Fjerdingby Legesenter

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av Fjerdingby Legesenter

Styr unna

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Absolutt mest useriøs lege jeg har vært borti. Valgte legen for ungen min og ble overrasket hvordan hun behandler mennesker. Fordomsfull og frekk lege. Følger med på alt annet i omgivelsene enn å lytte til hva pasienten har å si. Anbefales ikke.

Faglig dyktig og sympatisk «familielege» som kjenner deg

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Vi har hatt Jane som «familielege» i mange år, og det oppleves som vi har nettopp det; en familielege. Hun husker og følger opp gamle plager som gjelder både voksne og barn, noe som gir trygghet fordi hun ser sammenhenger, kompleksitet og hele mennesket. Hun er grundig i sine undersøkelser, henviser ved behov, og tar seg god tid selv om venterommet er fullt. Alle svar kommer raskt. Jeg føler meg 100 % ivaretatt som hennes pasient, og hun er lett å prate åpent med. Hun lytter og viser empati, samtidig som hun er tydelig ved behov. Jane er den beste legen jeg kunne hatt. En faglig dyktig og sympatisk lege som innfrir trygghet og tillit!

Flink, lyttende og efektiv

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Har hatt han ssom lege i snart 2 år og er veldig fornøyd, har han både til med og sønnen min.
Han henviser når det må hensvises, lytter når det må lyttes og forklarer når det må forklares.
En lege som virker som liker sitt yrke!

Flink og seriøs

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Tar nøye vurderinger og er dyktig i arbeidet sitt. Lytter og hjelper til med alt som skal til.

Anbefales!

Kunnskapsrik, effektiv

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Alltid raskt svar på henvendelser, gir aldri inntrykk av at hun har dårlig tid . Kunne ikke hatt en bedre fastlege