Narges Amiri

Sagbruksveien 59 2010 Strømmen
Tlf: 63 81 49 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Narges Amiri er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Narges Amiri

Direkte og god til å lytte

Hun er en veldig god lege, leser personligheter godt, snakker rett fra leveren og flink til å lytte. Dr. Amiri er ydmyk i forhold til sin stilling, finner ikke hun ut hva som feiler deg så nøler hun ikke med å sende deg videre. Jeg har aldri vært usikker på hva hun tenker og mener om min helse situasjon og det er godt. Jeg tar barnet mitt til henne FORDI jeg vet at hans beste blir ivaretatt, har aldri gått derfra og lurt på om avgjørelsen hennes er riktig- har aldri nølt.

Måtte bytte lege

Opplever Narges Amiri som en uprofesjonell lege. hun er Uinteressert i å høre på meg som pasient, og tar ikke mine problemer på alvor. Har ingen øyekontakt når jeg forteller om problemet, og velger heller å sitte på pc'en og skrive. Det er en ekstra belastning å høre at problemet ditt blir bagatellisert.

Kjempeflink lege!

Amiri er virkelig en fantastisk lege. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år nå, og føler at hun er faglig dyktig, lyttende og veldig empatisk. Anbefaler Amiri til alle som ønsker en dyktig lege som virkelig bryr seg.

Veldig dårlig erfaring med denne legen

Jeg og min familie hadde dr. Amiri som fastlege da vi flyttet til Skjetten i 2012. Vi opplevde henne som overfladisk og uinteressert da vi var til konsultasjoner. Dårlig kommunikasjon pga dårlig norske språkferdigheter, og det var lite blikkontakt pga at hun satt og skrev på PC i stedet for å konsentrere seg om pasienten.
Fikk følelsen av at effektivitet var høyeste prioritet, fremfor å være imøtekommende og ha pasienten i fokus.

Utrolig faglig sterk og empatisk lege

Denne legen er den beste legen jeg har møtt. Hun vet hva hun snakker om. Hun er opptatt av å hjelpe deg. Lytter og tar deg på alvor. Viser intresse og blir engasjert. Takket være henne har jeg fått en riktig diagnose for min tilstand og får riktige medisiner og hjelp. Jeg er evig takknæmlig av denne legen.

Dorlig

Jeg har nå hatt flere timer spredt over lengre tid hos denne legen. I møtet med meg fremstår hun lite interessert i meg som pasient og uengasjert i jobben sin.
Det har vært lang ventetid for å komme inn, og når jeg har fått komme inn har hun hastet seg igjennom timen på noen få minutter, alle gangene jeg har vært der.
Denne legen har ikke fremstått som en engasjert eller handlekraftig lege under mine timer. Jeg har sett meg nødt til å finne en annen fastlege, ettersom jeg ikke har fått nødvendig hjelp for min sykdom.

Uinteressert i pasienten

Legen virker uinteressert i deg når du kommer til henne. Ler av deg og sier hun kan ta prøver "for morro skyld", ikke for å hjelpe deg eller finne ut av årsaken til plagene dine. Hadde ikke annet valg enn å bytte!

Veldig fornøyd med denne legen.

Hun har vært flink til å henvise videre og tar mine problemer på alvor. Får alltid raskt time.
Hyggelig sekretær.

En veldig bra lege!

Jeg har byttet legen flere ganger før, og nå er jeg endelig på rett lege!
Jeg synes at Narges Amiri er en kompetent lege som tar mine bekymringer og ønske på alvor.
Hun tar seg nok tid for å lytte, god undersøkelse, veiledning og behandling.
Hun spør om og hvordan medikamenter, fysioterapi eller annen behandling har fungert. Hun spør om hvordan er utviklingen i sykdomsprosessen.
I tillegg er helsepersonell veldig vennlig. Jeg er stor førnøyd med lege praksis og varm anbefaler de!

hun er den beste lege jeg har

Narges Amiri er en super lege
beste jeg har hatt.
hun tar deg seriøst og bryr seg .
jeg vet at jeg er ærlig og ikke lyver til henne.
om ting så er hun ekstra
hjelpsom,
og bryr seg mer om problemene mine.
hun er flink til å høre på meg,
og prate om mine problemer.
jeg ble med henne når hun begynte i strømmen.
for de hun er den eneste
lege jeg føler meg trygg hos
og dem som snakker tull om henne
har ikke blitt kjent med henne.

Veldig flink lege

Hun er den beste legen jeg har vært bort i . Veldig fornøyd.

Beroligende

Kom med et problem, som har bekymret meg over tid. Derfor grudde jeg meg veldig til første konsultasjon. Hun tok meg på alvor og ville utrede ordentlig. Hun skjønte at dette var det som skulle til for å berolige meg. Hun tok styring på konsultasjonen og spurte mange riktige spørsmål. Var oppriktig interessert i å løse dette, noe som gjorde meg veldig trygg. Var også åpen for å la meg fortelle. Veldig imøtekommende og flink. Jeg har funnet min fastlege. (Vil også nevne at det var et veldig profesjonelt hjelpepersonale der, som var flinke i jobben sin)

Utrolig dyktig lege.

Hun er flink til å ta deg på alvor. Er nøysom og gjør til enhver tid det som er til det beste for pasienten. Hun har i tillegg glimt i øyet og en behagelig måte å fremtre på.

Behagelig

God oppførsel, behagelig vesen og rettferdig behandling.