Narges Amiri

Strømmen Legesenter Kvinne, 56 år

Autorisert1997
Ledige plasser 20 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Strømmen Legesenter

Sagbruksveien 49 2010 Strømmen
Narges Amiri er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Narges Amiri

Utrolig faglig sterk og empatisk lege

Denne legen er den beste legen jeg har møtt. Hun vet hva hun snakker om. Hun er opptatt av å hjelpe deg. Lytter og tar deg på alvor. Viser intresse og blir engasjert. Takket være henne har jeg fått en riktig diagnose for min tilstand og får riktige medisiner og hjelp. Jeg er evig takknæmlig av denne legen.

Dorlig

Jeg har nå hatt flere timer spredt over lengre tid hos denne legen. I møtet med meg fremstår hun lite interessert i meg som pasient og uengasjert i jobben sin.
Det har vært lang ventetid for å komme inn, og når jeg har fått komme inn har hun hastet seg igjennom timen på noen få minutter, alle gangene jeg har vært der.
Denne legen har ikke fremstått som en engasjert eller handlekraftig lege under mine timer. Jeg har sett meg nødt til å finne en annen fastlege, ettersom jeg ikke har fått nødvendig hjelp for min sykdom.

Uinteressert i pasienten

Legen virker uinteressert i deg når du kommer til henne. Ler av deg og sier hun kan ta prøver "for morro skyld", ikke for å hjelpe deg eller finne ut av årsaken til plagene dine. Hadde ikke annet valg enn å bytte!

Veldig fornøyd med denne legen.

Hun har vært flink til å henvise videre og tar mine problemer på alvor. Får alltid raskt time.
Hyggelig sekretær.

En veldig bra lege!

Jeg har byttet legen flere ganger før, og nå er jeg endelig på rett lege!
Jeg synes at Narges Amiri er en kompetent lege som tar mine bekymringer og ønske på alvor.
Hun tar seg nok tid for å lytte, god undersøkelse, veiledning og behandling.
Hun spør om og hvordan medikamenter, fysioterapi eller annen behandling har fungert. Hun spør om hvordan er utviklingen i sykdomsprosessen.
I tillegg er helsepersonell veldig vennlig. Jeg er stor førnøyd med lege praksis og varm anbefaler de!