksne og barn, noe som gir trygghet fordi hun ser sammenhenger, kompleksitet og hele mennesket. Hun er grundig i sine undersøkelser, henviser ved behov, og tar seg god tid selv om venterommet er fullt. Alle svar kommer raskt. Jeg føler meg 100 % ivaretatt som hennes pasient, og hun er lett å prate åpent med. Hun lytter og viser empati, samtidig som hun er tydelig ved behov. Jane er den beste legen jeg kunne hatt. En faglig dyktig og sympatisk lege som innfrir trygghet og tillit!

Lyttende og forståelsesfull

Prøver å finne beste løsning for ditt problem. Hun er også veldig forståelsesfull og omtenksom. I tillegg veldig opptatt av oppfølgning.