Fjerdingby Legesenter

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av Fjerdingby Legesenter

Veldig fornøyd med Hoddø

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Har alltid tid til meg. Tar meg på alvor.Rolig og lytter til meg.Har følsen av att han bestandig har god tid slik att jeg kan komme med alt jeg lurer på.

den beste av de beste

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Den aller beste - ringer hvis du ber om det
Har fullstendig tillitt til han - kan fortelle alt som plager med, god lytter, aktiv lytter , humor også.
Han er vel DEN på kontoret som yter service og tilstreber å gjøre sitt beste

Humor, godhet, grundig, tar deg på alvor! Nøye å følge med prøvesvar og alltid behjelpelig .

Pga en litt alvorligere diagnose har jeg vært hos han ofte- jeg blir å savne han hvis han slutter! Hvem skal passe på crpen da :)

Liten interesse, forståelse og iniativ

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Jeg har hatt Aune over lengre tid og føler hun ikke evner å se mer enn kun bruddstykker. Jeg føler også at hun ikke tar mine utfordringer på alvor og jeg har måtte selv ta iniativ til å utredes for sykdom, hun vil helst at det meste avventes. Målet hennes virker ikke å være å jobbe sammen med meg for at jeg skal føle meg så frisk som mulig. Jeg anbefaler kun Aune til de som har enkle diagnoser som er lette å diagnostisere.

Hun er opptatt av min totale helse ("hele mennesket")

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

Jeg er svært tilfreds med Edvardssons behandling og oppfølging av meg. Hun er opptatt av hvordan min hverdag er - dvs hvordan både min fysiske og psykiske helse er. Jeg føler trygghet ved å ha Jane Gro Edvardsson som min fast lege.

Vanskelig å kommunisere med

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Høflig nok, men føler at jeg ikke blir trodd eller at jeg liksom tar turen på legekontoret for å slå av en prat...

Blir nok bytte av lege på meg neste gang.