Navneet Singh

Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Navneet Singh er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Singh

Vikarlege Bjørn Fredrik Lie

Jeg dro til han for første gang med sønnen min. Jeg følte at han lyttet til problemene vi hadde, var utrolig flink og empatisk i hvordan han håndterte oss. Jeg følte meg trygg som foresatt hos han.

Flink og lyttende

God kommunikasjon, lytter og forklarer. Hører på mine forslag og kommer selv med forslag. Høflig og vennlig.

Hyggelig, empatisk og imøtekommende lege

Navneet Singh er en hyggelig lege som er tilstede hos pasienten. Han lytter, observerer og snakker med deg før han legger inn observasjoner etc. på PCen. Han er empatisk, men også litt streng. Hvis pasienten trenger henvisning videre får man det raskt og effektivt. Han er fastlege for meg og begge barna mine, og vi er veldig fornøyde alle tre.

De har timebestilling per SMS som virker bramen det er manuell respons, så man må vente litt på svar.

Singh har godt med akuttimer, så må man til lege får man som regel time på dagen.

Veldig dyktig

Den beste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid, og går igjennom alt veldig nøye, enkel å få tak i. Veldig service innstilt og utrolig hyggelig. Selve kø systemet for å komme inn til sekretær osv kunne vært endret da det ikke er helt opptimalt. Bortsett fra det er jeg stor fornøyd.

ok,grei nok,men føler ikke at jeg blir lyttet til

Stressende sted,for syke mennesker. En tv som står på med enten tegnefilm for barn eller nyheter som går om og om i gjen.
Føler ikke at jeg får den servicen jeg ønsker meg.
et venteværelse som er så ubehagelig varmt på sommeren at man føler seg uvel.....