Fjerdingby Legesenter

Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av Fjerdingby Legesenter

Sympatisk, pålitelig, effektiv og hyggelig!

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

En hyggelig lege. Hører godt og ser deg, viser forståelse og empati. Svarer rask på henvendelser og er effektiv, uten å haste seg. Jeg er superfornøyd, anbefales!

Den verste legen jeg har hatt

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Hun lytter ikke. Hun stresser samtalen. Når hun spør spørsmål, har hun ikke tid til å lytte. Når vi har blitt enige om at hun skal fikse ting til neste time, så gjør hun det ikke. Det er også veldig lang vente tid. Jeg endte med å vente i 3 uker mellom hver time, selv om jeg avtalte time samme dag som jeg var der. Hvis du vil ha en lege som tar deg seriøst, tar seg tid eller følger deg opp, anbefaler jeg absolutt ikke Aune.

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Prøver å finne beste løsning for ditt problem. Hun er også veldig forståelsesfull og omtenksom. I tillegg veldig opptatt av oppfølgning.

Fornuftig og flink

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Carl-Thomas er lege til hele familien vår; far, mor og to barn på 1 og 9 år. Vi er veldig fornøyde med Carl-Thomas da vi synes han er klok og fornuftig.
For noen uker siden hadde sønnen vår en ulykke i et annet land. Carl-Tomas ringte, følget opp og ga veiledning og råd på telefon selv om det var kveld i Norge. Vi er heldige som har en bra lege i nabolaget!

Dårlig oppfølging - Samlebåndprinsipp

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Får en oppfatning av:
Lite oppfølging og villighet til å sette seg inn i fagfelt som han ikke kjenner. Må som pasient følge opp punkter som han burde følge opp og sette seg inn i selv. Jeg blir glemt når jeg forlater legekontoret.

Han er meget hyggelig i dialog og er blid, men virker noen ganger som om jeg ikke kommer helt igjennom.

Burde jobbe litt med å forstå historikk og menneskene bak, så vil det meste forbedre seg.