Narges Amiri

Sagbruksveien 49 2010 Strømmen
Narges Amiri er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Narges Amiri

Kjempeflink lege!

Amiri er virkelig en fantastisk lege. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år nå, og føler at hun er faglig dyktig, lyttende og veldig empatisk. Anbefaler Amiri til alle som ønsker en dyktig lege som virkelig bryr seg.

Vledig dårlig erfaring med denne legen

Jeg og min familie hadde dr. Amiri som fastlege da vi flyttet til Skjetten i 2012. Vi opplevde henne som overfladisk og uinteressert da vi var til konsultasjoner. Dårlig kommunikasjon pga dårlig norske språkferdigheter, og det var lite blikkontakt pga at hun satt og skrev på PC i stedet for å konsentrere seg om pasienten.
Fikk følelsen av at effektivitet var høyeste prioritet, fremfor å være imøtekommende og ha pasienten i fokus.

Utrolig faglig sterk og empatisk lege

Denne legen er den beste legen jeg har møtt. Hun vet hva hun snakker om. Hun er opptatt av å hjelpe deg. Lytter og tar deg på alvor. Viser intresse og blir engasjert. Takket være henne har jeg fått en riktig diagnose for min tilstand og får riktige medisiner og hjelp. Jeg er evig takknæmlig av denne legen.

Dorlig

Jeg har nå hatt flere timer spredt over lengre tid hos denne legen. I møtet med meg fremstår hun lite interessert i meg som pasient og uengasjert i jobben sin.
Det har vært lang ventetid for å komme inn, og når jeg har fått komme inn har hun hastet seg igjennom timen på noen få minutter, alle gangene jeg har vært der.
Denne legen har ikke fremstått som en engasjert eller handlekraftig lege under mine timer. Jeg har sett meg nødt til å finne en annen fastlege, ettersom jeg ikke har fått nødvendig hjelp for min sykdom.

Uinteressert i pasienten

Legen virker uinteressert i deg når du kommer til henne. Ler av deg og sier hun kan ta prøver "for morro skyld", ikke for å hjelpe deg eller finne ut av årsaken til plagene dine. Hadde ikke annet valg enn å bytte!