Fjerdingby Legesenter

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av Fjerdingby Legesenter

Lite samarbeidsvillig

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Ble tildelt fastlege da min tidligere flyttet
Er lite samarbeidsvillig, men meget villig til å ta meg inn på time
Ønsker helst ikke ta ansvar og overfører deg heller til å søke svar hos spesialister (som alle vet at de offentlige har lange ventelister på)
Ser ikke ut til å ha oppfattet samarbeidet med at pasient skal føle seg ivaretatt og forstått
Pasient må behandle seg selv, å komme med egne forslag og søke opp egne løsninger som denne legen ikke ønsker svare på men heller sende deg videre
Hører på hva jeg sier, men finner ingen løsninger

Dyktig lege

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Erlend er en veldig dyktig lege, som lytter godt og bruker god tid på sine pasienter. Han er også legen til min 3 år gamle datter, og vi kunne ikke ha bedt om en bedre lege enn han! Storfornøyd.

Lite interessert og dedikert

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Dr. Hoddø møter deg med et apatisk blikk i døren, og lite forståelse for sykdom. Han virker mer interessert i å få deg som pasient ut døren, enn å behandle deg.

Lite interessert til å hjelpe, tar deg ikke på alvor.

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Har vært syk i mange år, og føler at han ikke tar meg på alvor. Stor ansvarfraskrivelse fra en lege som jeg burde stole på. Har gått så langt at jeg ikke orker å dra til han lenger, pga avvisning og føler meg lite trodd. Reiser heller på legevakta..
Nå er det bytte av fastlege. Vet ikke hva jeg får, men alt blir bedre enn det jeg har...

Stresset og lite interessert

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Jeg har vært hos Aune 3 ganger og føler at hun ikke hører på hva jeg har å si. Føler meg verken sett eller hørt og har fått kjeft fordi jeg har bedt om en second opinion hos en privat lege da jeg ikke har fått noe hjelp fra fastlegen. Virket mer interessert i hva slags sykdommer jeg hadde fra før og satt mye med nesen i dataen og kritiserte min gamle fastlege. Virker rett og slett uinteressert! Stresser gjennom timen og reiser seg når hun syns jeg har snakket ferdig, ofte før timen er over. Byttet fastlege i dag.