Fjerdingby Legesenter

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

Tillitsvekkende, lyttende, tar jobben sin alvorlig

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Har hatt Carl-Thomas som fastlege i noen år nå. Har truffet han ifbm både graviditet, fysiske plager, allergi og stress. Veldig fornøyd med alle møter og all hjelp jeg har fått. Flink, om noe ikke funker prøver han noe nytt til plagen/prøblemet er løst. Han lytter, tar meg som pasient på alvor. Er også flink med barn! Snakker til barnet (og ikke bare til meg som voksen) og det syns min sønn var veldig fint.

Ikke overbevist

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Flere ganger tatt kontakt uten å kunne få kompetente svar. Inntrykk av at han baserer seg mye på å henvise videre. Fulgt lite opp selv.

Veldig fornøyd

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Fastlege over noen år nå, og alltid fått raskt svar på det man lurer på. Flink med barn. Tar seg tid til å prate om nødvendig.

Helt forferdelig legekontor

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Legen selv er grei, kan virke litt useriøs når han sitter i gynger i stolen og svarer kort, men ellers er ganske så snill. De resepsjonsdamene derimot er helt forferdelig frekke. Jeg vet ikke om det kan ha noe med sommerferie og helt ubrukelige sommervikarer å gjøre men etter nylig hendelse kommer jeg ihvertfall aldri tilbake, for folk som skal jobbe med å hjelpe andre skal ha litt omsorg i kroppen og ikke minst burde de klare å lytte til pasienter.

Celleprøven

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Meget fornøyd av min fastlege dr Aune 👏❤️Tusen takk for fint behandling 🙏❤️
Takk skal du ha ❤️
Jeg vil bare take deg til fint hjelpen av deg 🙏❤️