Navneet Singh

Alpha Legegruppe

2004

Alpha Legegruppe Telefonnummer22 76 39 9022 76 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Navneet Singh er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Singh

En lege som ser pasienten. Da ett av mine barn fikk påvist en genetrisk skjelden sykdom, fikk Singh tilbud fra Ullevål om info.Han har virkelig satt seg inn i sykdomsbilde, ringt om kvelden for å gi oppdateringer til oss som foreldre. Hvilken annen lege gjør slikt? Flink til å kommunisere med oss alle. Supert!

Trygg og lyttende

Flink til dialog. Tar meg på alvor. Kunnskapsrik. Flink til å henvise til undersøkelser. Hatt ham som fastlege i mange år.

Vikarlege Bjørn Fredrik Lie

Jeg dro til han for første gang med sønnen min. Jeg følte at han lyttet til problemene vi hadde, var utrolig flink og empatisk i hvordan han håndterte oss. Jeg følte meg trygg som foresatt hos han.

Hyggelig, empatisk og imøtekommende lege

Navneet Singh er en hyggelig lege som er tilstede hos pasienten. Han lytter, observerer og snakker med deg før han legger inn observasjoner etc. på PCen. Han er empatisk, men også litt streng. Hvis pasienten trenger henvisning videre får man det raskt og effektivt. Han er fastlege for meg og begge barna mine, og vi er veldig fornøyde alle tre.

De har timebestilling per SMS som virker bramen det er manuell respons, så man må vente litt på svar.

Singh har godt med akuttimer, så må man til lege får man som regel time på dagen.

Veldig dyktig

Den beste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid, og går igjennom alt veldig nøye, enkel å få tak i. Veldig service innstilt og utrolig hyggelig. Selve kø systemet for å komme inn til sekretær osv kunne vært endret da det ikke er helt opptimalt. Bortsett fra det er jeg stor fornøyd.